недеља, 3. фебруар 2019.

The winner takes it all.....Moj Merkur piše....


Zvezdani(n) zapis 2453
Nedelja. Dan kojim vlada Sunce...
Sunce danas stidljivo probija oblake....Čitavih 17° je....varljivo proleće....Bila sam u šetnji....naravno obučena prema kalendaru :))) i baš mi je bilo toplo.....Brže sam se vratila nego što sam želela...
Sunce je u Vodoliji u aplikacionom je aspektu sa Jupiterom u Strelcu (sekstil) - 08.februar...Lepo vreme (kad mu nije vreme :)...lep aspekt...Život je lep...
I Mesec je u Vodoliji samo što je prešao u taj znak...Uskoro će se koliko sutra u 22:03 CET sresti u konjukciji Sunce i Mesec i naravno pred nama je još jedan Novi početak još jedan mesečev ciklus - Mlad Mesec u Vodoliji na 15°!!!
Venera je od noćas 00:41 CET u trigonu sa Uranom u Ovnu!!! Ovo je dan za iznenađenja... Kratko će trajati ovaj aspekt....blago onima koji ga osete :-)....
Meni je ova energija donela jedno iznenađenje...jedan spot čije sam snimanje geledala od početka do kraja....bio je skinut sa Yu Tube i sada je ponovo dostupan....Pesma je prelepa....Ono što je interesantno je to da sam stihove te pesme napisane na salveti ja među prvima čula....


★★★ I kada smo već kod ove pesme...Da te više ne volim moram da spomenem još jedan aspekt (tranzit). O njemu nisam pisala nigde...gledam jutros kartu današnjeg neba a on mi "bode oči"....Venera u Strelcu u kvadratu sa Kironom u Ribama na 29°....I ovaj aspekt Venere se dešava u isto vreme kada i trigon sa Uranom baš pre Venerinog ulaska u Jarca...Samo on ne spada u pozitivne....Jutros na TV priča o patnji ostavljenih, razvedenih....Pričalo se najviše o bolu i da bol treba i mora da se odboluje da bi se iz te situacije lakše izašlo....To već svi znamo...Samo eto slučajno ili ne o toj temi se razgovara baš u vreme kvadrata Venere i Kirona...
I ako će ovaj aspekt kratko trajati, ne bi me iznenadilo ako on neke od vas baš danas ili ovih dana pogodi tamo gde ste najslabiji...Ne želim vam to....ali za svaki slučaj evo copy-paste renijeg opisa ovog tranzitnog aspekta:
Šta bi moglo da se dogodi: da vas neko razočara, da vas nečiji postupak zaboli, da osetite neku emotivnu blokadu, nesigurnost....ali pre će ova energija probuditi neko bolno sećanje, na neko ljubavno razočarenje i ljubavnu izdaju...Bilo da ste u vezi ili niste ova energija može donati neko bolno iskustvo, izazov, preispitivanje....Ne potiskujte to osećanje, najbolje je da "popričate" sami sa sobom ili sa nekom osobom od poverenja....Ovde je kvadrat u pitanju, aspekt izazova, akcije...možda ćete poželeti da se tog bola rešite....Budite oprezni...
I uzdajte se u ostale tranzite.....


Moj Merkur bi da piše...:-))
Ovaj tranzitni u Vodoliji je baš nešto nostalgičan....u inkonjukciji je sa mojom Venerom pa bi da piše o prošlosti....Ali imam ja iznenađenje za njega :-))). Pisaću vam o jednom filmu....

Da me neko pita koliko sam puta odgledala film Mamma mia, verujte ne bih znala da odgovorim :))). Nisam planirala juče da ga gledam ali vrteći kanale na TV naišla sam na taj film.....
I odgledala sam ga kao da ga gledam prvi put.....



Prve scene filma vratile su me mislima u prošlost....scene su na mestima koje sam i ja obišla leta 2015. Sofia mlada dvadesetogodišnja devojka u čamcu i kasnije na uzvišenju iznad grada kod Sat kule i Crkve Sveti Nikola šalje pozivnice....Žuto sanduče i pogled ka malom ostrvu preko puta Skiatosa....Za one koji su bili na Skiatosu ova scena je snimljena na vidikovcu iznad samog grada....Na ovom mestu se inače mogu napraviti najlepše panoramske fotografije...Ove prve scene su me podsetile i na prelep miris borove šume.....taj miris je prvi utisak kada kročite na ovo ostrvo....Sofia peva...Ja imam san...."i pesme poj....da izdržim...bilo šta...čudesno iz bajke....ako ikada shvatiš....prihvatićeš budućnost....čak i ako podbaciš"...𝅘𝅥𝅮𝆕♪♩𝅘𝅥𝅲𝆕𝅘𝅥𝅮.....



Film ide dalje....Sofia i njene dve drugarice....ostrvo...stena pored mora, u hladu drveta i jedan stari dnevnik....dnevnik njene mame :)))....U dnevniku čuvene tri tačke.....:)))
- "Tačka, tačka, tačka... Tako su radili u staro doba" :)))...
Mama Dona i njene dve drugarice :))....Villa Donna....pristanište na Skiatosu (u filmu izmišljeno ostrvo Kalokairi) .... i tri muškarca potencijalni očevi :)))....
Na mestu gde su ova dva taxi vozila imam fotografiju sa nekim novim brodovima u pozadini :)))



Vila Dona iz filma ne postoji....nije stvarna....ali sve ostalo je autentično....Mama Dona je vlasnica vile sve sama radi sprema svadbu za ćerku raduje se susretu sa drugaricama i ne sluti šta je čeka :))).
"Radim danju...radim noću...račune da bih platila.....Tužna stvar?.....A nekako ne ostane....nikad ništa za mene....Šteta baš!....U snovima ja kujem plan....ugrabim li bogataša...uopšte ne bih radila ....već samo se zabavljala  Money, money, money Must be funny... .𝅘𝅥𝅮𝆕♪♩𝅘𝅥𝅲𝆕𝅘𝅥𝅮




Tri muškarca (potencijalni očevi koji su dobili pozivnice za svadbu) zaključuju da je Sofia ista majka... - "O namigušo mala ista si majka" :)))....
A mama Dona kada je otkrila da su oni na ostrvu zapeva :)).....Mamma mia...
"U meni vatra pali se....jedan pogled i moje zvono zvoni...jedan pogled i sve zaboravim...Mamma mia opet počinjem :))...Joj, joj kako da ti kežem NE...Mamma mia da li vidi se......Joj, joj kako mi nedostaješ...Da, srce mi tužno lupa...otkako nismo zajedno....Zašto, zašto sam te pustila? Mamma mia sad sam shvatila ...Joj, joj nikako to nisam smela....𝅘𝅥𝅮𝆕♪♩𝅘𝅥𝅲𝆕𝅘𝅥𝅮



Obožavam ovaj film....i zbog maestralnih glumaca i zbog muzike grupe ABBA....zapravo ceo film je i baziran na pesmama ove švedske pop-grupe...i naravno zbog ostrva gde je film snimljen...Godinama sam imala želju da posetim ta ostrva i jesam...:)))
Kada god čujem pesme poput Dancing queen, Voulez-vous ....noge same igraju :)))
"Iskra plane tad...s druge strane oči tvoje sijaju u mraku...i sve se ponavlja...početak znam, kao i kraj...Voulez-vous Uzmi ili ostavi...Nikad ili sad....Bez kajanja i obećanja....Nije teško doneti odluku".....𝅘𝅥𝅮𝆕♪♩𝅘𝅥𝅲𝆕𝅘𝅥𝅮
Sofia ima odjednom tri oca ali dvojica su višak...Dona i njene drugarice misle da sve drže pod kontrolom...Da li su Dona i Sem još uvek zaljubljeni posle dvadeset godina? :))))






Sve scene u filmu su lepe na svoj način....ali ja imam dve omiljene :)))
U obe scene su Dona i Sem. U prvoj sceni u vili....Dona pita:
"Šta radiš ovde Seme? On odgovara: Ovo je bio naš san, sećaš se? Vila na ostrvu? Dona: Da, ovo je moja stvarnost...težak rad i hipoteka. On pita: Da ti pomognem...Ona kaže: Mogu sama :)) za sopstvene katastrofe :)))).....Obožavam da budem sama....Svako jutro ustanem i zahvalim Bogu što mi neki sredovečni muškarac ne govori kako da živim..Slobodna sam i sama"....Ali da li je stvarno baš tako.....
A onda zajedno zapevaju Kako ću bez tebe živeti :)))....S O S....𝅘𝅥𝅮𝆕♪♩𝅘𝅥𝅲𝆕𝅘𝅥𝅮
Druga omiljena scena je na stenama Skopelosa u podnožju čuvene stene i kapele na vrhu....




Mnogo volim ovu pesmu....The Winner Takes it All......."Odigrala sam sve svoje karte ....a i ti si svoje....nema se šta reći više...prazan je sad sto....Ko dobija njemu sve....Ko gubi malen je... Ko dobija uzme sve".....𝅘𝅥𝅮𝆕♪♩𝅘𝅥𝅲𝆕𝅘𝅥𝅮

Ja sam uspela da ostvarim moj san....da se popnem stepenicama do kapele....Nisam brojala ali negde piše da ima 110 stepenika :)))....iskreno mislim da ih je bilo više....Penjala sam se u podne na vrelom mediteranskom suncu....sve sa slušalicama iz telefona i sa ovom pesmom :))). Scene gde Dona peva ovu psmu Semu su snimane baš tu na tim stenama....plaže Agios Ioannis (Skopelos) ....Na jednoj od stena na vrhu je kapela...Samo ta kapela nije kapela u kojoj je snimano venčanje....ali to ne umanjuje lepotu koja se vidi sa vrha stene....I ako kapela iz filma nije ista pogled odozgo je isti....i zaista je pogled pobednika :)))

Moje fotografije 

Sofia nije saznala ko joj je otac....sva trojica su želela da to budu....
- "Tipično zar ne? 20 godina čekaš tatu i dobiješ trojicu odjednom". :-)))
Sofija se nije udala....jer nije kome je namenjeno već kome je suđeno.....udala se Dona za svoju ljubav iz prošlosti....mogla je ona sama ali očigledno je da je u dvoje lepše....
Hajde Dona, samo do kraja tvog života....:-)))....Say I Do.....𝅘𝅥𝅮𝆕♪♩𝅘𝅥𝅲𝆕𝅘𝅥𝅮

Nastavak ovog filma sam pogledala....ali ni izbliza nije (moje mišljenje) kao prvi deo...





Нема коментара:

Постави коментар