понедељак, 19. децембар 2016.

"Danas sam Luda"....Mars u Ribama, Merkur u Jarcu kreće u retrogradni hod....

Zvezdice, 
Ponedeljak je....Mesečev dan...Mesec je u praktičnoj Devici od jutros pospan :)) - opozicija sa Neptunom u Ribama...Možda će Mars ulaskom u Ribe da pokrene sanjalice...ali Merkur kreće u retrogradni hod...ko zna...misli u retrospekciji...glava u oblacima...pripazite :))). I ako nije Pun Mesec meni u glavi pesma Josipe Lisac....Danas sam Luda :-)))).....

"Danas sam luda
Ne znam što hoću
Danas sam luda
Želim samoću..."


Mesec opozicija Neptun


Danas na zvezdanom nebu:


Mesec je u Devici
Mesec opozicija Neptun 12:23
Mesec trigon Merkur 22:58

Mars prelazi u Ribe 10:22
Merkur kreće u retrogradni hod

"Sutra ću opet znati sve što treba
Bit ću slatka bit ću nježna
Sutra ću opet voljeti sve ljude 
Dat ću opet sve za druge..."

Mesec je u Devici, od jutros na 7*
Uskoro će egzaktna opozicija Meseca i Neptuna na 9*...."svi sanjari ovog sveta ujedinite se" :)))....
Pospan Mesec pospana i ja :-))). Evo pijem već drugu kafu....misli...svuda, ovde tamo...opet ovde...Srećom Mesec je u praktičnoj Devici... i od jutros "preko" mog Nat Plutona....Pravim spiskove u glavi....gledam već napravljene spiskove....Gužva :-)). Mars sada na 29* Vodolije na tom stepenu je i vrh moje 5.kuće....Idemoooo :)). U trigonu je sa mojim Nat Mesecom u Blizancima...Možda mi je glava u oblacima...ali energije imam i za pisanje i za rad i za uživanje, sigurno i neko skitanje....snaći ći se već nekako :-))). Kada zaplovi Mars u Ribama u mojoj 5.kući biće zanimljivo...Mars boravi u Ribama do 28.Januara, do tog datuma će boraviti i u mojoj 5.kući...veselo :)). Šta li će "izroniti" iz voda Riba :-))).


Biće veselo i sa RxMerkurom u Jarcu u mojoj 3.kući :-))...Misli, reči....sve unazad...sve u prošlost :)). Neka kraj godine je...taman da svedem račune...i sa sobom i sa prošlošću....Možda i neko "zakuca" na moja vrata...Ne znam da li ću biti kod kuće :-))))). 

Šta će nam nebo doneti ove nedelje imate OVDE:

Dakle danas dva bitna događaja
Mars prelazi u Ribe i Merkur u Jarcu kreće unazad!!!
Osećanja u prvom planu...Ribe - voda - osećanja!!! I RxMerkur ima energiju kao da je u Ribama jer retrogradni uticaj Merkura podseća na energiju Riba, na 12.kuću (prirodna kuća Riba)....To što je u Jarcu dodaje i energiju posla, profesije, položaja, materijalnih prilika/neprilika... Jarac - zemlja!!!
Mars u Ribama...strast....prema idealima, idelanim vezama, ljubavima, uverenjima, verovanjima...Kada Mars uđe u Ribe to je kao da imamo konjukciju Marsa i Neptuna i Marsa i Jupitera. Neptun i Jupiter vladari Riba...Neptun viša oktava Venere...Hoće li Mars pronaći svoj ideal, svoju "drugu polovinu", svoju srodnu dušu....

Mars u Ribama, Merkur u retrogradnom hodu od danas 19.Decembra
"Ne proganjaj me više
Ne znam što bih dala
Ne proganjaj me više
Daj pusti me da spavam
Daj pusti me da sanjam..."


Merkur se taman približio Plutonu...Merkur je na 15*, Pluton na 16* Jarca....ali tu se danas razdvajaju....i RxMerkur ide ka Strelcu....Okreće leđa Merkur Plutonu i kreće na svoj put introspekcije....Ozbiljne misli, ozbiljne reči (Merkur u Jarcu)....Vreme preispitivanja...svega što je u vezi sa energijom Jarca: profesija, karijera, status i položaj u društvu, ego....4.Januara RxMerkur ponovo ulazi (natraške) u Strelca....i dalje introspekcija i preispitivanje, svega što ima veze sa energijom Strelca: uverenja, duhovnost, životna filozofija i pogled na svet i okolinu, obrazovanje, putovanja....8.Januara Merkur kreće direktno sa 28* Strelca, u Jarca ponovo ulazi (direktno) 12.Januara. Iz retrogradne senke će izaći 27.Januara i 29.Januara konačno će se egzaktno susresti u konjukciji sa Plutonom u Jarcu na 17*!!!

"Ne govori ništa više
Ne ne pričaj mi sve te priče
Ne znam što bih ne znam gdje sam
Opasna sam..." :-)))


Нема коментара:

Постави коментар