субота, 16. фебруар 2019.

Ljubav na filmu.....Venera sekstil Neptun (filmsko veče).....





Zvezdani(n) zapis 2462
Subota. Saturnov dan.

Saturn je u Jarcu.....Venera je ispred njega, Pluton iza njega....Srešće se i sa Venerom i Plutonom....samo ovaj drugi susret ne bih danas spominjala....ne danas, jer danas je dan za romantiku...
Danas je Mesec u Raku....Mesec je kod kuće....Ovaj Mesec budi sećanja, uspomene...nežan je, osetljiv....Mene ovaj Mesec odvede do Amsterdama, Instambula, Venecije (vladar ovih gradova)...gradovi u kojima sam nekada bila....On vlada stomakom...u stomaku neki čudan osećaj....trigon Meseca i Merkura pa neki leptirići od jutros plešu svoj ples :), ali tu je i opozicija sa Venerom i eto sećanja....da li će odleteti leptirići?! Možda i neće, jer tu je i trigon Meseca i Neptuna, ona energija mašte, čarolije, magije...koja nas može odvesti tamo gde želimo da budemo....i na kraju tu je i opozicija sa Saturnom.....možda ipak leptirići odlete....

Od jutros tu je jedan egzaktan aspekt Venere....onaj sa Neptunom....poručuje on suptilno i tiho....Vreme je za romantiku!!! Gledam svoj horoskop...Venera u Jarcu u 3.kući....Neptun u 5.kući .....neko će da piše o ljubavi :), neko ovih dana mnogo razmišlja na tu temu....razmišlja, seća se...Saturn u Jarcu u trigonu sa mojom Nat Venerom....O sećanjima ja ne bih napisala ništa lepše od ovog što je vać napisao Meša Selimović:

"Kasno je sjećanja, uzalud se javljate, beskorisne su vaše nemoćne utjehe i podsjećanja na ono što je moglo da bude, jer što nije bilo, nije ni moglo da bude. A uvijek izgleda lijepo ono što se nije ostvarilo. Vi ste varka koja rađa nezadovoljstvo, varka koju ne mogu i ne želim da otjeram, jer me razoružava i tihom tugom brani od patnje."

Tužan je ovo citat....ali istinit!!!
Ja danas imam neke obaveze....planiram da ih brzo rešim :), i da danas imam dan za filmski maraton...ne bilo kakav već ljubavni....u skladu sa današnim energijama (aspekti Meseca i aspekti Venere)....rekoh već danas je dan za romantiku :) - Venera sekstil Neptun....


City of Angels

Koliko god razmišljala šta još da napišem ništa bolje ne mogu da smislim 
od onog što sam već napisala... San (Neptun) o idealnoj Ljubavi (Venera).... koji je ostvariv ovde na zemlji - Jarac!!! Sa ovim aspektom bićete osetljivi na lepotu, i bićete željni lepote, harmonije i dobrote... želećete da se okružite lepotom, harmonijom....Ovaj vrlo kratak ali prijatan aspekt doneće u vaš život kreativnost i maštu (mene su već posetili:)))... a mašta može svašta :-). Ima li bilo koga ko će reći da nam nije potreban makar jedan takav dan (ili više takvih dana)? Opustite se i uživajte.... biće vremena i za brige!!! Vaše čulo vida biće izoštreno... slikajte mislima.... Ono što ste nekada sanjali sada može (uz malo napora) da postane stvarnost... Muzika i umetnost će vam doneti potrebnu inspiraciju...uživajte!!! Zadovoljstvo vam je na raspolaganju na mnogo načina... na vama je da ovu energiju prepoznate, "zgrabite je", opustite se i uronite u ono što vas čini srećnima... :-). Ako već imate svoju srodnu dušu.... ovo je idealan period da provedete vreme sa njom... Ako srodne duše nema, eto šanse i mogućnosti da je "pronađete", eto prilike za susret duša.... Možda na poslu, ili negde preko posla.... ili bilo gde ali to je neko uspešan, neko ostvaren, neko uporan.., neretko stariji...(Venera u Jarcu), možda malo tajanstven, skriven....ali kreativan, maštovit, duhovan... (Neptun u Ribama).....A možda je rešenje u uživanju u samoći....
City of Angels je film koji najbolje opisuje ovu energiju!!!

Love Is All You Need 

Ja znam gde bih danas najradije bila....to za sada nije moguće....
Hvala Bogu na internetu :)....i što ne moram kao nekada da iznajmljujem filmove....sada je to lako jedan, dva klika i eto filma....


Večeras kada se smirim, sve završim....ubacim se u moju omiljenu Dizni pidžamu :), bez hrane :) samo laptop i ja.....filmsko veče...u pauzi može sladoled :)). Moj spisak je podugačak....Izabraću naravno nekoliko sa tog spiska.....i najverovatnije dočekati nedelju uz njih....

Evo spiska mojih najljubavnijih filmova:

Gone With the Wind (1941)
Casablanca (1942)
Roman Holiday  (1953)

Breakfast at Tiffany's (1961)

Splendor in the Grass (1961)
Doctor Zhivago (1965)
Love Story (1970)

The Way We Were (1973)

An Officer and a Gentleman (1982)

Top Gun (1986)
When a Man Loves a Woman (1994)
The Bridges of Madison County (1995)
Notting Hill (1999)


Serendipity (2001)

Pearl Harbor (2001)
À la folie... pas du tout - He Loves Me, He Loves Me Not (2002)
Love Actually (2003)
The Notebook (2004)
Just Like Heaven (2005)

P.S. I Love You (2007)

Mamma Mia! (2008)

I tri turska filma:




🌟Ovo je moj spisak....Boldovani naslovi su oni koje sam izabrala da gledam ponovo :)))....Ko zna koliko još filmova ima ali ih se nisam setila....ili jesam ali mi ne idu uz ovu energiju....
Oficir i Džentlmen me podseća na tu godinu (1982) i na nešto vrlo lično....Prljavi ples i Top Gun....imaju veze sa mojim putovanjima u Ameriku....Top Gun ima veze i sa jednim posterom koji sam nosila u ruci sve vreme leta kući...taj poster je kasnije obeležio život meni najdražoj osobi....
Pride & Prejudice je film koji svakako spada u mast see :))).... lično me i podseća na jednu osobu koja više nije živa....
P.S. Volim te i Pisma Juliji i Poruka u boci jer obožavam pisma :)).....P.S. Volim te je tužan ali i jako lep u isto vreme....ali pre svega zbog "mog" Gerard Butlera, Love Is All You Need, more, ljubav.....šta reći :) i meni drugi omiljeni glumac Pierce Brosnan!!! Poruka u boci me na indirektan način podseća na nešto :))))


I na kraju dva turska filma koje sam gledala u avgustu 2014. na Grčkom ostrvu Kos....upoznala sam neke turske turiste....pričali o turskim serijama :)) i tada su mi rekli za te filmove....ja kakva sam nestrpljiva odgledala sam ih na Ipadu....Fim Su ve Ates Voda i Vatra....počinje sa ovim citatom zbog kog sam i odgledala ceo film:

 "Ne postoji slučajnost. Ako nešto treba da se desi, desiće se. Sudbine usud to beše, i tako desi se. Vatra je srela vodu. Ali niti je voda isparila, niti se vatra ugasila. Plamenovi progutaše ceo grad.".... 

Film nema srećan kraj....ali vredi pogledati ga....Film Sadece Sen Samo ti....ima po meni jaku energiju ovog današnjeg sekstila....ali tu su more i gradić na moru.....
I na samom kraju jedan film koji sam nedavno gledala Sonsuz Aşk, tužan kraj ali film je snimljen jednim delom na jednom lepom mestu (Cunda Island, Turkey)na prvi pogled mi se učinilo kao neko ostrvo na kom sam već bila....
Kako sam sve bliže Turskoj obali kada obilazim Grčka ostrva ko zna....:))))


Нема коментара:

Постави коментар