субота, 27. мај 2017.

Jedne subote u maju...Konfiguracija Jod.....


Ne zaboravite osmeh danas....:-)))


Našao sam tvoju sliku
U starom albumu;
Ispod prašine bijelog cvijeta
Ubranog davno,
Jedne subote u maju.

Danas na zvezdanom nebu:
★Mesec:
Kretanje Meseca
Mesec je u Blizancima
04:20 Mesec konjukcija Mars
06:52 Mesec opozicija Saturn
08:18 Mesec sekstil Uran
Mesec u praznom hodu od 08:18 do 13:24
13:24 Mesec prelazi u Raka
★Planete:
Merkur inkonjukcija Jupiter
28.Maj 11:03: Merkur sekstil Neptun





Mesec je u Blizancima, od jutros na 28*...
Ja se jutros uspavala....Ako se pitate kako neko može da se uspava u Subotu...pa uspavala sam se a imala sam neku obavezu....stigao me umor a stigli me i aspekti: ★Mesec opozicija RxSaturn!!! Neka melanholija od jutros....pritisnuo Saturn dušu (Mesec)....a Mesec od jutros na istoj poziciji kao i moj natalni (egzaktno)....Moj Nat Mesec je odlično aspektovan natalno tako da pronalazim put....On je i natalno i tranzitno u sekstilu sa Uranom u Lavu i nije sve crno kako na prvi pogled izgleda :)). Nema te melanholije koju već druga kafa ne može da razbije :))). Tran Saturn je već neko vreme u opoziciji sa Nat Mesecom....pa nije ni čudno što se osećam ovako....današnji Mesec je samo okidač!!! Ali nedam se ja....ni moj Merkur....eto pišem...i zbog odgovornosti jer znam da volite ujutro da čitate Blog (mada će biti gotov oko podneva :-). Sve uprkos Tran Merkuru u Biku u kvadratu sa Nat Saturnom....i u opoziciji sa Nat Neptunom....Nije ni čudo što sam od jutros ovako sva smušena:)))). I mi astrolozi imamo dušu :-))). Rekoh već....nedam se ja....a pomažu i drugi tranziti Tran Jupiter u Vagi u egzaktnom trigonu sa mojim Nat Marsom u Blizancima....eto pokretačke energije....Eto energije koja će rasterati melanholiju....Tu je i tranzitni Uran u sekstilu sa Nat Mesecom.....Krug se okreće....
Poslednji Mesečev aspekt pre ulaska u prazan hod bio je Mesec sekstil Uran....biće nekih iznenađenja...ja sam preživela svoje iznenađenje :)))....
U 13:24 Mesec se "vraća kući" prelazi u Raka!!!




Subota je inače Saturnov dan!!!
Saturn je u Strelcu na 25* i retrogradan je.....Danas je u opoziciji sa Tran Mesecom u Blizancima, uskoro 29.Maja će biti u opoziciji sa Marsom u Blizancima, već je neko vreme u trigonu sa Uranom u Ovnu od 19.Maja!!! Uskoro će RxSaturn biti u trigonu sa Venerom u Ovnu, tačnije 1.Juna!!! Dakle vrlo je aktivan i danas i ovih dana!!!
Danas ipak nešto drugo budi pažnju:


★Danas jedan egzaktni aspekt Merkur u Biku inkonjukcija RxJupiter u Vagi na 13*
Eto još jednog krivca za moje raspoloženje, za moje teško buđenje, i još teži san koji sam sanjala....
Njega nema u mesečenom izveštaju jer inkonjukcije obično ne stavljam u mesečene izveštaje...
Kada se ovako nađu u energiji inkonjukcije (prilagođavanje) Merkur nebeski glasnik, naša misao, um, reči, komunikacija... i Jupiter planeta sreće, širenja, ekspanzije....zamagli se um, vid....i sve je nekako nejasno, zbunjujuće, obmanjujuće...Nije ni čudo što sam se jedva probudila....sigurno ima još vas koji ste se jutros jedva probudili....Ja sam povrh svega zaboravila i nešto jako važno....moj mozak je to potisnuo....
Ovo je kratkotrajni aspekt zbog Merkurovog brzog kretanja....Međutim vredan je pomena iz jednog drugog razloga....On danas pravi konfiguraciju JOD sa Neptunom i Jupiterom.
U ovoj konfiguraciji:
Današnja inkonjukcija Merkura i RxJupitera
Sutrašnji sekstil Merkura i Neptuna
Ova tri aspekta između ove tri planete prave JOD!!!



JOD ili "Božiji prst":
U ovoj konfiguraciji imamo jednu planetu u inkonjukciji (150*) sa dve planete koje su između sebe u sekstilu (60*)!!! 
Zašto Božiji prst....liči na prst ili na slovo Y....
Zovu ga još i "Božije oko" ili "prst sudbine"....
Inkonjukcija - nije opozicija fali do opozicije (180*) nije trigon više je od trigona (120*)... inkonjukcija - 150* nešto između!!! I zbog toga spada u aspekt prilagođavanja. Tu je i  sekstil harmoničan aspekt, povoljan aspekt!!!
INKONJUKCIJA (150*) -  je neprilagođenost i neusklađenost energija pre svega... Nije opozicija (180*) nije trigon (120*) tu je između (150*) i možda baz zbog toga iritira, donesi nervozu, obično hoće na zdravlje (kod drugih na posao)... 
Inkonjukcija je... prilagođavanje, nemir, napetost, reorganizacija...
SEKSTIL (60*) - Sekstil spada u harmonične i povoljne aspekte...i ima prirodu Venere. Planete koje su ovde u odnosu imaju skladan i stabilan odnos. Ovaj aspekt postmatrajte kao aspekt šansi i mogućnosti. Sekstil ima takvu energiju da mu je potreban mali podsticaj da bi se njegov uticaj osetio. Ipak najvažnije je da ovde dve energije sarađuju -  sekstil.


Ovde je istaknut Jupiter u Vagi...u njega je "uperen prst"....on je u inkonjukciji sa Neptunom u Ribama još od 17.Maja i spada u dugotrajne aspekte...dakle već na nas vrši uticaj neko vreme!!! Jupiter je i u inkonjukciji sa Merkurom u Biku danas i sutra (kratkotrajni aspekt), njega možda i ne bi osetili da nije Joda i da nije sutrašnjeg sekstila Merkura i Neptuna!!!
Ovde Jupiter donosi tenziju (dve inkonjukcije)....Merkur i Neptun se slažu (sekstil)...
Merkur i Neptun nas uvode u maštanje, jačaju intuiciju, nude nam snove na javi....Ono da opustimo mozak....RxJupiter čačka, iritira, širi osećanja....proširuje šta zatekne!!! Energija Vage (Jupiter) se ne slaže sa energijom Bika (Merkur), ne slaže se ni sa energijom Riba (Neptun)...Jupiter ovde donosi euforiju, preterani optimizam....ekspanziju....Merkur želi da prizemlji da definiše, da detaljiše...Neptun želi da mašta, luta, fantazira...on želi čaroliju....Prpazite na energiju RxJupitera da vas ne zavede i odvede u neka preterivanja.....Kada sve ovo prođe za dan dva fokusirajte se samo na inkonjukciju Jupitera i Neptuna:






Нема коментара:

Постави коментар