петак, 10. март 2017.

"I just wanna feel"....Mars u Biku od 10.Marta do 21.Aprila....i šest godina Bloga!




"Put do ZVEZDA je samo etapa kružnog puta do SEBE. 
Ako znaš prečicu, nema potrebe da se puno lomataš po bespućima. 
Ne bato... Stigao si čim kreneš. 
Cilj nosiš skriven pod kaputom, istetoviran na grudima kao metu.
U tome je tajna...
U tome je jedini trik"



Danas na zvezdanom nebu:
Mesec je u Lavu od jutros na 21*
Petak je Venerin dan, juče je Mesec bio u trigonu sa RxVenerom u Ovnu... I danas sve lepi aspekti Meseca koji je u vatrenoj energiji Lava...Jutros buđenje uz sekstil Meseca u Lavu i RxJupitera u Vagi 07:57 na 21*....Otvorila sam oči i prvo što sam ugledala je sivo maglovito nebo....pustila sam muziku i već na prve taktove Sunce je ušlo u moju sobu...RxJupiter mi je na ASC sa Mesecom u Lavu zagrejalo se moje srce, osmeh je tu i sada ga delim sa vama :)))). Mnogo je lepa ova energija sekstila, nadam se da je osećate od jutros....Ja se osećam posebno danas jer 10.Mart je godišnjica Zvezdaninog dnevnika....šest godina je od kako sam napisala prvi tekst....koji je zapravo bio jedna jedina rečenica:
Astra inklinant, non necesitant (Zvezde ukazuju, ali ne obavezuju.)



Skoro je godinu dana od kada pišem svakodnevno...Imao je ovaj Blog razne faze...moj natalni Uran u Lavu mnogo voli promene :))). Statistika Bloga kaže da je prvih 100.000 pregleda u jednom mesecu bilo u Julu 2014., 160.000 u Avgustu 2015. Dnevno se Blog pročita u proseku 4800 puta, najveća čitanost je između 09:00 i 15:00....Najviše se čita u okruženju ali i šire :-))). Svakodnevno dobijam poruke, a sve više je onih u kojima mi kažete da je ovaj Blog postao ritual uz ispijanje kafe :)). Najlepši poklon mi je kada dobijem poruku da je neko ušao u svet astrologije u smislu učenja zbog ovog Bloga!!! Upravo sinoć u Skype razgovoru jedna mlada mama me je obavestila da je rešila da upiše seminar iz astrologije (nije u Srbiji) i to zbog mene, mog Bloga....Moje srce je veliko k'o kuća kada čujem tako nešto...Ali da se ne hvalim puno....zadovoljna sam jer je od jutros na ekranu ova cifra: 5.386.992....
Za par sati Mesec u Lavu biće u trigonu sa Uranom u Ovnu 09:41 na 22*...na vidiku su lepa iznenađenja, lepe vesti....mogućnost promena...Iznenadite nekoga ili iznenadite sebe :)))...
Večeras kada za mnoge kreće vikend Mesec u Lavu biće u trigonu sa Saturnom u Strelcu 18:05 na 27*, stabilna energija za Petak veče...."sedam u meče" :)). 
Mesec zatim ulazi u prazan hod od 18:05 do 23:07
Međutim prvi Mesečev aspekt biće trigon sa Marsom u Biku 00:21 na 0*...odlična energija za noćobdije, za one koji vole da petak na subotu provedu na zanimljiv način....bilo da ostanu kod kuće ili odu negde gde mogu da uživaju!!!!




Danas na nebu:
Mars je danas promenio znak iz Ovna je prešao u Bika 01:33 CET
Mars u Biku (tranzitni)

Noćas je Mars napustio energiju Ovna i društvo RxVenere i Urana...Marsa niko nije dočekao u energiji Bika za sada je sam!!! Pored toga što je značajna ova promena znaka interesantno je još nešto. Mars je prešao u Bika kojim vlada Venera, a Venera je u znaku Ovna kojim vlada Mars! Ova pojava se zove uzajamna recepcija!!!
Recepcija od latinske reči recipere - podržavati, primati.. Planete se drugim rečima podržavaju! Ovde se Mars nalazi u Biku kojom vlada Venera, Venera se nalazi u Ovnu kojim vlada Mars...Svaka planeta je kod kuće one druge...:). Mars je lepo ugošćen i Venera je lepo ugošćena :), dakle ovde se planete podržavaju...To je ono što u najkraćem treba da znamo o ovoj pojavi...
Mars u Biku usporava, Venera u Ovnu je retrogradna...međusobno se dopunjuju...Što se nas lično tiče to ide ovako....pitanje je šta želimo i šta ćemo na kraju dobiti!!! Bik govori o stabilnosti, Ovan je pun sebe...Sa ovim pozicijama Marsa i Venere neće biti brzih, ishitrenih akcija i rezultata....


Mars u Biku
Ono što je karakteristično za Marsa u Biku je da je on ovde u izgonu!!! Mars je ovde u energiji Bika usmeren ka uživanju!!! Mars u ovoj energiji nije baš prilagodljiv...Uživa u svim čulima, uživa u ulepšavanju, kuvanju, plesu, muzici... Ne krije da voli novac....ali to ima smisla, jer uživanja nema bez novca to Mars u ovoj energiji najbolje zna....Nije previše brz...oprezan je... Uživa u dodiru, mirisu, ukusu....Uživa u sexu, vrlo je senzualan....Hedonista je...Obožava prirodu...
Pogledajte gde će Mars u Biku tranzitirati u vašem horoskopu u kojoj kući ili kućama!!! 
Marsu u Biku će se pre svega obradovati: naravno pre svih Bikovi (konjukcija) ali i Jarčevi i Device (zemlja - trigon), obradovaće se i Rakovi i Ribe (voda - sekstil). Ima i onih koji se neće baš puno obradovati: Lavovi i Vodolije (kvadrat), Škorpije (opozicija), Vage i Strelčevi (inkonjukcija, period prilagođavanja).... Ovnovima i Blizancima nije loše (polusekstil)!!!

Aspekti Marsa u Biku:
27.Mart Mars sekstil Neptun
06.April Mars trigon Pluton
17.Aprila Venera sekstil Mars
Mars prelazi u Blizance 21.Aprila


★Ove nedelje na nebu:
★Ovog meseca na nebu:






Нема коментара:

Постави коментар