недеља, 3. мај 2020.

Sve što cveta htelo bi da cveta... - Neka cveta, i treba da cveta.....



Zvezdani(n) zapis 2885
Nedelja. Dan Sunca.

Sezona Bika je...u Biku pored Sunca su i Merkur i Uran...
Proleće je već u punom zamahu...sve što može da cveta i htelo bi da cveta - cveta :)
Usporili smo i uživamo (kako ko) u svim čulima a ima ih pet :)
Da li čujete pesmu ptica, da li vidite lepotu neba, da li ste pomirisali procvetali jorgovan...da li ste okusili jagode....dodirnuli nekog koga volite...
Da li osećate povezanost sa zemljom...
Da li zastanete...uživajući u trenutku..Da li ste osetili zadovoljstvo...
Ako su odgovori - DA onda ste svesni sezone Bika!!!
Onda ste svesni života i njegove vrednosti (Bik - vrednosti)


Svako jutro nakon što se probudim iskusim najveće zadovoljstvo – a to je da sam ja Salvador Dali.

Čeka ovo Sunce Merkura...a izgleda da i Merkur žuri polako :) Bikovski u zagrljaj Suncu...
Zagrliće se oni 04.maja...na 14°
Ako vam kažem da je Salvador Dali rođen sa ovom konjukcijom mislim da vam je sve jasno...


Kako ste (pre)živeli konjukciju Merkura i Urana
Mene ona još uvek drži...još mi je ta frekfencija u glavi i ušima...
Razmišljala sam i razmišljam o promenama na Blogu, Instagramu....  
Da ne ličim na svoje kopije.
Imala sam jednu interesantnu prepisku...na kraju prepiske mi je rečeno..."zašto se čudim kada je na internetu sve već napisano u vezi astrologije i da je normalno da ličimo jedni na druge". Meni nije normalno. I ne mislim da je sve napisano, jer da mislim ne bih pisala tekstove svaki dan! 
Selo reprodukcija...
Da li ste čuli za selo selo Dafen? Nisam ni ja do nedavno :)
Iskreno ja bih uvek radije imala original nego kopiju...
I to je to...da ne širim priču i dalje mi je u ušima ista frekfencija :).


Da mi nešto naučimo :)
Da li znate ko je glumac Leonard Nimoy?
Ako vam kažem da je poznat po ulozi Spoka u Zvezdanim stazama onda verovatno znate i ko je on...On je rođen sa konjukcijom Merkura i Urana ali i...Johannes Kepler (astronom, astrolog, matematičar)Gabriel García Márquez (Kolumbijski pisac, novinar, politički aktivista, jedan od najcitiranijih pisaca na internetu), Mata Hari (Holandska plesačica, streljana kao špijun), Simone de Beauvoir (francuska književnica, feministkinja, politička aktiviskinja), Humphrey Bogart (američki glumac, proglašen za najvećom filmskom legendom), Suzanne Vega (muzičarka, kantautor), Valentino (italijanski modni dizajner, osnivač brenda Valentino), Keanu Reeves (kanadski glumac koji se proslavio u Holivudu, rođen u Bejrutu Liban).....i Eva Braun!? (životna saputnica A.Hitlera i njegova supruga na jedan dan i jednu noć)
Kao što vidite ovo su ljudi koji su dali jedinstven doprinos u onome čime su se bavili ili se još uvek bave...gde se vidi uticaj ove konjukcije - razmiljanje izvan okvira!!!



Dnevni aspekti
Mesec je i danas u Devici

Noćas je ovaj Mesec bio vredan a to je i ono što voli...bio je u trigonu sa Merkurom i Suncem u Biku...i zapravo najavio njihovu konjukciju koja će se dogoditi sutra!!! Mi ovde u ovoj vremenskoj zoni (CET) smo uglavnom prespavali ove harmonične aspekte...Mada ako ste se jutros probudili mirni i staloženi onda ova energija radi još uvek...Iskoristite ovu energiju isplanirajte dan...isplanirajte dobro...jer kasnije popodne Mesec će biti u kvadratu sa Venerom i opoziciji sa Neptunom (Venera kvadrat Neptun)...Jaka potreba za uživanjem, zabavom, druženjem...sve ono što podrazumeva i fizičke kontakte a ova korona nam baš to nedozvoljava...Pokušajte da izbegnete zamku prejedanja kao kompezaciju za nezadovoljstvo..."najbolje" od ove energije u ovom trenutku je lenjost...ako ste bili vredni pre podne sada budite lenji. Na ovu energiju se nadovezuje opozicija sa Neptunom...pokušajte da ne zamarate sebe teorijama zavera...i sl. Čuvajte vi svoj imunitet...to je najvažnije...jer ova energija donosi vrlo nizak nivo energije...Ne posežite za alkoholom, cigaretama, tabletama i sl. bolje je da iskoristite maštu, kreativnost...meditirajte...Ako budete imali problema sa snom...pokušajte da prevarite prevaranta :) Neptuna čitajte nešto, gledajte filmove....i nadajte se snu....



Нема коментара:

Постави коментар