петак, 7. март 2014.

Jupiter kvadrat Uran....."I am looking for freedom"....

*Danas je Mesec u Blizancima.....i biće ceo dan!
Od jutros je možda malo pospan zbog kvadrata sa Neptunom, ali i dobro raspoložen zbog trigona sa Venerom....
*Venera je u Vodoliji....
*Mars (retrogradan) u Vagi.....
Vazduh, vazduh, vazduh....razmišljanje, razmišljanje, razmišljanje....!!!



*Jupiter je spor ali ide napred....od juče je krenuo... Trebaće mu neko vreme da se sasvim pokrene da se "razbudi" jer je od Novembra prošle godine išao unazad. Optimizam i dobro raspoloženje neće doći tek tako preko noći.... ali će doći :-))). Kako je retrogradni period bio period u kome smo udahnuli duboko...sada je vreme za IZDAH... Ako ste imali utisak da su vam mnoga vrata ZATVORENA, sada proverite jedna po jedna.....biće OTVORENA...

***Kvadrat Jupitera u Raku i Urana u Ovnu....
Najbolje je u dvoje....
*Danas bi se još malo osvrnula na priču o Jupiteru....pre nekoliko dana (26.Februara) Jupiter je još bio retrogradan i bio je u EGZAKTNOM kvadratu sa Uranom u Ovnu... Jupiter na 10* Raka, Uran na 10* Ovna...voda i vatra... Sigurna sam da se videli već negde kako vatra gori na vodi....
Ja sam tada napisala.....Usudi se da preuzmeš rizik.....uporedila sam ga sa skokom u vodu sa stene....U Avgustu prošle godine spominjala sam slobodu....naravno jer gde je Uran tu je i sloboda...potreba za slobodom i oslobađanjem.....Nije svaki kvadrat loš....naravno da nije.....meni je recimo on prošle godine pomogao da se oslobodim nekih emocija....Ja sa jedne stene (na Zakintosu) nisam skočila ma koliko je bilo primamljivo....ali ta stena je za mene simbolično značila slobodu....ona me je konačno oslobodila jedne teške emocije....
*U Avgustu Jupiter je bio direktan na 12* Raka, Uran je bio retrogradan na 12* Ovna....vrlo blizu današnje pozicije ovih planeta.....Kao i tada i sada obe Tran planete i Jupiter i Uran prave odlične aspekte sa mojim Nat planetama... Dakle taj kvadrat je ovde AKCIJA!!!

*Na globalnom nivou shvatili smo u kom je stanju naša ekonomija, ekonomija zemalja u okruženju (posebno Grčka)....Jupiter (sreća, novac...) Uran (pobuna, sloboda....). Nagoveštaj pobune, ali i želje za trasformacijom načina života, svih vrednosti (pa i materijalne)....!!!
*U ovom trenutku obe planete su direktne....Uran je u međuvremenu prešao na 11*....stepen iznenađenja....Jupiter je na 10* i tu će biti neko vreme...do 24.Marta kada će preći na 11*, ali istog dana Uran će preći na 12*.... "Stićiće se" 7.Aprila kada će obe planete biti na 12*....
*Ako nam je ovaj kvadrat prošle godine nagovestio šta će se događati sada već imamo jasniju sliku....Ako pogledamo vesti bilo koje i one elektronske i one štampane možemo shvatiti da situacija ni ekonomska ni politička nije nimalo ružičasta... Kriza je svuda....i kod onih kod koji nije nema mira jer se bave krizama drugih....Sve više se govori o nezaposlenosti, o proizvodnji koje skoro da i nema, a SOCIJALNE RAZLIKE su sve veće i veće.... Siromaštvo je kao neka bolest zahvatilo mnoge zemlje.... U najavi je još nezaposlenosti ....
***Da, ovaj višemesečni aspekt ima veliki globalni i kolektivni uticaj....

***Međutim ovaj aspekt na LIČNOM NIVOU....ima veliki moć...Svi jesmo deo neke grupe, svi jesmo deo globalnog....ali sve polazi od pojedinca.....Pre neki dan sam čula ovu izreku: "Lopov bira koga će da pokrade, a narod sam bira ko će da ga (po)krade"!!! Mislim šta reći ....i da li treba bilo šta reći...Mi biramo!!!
Karta zvezdanog neba 7.Marta nad Beogradom
*Da se vratim na lični nivo.... Da bi znali šta ovaj kvadrat može da donese vama, potrebno je da znate gde se Jupiter i Uran nalaze u vašim natalnim horoskopima, u kojim kućama (Rak i Ovan) i koje aspekte prave sa vašim Nat planetama.... Da li pokreću neki natalni aspekt....Ja sam vam svoj primer navela... Odakle on u emocijama, odakle on u ljubavnoj priči.....jedan od razloga je i to što Uran vlada mojom kućom emocija...naravno radi ovaj kvadrat i druge stvari i poslovne i zdravstvene i prijateljske i finansijske svuda me je na neki način angažovao...a jako dobri aspekti sa mojim Nat planetama posebno Tran Jupitera (sa mojim Jupiterom, Neptunom i Plutonom).... ali i Tran Urana sa Nat Marsom....donose takve situacije da ja shvatam kako sam zapravo opet "skočila sa neke stene".... I što je najvažnije svi ovi aspekti idu u pravcu nekog lepog iznenađenja i emotivnog ali i nekih drugih!!!!
April u Beogradu......
Ja se lagano spremam za dešavanja u Aprilu...Veliki krst će u mom horoskopu biti na relaciji 12/3/6/9 kuća....I sve planete "učesnici" Mars/Pluton/Uran/Jupiter biće jako dobro aspektovani sa mojim Nat planetama....Neću unapred da mislim šta će se dešavati....dovoljno je da znam da sam deo globalne priče, ali da bi na ličnom nivou mogla da pronađem izlaz(e).... ili će oni pronaći mene, ostaje mi da vidim....
A vama hoću da kažem, nemojte unapred da se plašite (a već mi pišete kako se plašite), budite samo svesni dešavanja i ako možete dobro se pripremite i čekajte...


Freedom 


 

Нема коментара:

Постави коментар