субота, 2. новембар 2019.

Subota je...Saturnov dan....A vi kako ste ?




Zvezdani(n) zapis 2698
Subota. Saturnov dan.

Saturn je u Jarcu na 15°

Saturn se od jutros druži sa Mesecom..."Stiže me stara melanholijamelanholija..."♪𝅘𝅥𝅮𝆕 peva Zdravko....Saturn je već neko vreme od 27.oktobra u kvadratu sa Marsom u Vagi pa ova konjukcija sa Mesecom nekome još teže pada...Njegova konjukcija sa Plutonom je sve prisutna i ako još nije egzaktna ni blizu (12.januar 2020.)...Tu je i konjukcija sa RxJMČ i opozicija sa RxSMČ (raskrsnica).
Srećom pa je na nebeskom vidiku sekstil Saturna i Neptuna....
Ovako je stanje ove subote našeg učitelja i mučitelja....gospodara vremena....

A vi kako ste ?
(retoričko pitanje)

I želje su nam veće, šire...probudio se avanturizam u nama...da odemo dalje....
Svi imamo Strelca u svom horoskopu i neku kuću ili kuće u Strelcu...te kuće su dobile novu, svežu energiju....te kuće od juče pokreće nova energija Venere....ona uvek nudi lepotu, emocije, ljubav, uživanje, kreativnost....i da novac... Sada na drugačiji način na način Strelca...



Da li ste već odapeli strelu?
Šta se dogodi kada vam Venera prolazi Strelcem? Da li postajete lovac ili lovina :))...
Kako to možete znati? Pa kada Venera tranzitira Strelcem kroz određenu kuću, ona toj kući dodaje energiju ali Venera uvek pravi i neke aspekte sa ostalim VAŠIM planetama i preko tih aspekata možete znati odgovor ako niste sigurni u odgovor na prvu loptu!

Objasniću ovo na svom primeru :))
Strelac je u mom horoskopu delimično u 2.kući, delimično u 3.kući.....Kada Venera prolazi Strelcem ona uvek bude u trigonu sa mojim planetama u Lavu....i strela je odapeta u tom pravcu...imam i planetu u Vodoliji pa Venera pravi sekstil i tu će biti odapeta strela :)). I ovde ja sam lovac :))))
Vremenom Venera će biti u kvadratu sa mojim planetama u Devici i planetom u Ribama i ja ću gledati da me "ne pogodi neka strela"....Biće Venera i u opoziciji sa planetama u Blizancima e tih strela ću se čuvati kako god umem i znam :)))
I uvek u svakoj astrološkoj priči osnov svega su aspekti....oni su ti koji donose događaje i psihološke uticaje. Dobro je znati i pročitati generalne i opšte opise svih zvezdanih promena, aspekata i sl. ali svi odgovori su u vašim horoskopima.....

Meni su od jutros Saturn i Mesec pritisnuli misli (nalaze se u 3.kući)....i zaista ima tragova melanholije....Pritislo me je mnogo toga što se desilo u proteklom periodu....a dogodile su se zaista neke vrlo tužne stvari o kojima sam pisala...
ALI....ništa nije ni crno ni belo.....Isti taj Mesec u Jarcu je od jutros u egzaktnom trigonu sa mojom Nat Venerom....i melanholija će da ode brzo.....pomaže i Venera u Strelcu u trigonu sa mojim Merkurom i Suncem....I očigledno je da me jutarnji D-mol nije sprečio da pišem....Sem toga Saturn u Jarcu je već duže u trigonu sa mojom Venerom i ja pišem i u danima kada mi se ne piše....jer znam da uvek ima onih koji žele da svakog dana čitaju novi tekst....
I da Život je pun nijansi......

I zato ako je vaš odgovor na pitanje A vi kako ste...bio negativan....stavite prst na čelo i razmislite još jednom....

Mesečeva magija
(dnevni aspekti uz kaficu)

Mesec danas u Jarcu...

Mesec je od jutros i u sekstilu sa RxNeptunom u Ribama (u isto vreme kada i konjukcija sa Saturnom) i IZLAZ uvek postoji.....Ja sam prihvatila "ruku Neptuna"....i popela se na moj zamišljeni oblak gde je uvek sve lepo baš onako kako ja volim.....muzika koju volim me opušta dok pišem i tužne misli i sećanja na nekog poprimaju drugačije misli.....
Uskoro će Mesec biti u kvadratu sa Marsom u Vagi....taman kada treba i nešto uraditi :))....Pa kada je već tako onda ovaj kvadrat treba pretvoriti u akciju....i gledati da ne proradi ljutnja i bes što inače ovaj kvadrat može doneti....Meni je taj Mars u Vagi "zaseo" na ASC i već mislim kako danas imam puno toga da uradim i u kući i van kuće.....sve ono što zbog posla nisam mogla ni stigla da uradim od ponedeljka do petka....
Pred kraj dana Mesec će biti u još jednoj konjukciji sada sa Plutonom.....višak energija, strasti....već vidim kako će moje misli raditi 1000 na sat (konjukcija se dešava u mojoj 3.kući)....Ko zna da li ću do tada uspeti sve da obavim što moram....ali uzalud mi je da se nerviram unapred.....Moj natalni Mars u Blizancima mi već "šapuće" Možeš ti to....i već znam radiću i dva i tri i četiri stvari i odjednom i paralelno....dakle sve ću završiti :))))
I nadam se da ste shvatili poentu...
Ja vas ovde na ovim stranama Bloga obaveštavam o svim nebeskim događajima, aspektima, promenama....sve u stilu: "Najbolja predviđanja nisu ona koja se ispunjavaju, već ona koja nas upozore da se pripremimo"....Na vama je da sve uklopite u svoj horoskop - život....
Ako niste vični tome, ništa strašno.....dovoljno je da pročitate šta piše ovde na ovim stranama i da budete svesni da će se nešto sasvim poklopiti sa vašim pričama ali i da nešto neće....Ako je tako onda vaš horoskop zapravo priča svoju priču....
I kada sam vas pitala Da li ste lovac ili lovina....to samo vi znate....:)))







Нема коментара:

Постави коментар