среда, 28. децембар 2016.

Zovi me...Ne zovi me :-)....Sunce konjukcija RxMerkur....

Zvezdice....


Sitno...sitno...odbrojavanje do kraja godine počinje...Sreda je...Merkurov dan, Merkur je u Jarcu, retrogradan, danas u konjukciji sa Suncem na 7*!!! Da li će se nametnuti neka pitanja iz prošlosti, da li ćemo dobiti neke odgovore davno očekivane? Ili se ništa značajno neće dogoditi? Zavisi pre svega od kuće u kojoj se ova konjukcija nalazi, zatim od kuća kojim vladaju Sunce (Lav) i Merkur (Blizanci i Devica), zatim od Saturna vladara Jarca!!! Kada sve ovo utvrdite dobićete i odgovore na gore postavljena pitanja! Ako ste u materiji onda idite i dalje, pogledajte koje aspekte prave Sunce i RxMerkur sa vašim natalnim planetama....
Naravno ja sve ovo imam u glavi kada sam ja u pitanju i samo čekam :))). 

Zovi me nekad kada si sama
i niko neće to da zna

niko u sobi sa mnom nije
i samo pitaj kako mi je
barem jednom da kažem
dobro sam


Danas na zvezdanom nebu:

Mesec je u Strelcu
Mesec sekstil Venera 02:44
Mesec u praznom hodu od 02:44 do 16:11
Mesec prelazi u Jarca 16:11
Mlad Mesec u Jarcu sutra 07:53

Jupiter sekstil Saturn 01:00
Sunce konjukcija Merkur 19:47

Mesec je u Strelcu, od jutros na 27*
Noćas je Mesec bio u skladnom odnosu sa Venerom u Vodoliji....Venera se i dalje "drži" i dalje su na snazi sva tri aspekta od 25.Decembra...Ljubav je i dalje u vazduhu, ljubav je i dalje glavna tema...ili jedna od tema koja se izdvaja...I dalje nas prati energija T-Kvadrata: Jupiter opozicija Uran, kvadrat Pluton, Ploton kvadrat Uran!!! 
Mesec je od noćas u praznom hodu....u Jarca će preći u 16:11 CET!

Danas dva egzaktna aspekta

Nije Saturn samo mučitelj :))
Ako neko ili nešto može da smiri uticaj T-Kvadrata onda je to sekstil Jupitera u Vagi  i Saturna u Strelcu na 20*...
Kako je Jupiter učesnik T-Kvadrata sekstil sa Saturnom može da smiri situaciju, može da nam donese preko potrebnu stabilnost i donekle sigurnost....Još jedan aspekt sa Saturnom i dalje vrši jak uticaj trigon Saturnau Strelcu i Urana u Ovnu!!!




Kada Mesec večeras pređe u Jarca pridružiće se Suncu (7*) i RxMerkuru (7*)....Dokle se to ne dogodi a susret Meseca i Sunca je Mlad Mesec (i novi početak), imaćemo egzaktnu konjukciju Sunca i RxMerkura i jaku energiju uma....ali i energiju prošlosti....Kraj godine je....sećanja su tu, nostalgija....pa nemojte da se iznenadite ako stigne neki poziv od nekog za koga ste mislili da se više neće javiti...Mada i vama može pasti na pamet da okrenete neki broj koji niste imali snage da izbrišete iz telefona....Da li prošlost ima šta novo da vam kaže? Da li ćete se javiti ili uključiti govornu poštu? To samo vi znate!!! Nezgodno će biti ako vama neko uključi govornu poštu!!! Možda T-kvadrat pokvari nešto, možda aspekti Saturna  i aspekti Venere pomognu...Ko zna....zapravo znate samo vi!!!



Bili smo leptir i cvet
Spremni za daleki svet
A sad je kraj gotov je let
I molim te ne ljubi me
I molim te ne zovi me




Нема коментара:

Постави коментар