четвртак, 21. фебруар 2019.

Ne moraš da voliš ono što ja volim ali ne ubeđuj me da ne volim ono što ti ne voliš...Danas na zvezdanom nebu



Zvezdani(n) zapis 2466
Četvrtak. Jupiterov dan.
Jupiter u Strelcu na 20°....
Jupiter je danas u kvadratu sa Mesecom u Devici, sutra u kvadratu sa Merkurom u Ribama, već je neko vreme (od 13.januara) u kvadratu sa Neptunom u Ribama!!!

I ako je istina samo jedna....kao da smo sve dalje od istine....
U decembru prošle godine kada se prvi put pojavio tada aplikacioni (dolazeći) aspekt Jupitera i Neptuna pisala sam o teorijama zavere u najavi....o nekim medijima, TV kućama i vlasnicima tih kuća....Ni dalje od našeg dvorišta nije manje zamagljenih istina....
P.S. I da ništa nije slučajno upravo dok pišem ovaj tekst na TV se priča o originalnoj Karlovačkoj magli koja se prodaje u teglicama kao suvenir!!! Neki su eto otišli i dalje i prodaju maglu.

Da se vratim na istinu....I ako je istina samo jedna....ako pogledate vesti videćete da ima više istina...I svako se drži svoje istine....Jedan događaj....bilo koji događaj, ja neću navesti ni jedan konkretan ima dva ili više uglova gledanja...Društvene mreže su najočiglednija potvrda....

Ja na sve to gledam ovako:

Ne moraš da voliš ono što ja volim ali ne ubeđuj me da ne volim ono što ti ne voliš...


Ovo je moj stav na sve što se dešava i ovih dana ali i ranije....Ne smeta mi ničiji stav, mišljenje...o bilo čemu....Pišem na ovu temu zbog nekih aspekata i energija koje su aktuelne...Pišem danas zbog Jupitera vladara ovog dana, pišem (Merkur - pisanje) zbog nekih Merkurovih aspekata vrlo aktuelnih!!!


I ako Merkur ima konjukciju sa Neptunom, sekstil sa Saturnom i Plutonom više nego očigledan je kvadrat Merkura i Jupitera...svuda oko nas!!! Sve pršti od preterivanja, arognacije, netaktičnosti...itd. I da se razumemo ja ne aludiram na nikoga posebno....
Na mene najintezivnije utiče konjukcija Merkura i Neptuna ("sanjam da si tu"), oni su trenutno "preko" moj Jupitera u Ribama...Svaku pauzu između pisanja i konsultacija iskoristim tako što gledam gde ću da boravim u avgustu ove godine....i meni lepo :)). Što se tiče ovog kvadrata i njegovog uticaja na mene....meni je doslovce svaki inbox koji imam pretrpan porukama, pismima do preterivanja....U čemu ja preterujem? U nekim lošim navikama....Lažem već neko vreme samu sebe da ću smanjiti broj cigareta u toku dana....a nešto se teže borim ovih dana i sa iskušenjem koji se zove slatko....U principu mogu bez slatkiša....ne mogu bez mesa :))), ali u poslednje vreme uhvatim sebe kako mi se jede čokolada....i "zgrešila" sam sinoć :)))....i da nebih išla dva puta u prodavnicu kupila sam onu veliku najveću :)))) i pojela.....



Mesec je u praznom hodu do 15:17 CET, onda će preći u Vagu!!! 
Prvi aspekt Meseca u Vagi je opozicija sa Kironom u Ovnu, a onda i inkonjukcija sa Suncem u Ribama i inkonjukcija sa Marsom u Biku....
Teške energije posle Punog Meseca....
Čudan neki dan.....treba izdržati....Posebno obratite pažnju na vaše veze, odnose...Mesec u Vagi!!!
Vagom vlada Venera a ona još uvek u konjukciji sa Saturnom uskoro i u konjukciji sa Plutonom....a čeka je još i konjukcija sa RxJMČ i opozicija sa RxSMČ!!!!

I opet vesti...Čeka nas još jedan talas hladnoće....a taman smo se poradovali da je proleće poranilo....Ima ovde i preterivanja i istine (aspekti)....ali činjenica je da proleće MORA da dođe :)))
Kako (pre)živeti neke aspekte? Mirom i suzdržavanjem.....ali tu je i činjenica da sve dođe i prođe!!!




"kažu mi da smo svi rođeni jednaki
jednaki pred Bogom i pod ZVEZDAMA"
....
"sanjam sanjam da si tu
k'o da letim na zlatnom ćilimu"



Нема коментара:

Постави коментар