среда, 14. децембар 2016.

"Živim za ljubav..." Venera u Vodoliji do kraja godine!!!

Zvezdice, 


Sreda je...Merkurov dan...Merkur je u Jarcu, od jutros na 13*...Ovaj nebeski glasnik je od 2.Decembra u retrogradnoj senci, tada je bio u Strelcu na 28*. Uskoro Merkur kreće u retrogradni hod 19.Decembra sa 15* Jarca!!! Ovo su bitne informacije da se pripremite :-). 
Venera je stigla do 7* Vodolije i dalje nema aspekte!!! Zanimljiva je ovo situacija...Meni na pamet pada pesma Aleksandre Radović:
Padnu mi na pamet
stvari koje nisam nikad radila
a uvek trazila sam nekog
ko je blesav, dovoljno blesav da…



Danas na zvezdanom nebu:
Mesec je u Blizancima
Mesec trigon Mars 06:57
Mesec u praznom hodu od 06:57 do 13:08
Mesec ulazi u Raka 13:08

Mesec ju Blizancima, od jutros na 26*
Peživeli smo Pun Mesec....Od jutros vest: "Teška noć u BG, čak 138 intervencija Hitne pomoći. Juče je zabeleženo 167 saobraćajnih nezgoda od kojih 52 na javnom mestu..." Četvoro mladih Čeha sletelo u Niš umesto u Nicu :-), greškom turističke agencije...
Preživeli smo i teške reči...tešku retoriku, od jutros i dalje je reč blokada vest broj jedan!!! 
Ali osvanula je još jedna vest...Virtuelni mobilni operater, "Globaltel" počeo sa radom i najavio revoluciju u mobilnoj telefoniji!!! Eh, da su sve revolucije ovakve....
Meni je Pun Mesec u Blizancima bio u konjukciji sa Nat Mesecom....neka saznanja ma koliko bila spremna za njih malo se me izbacila iz takta....Neki muškarci nikada neće sazreti to je prosto činjenica....Osvetleo je ovaj Pun Mesec i razjasnio ono što sam ja već znala....Informacije koje su stigle do mene samo su me učvrstile u mišljenju koje sam već imala...
Juče sam dobila nekoliko poruka u kojima su prepričani događaji od juče i preključe....Nekome je bilo teško da zaustave komunikaciju....reklo se i više nego što je možda trebalo....Ipak, nadam se da ste preživeli ovu energiju i da vam je bar malo lakše....



Od jutros imamo trigon Meseca sa Marsom u Vodoliji....i ovo je vrlo intezivna energija...koja se samo nastavila na energiju Punog Meseca....
Mesec i Mars u trigonu...sve pršti od energije, strasti, neobičnih dešavanja (Vodolija)....Komunikacija (Blizanci) i dalje vrlo bitna....reči još oštrije, hrabrije...intezivnije, samouverenije! Pojedinačno ovaj aspekt vam može doneti više samopozdanja, hrabrost i smelost da pokažete i dokažete emocije, da ih kažete....da ih konkretizujete :-))). Možete dobiti energiju preuzimanja inicijative....
Poznati sa Mesec trigon Mars aspektomMadonna, Justin Bieber, Nicki Minaj, John Lennon, Miley Cyrus, Sophie Marceau, John Fitzgerald Kennedy, Grace Kelly, Robin Williams, Victoria Beckham, Michael Jordan, Edgar Cayce, Kevin Costner, Sarah Jessica Parker, Christina Ricci, Eva Braun, Eric Clapton, Luciano Pavarotti, Diego Maradona, Mark Twain, Charlotte Brontë, Eleanor Roosevelt, Dora Maar, Barbara Walters...
Jutros nas je dočekao i prazan Mesečev hod, energija za koju važi da nije poželjno započinjati nešto bitno. Srećom to traje do 13:08 kada će Mesec preći u sledeći znak u znak RakaMesec se vraća kući :-))



"Živim za ljubav..."
I tako....preživeli smo Pun Mesec u Blizancima...kako ko :-)).Bila je velika gužva na nebu i još uvek je....Sve planete su bile u aspektima...Sem jedne...Venera u Vodoliji od kako je prešla u taj znak nema tranzitne aspekte!!!
Padnu mi na pamet
stvari koje nisam nikad radila
a uvek tražila sam nekog ko je blesav
dovoljno blesav da....
Uzme me za ruku
oči veže, stisne petlju, odvede daleko
do kraja sveta peva pesmu ljubav
živim za ljubav

Dokle se druge planete bore (kvadrati, opozicije), sarađuju (sekstili, trigoni), Venera "koristi" priliku i radi šta joj je volja :-)))...Ludo se zabavlja...Mada ne sasvim...Vodolijom vladaju Uran i Saturn...a oni su ovih dana baš aktivni....RxUran u Ovnu je u opoziciji sa Jupiterom u VagiSaturn u Strelcu je u sekstilu sa Jupiterom u Vagi i u trigonu sa RxUranom!!! Igranka bez prestanka :-)). Živi Venera kroz vladare Vodolije svoju priču....Jupiter u Vagi (Vagom vlada Venera) u opoziciji sa RxUranom....egzaktno 26.Decembra. Mnoge veze, brakovi, odnosi (Vaga) su na velikim iskušenjima! Vladari Vodolije Saturn i RxUran u trigonu egzaktno 25.Decembra! Nagoveštavaju pozitivna rešenja! Sem toga tog 25.Decembra (neki dan ranije i neki dan kasnije) Venera će konačno imati aspekte, vrlo pozitivne aspekte...
Jedne noći u Decembru....
Venera jednom u mesecu u jednom danu...
25.Decembar 14:22: Venera trigon Jupiter
25.Decembar 17:35: Venera sekstil Uran
25.Decembar 19:32: Venera sekstil Saturn

25.Decembra Venera u Vodoliji će biti na 20* Vodolije, istog dana tri Venerina egzaktna aspekta trigon sa Jupiterom u Vagi na 20*, sekstil sa RxUranom na 20* Ovna i sekstil sa Saturnom na 20* Strelca!!!
Jedino što bi sve ovo moglo da "pokvari" je opozicija Jupitera u Vagi sa RxUranom u Ovnu!
Dakle, to što je Venera sada bez aspekata ne bi trebalo da nas zavara....Živi Venera svoj život...i najavljuje uzbudljiv kraj godine...Sem toga, to što ona nema tranzitne aspekte ne znači da trenutno ne pravi aspekte sa vašim natalnim planetama...Evo moj slučaj :-)))), Tran Venera upravo "prelazi" preko mog Nat Saturna....i nema te "stare" priče koju nije "izvukla" iz prašine prošlosti...Prosto kao da se utrkuju ko će pre i ko će više da me smara :-))). Ja se ipak nadam i snažno želim da mi se dogodi upravo ono što Aleksandra peva, što naravno želim i vama :-)))


Hej ti, dobrodoš'o u moj svet
uđi i samo mi budi moj gost
što slučajno ostane zauvek





Нема коментара:

Постави коментар