понедељак, 17. март 2014.

Odgovori na pitanja

Od jutros posle nedeljne prognoze i horoskopa za Tracaru pokušavam i da odgovorim na vaša pisma.
Žao mi je što ću po ko zna koji put morati da neke stvari ponovim... Posebno se izvinjavam onima koje ovakvi moji tekstovi nerviraju ....
Još jednom moram da ponovim .... ne mogu da odgovaram na pisma koja traže analizu horoskopa i zaista vas molim da imate razumevanja... Trudim se da vas redovno obaveštavam o svim nebeskim zvezdanim dešavanjima i dnevno i nedeljno i mesečno... Ako želite analizu horoskopa postoji način za tako nešto i o tome se možete obavestiti ovde na Blogu....
Svaki moj inbox je pretrpan, čak i onaj na telefonu (SMS)....tako da oni koji hoće lični kontakt samnom ponekad ne dobiju odgovor... jer prosto poruke, pisma budu zatrpani pa ja tek kada krenem u neko veliko spremanje (kao danas) vidim šta sam sve propustila da odgovorim....
Ako nekome nisam odgovorila molim vas da mi ponovo pišete i podsetite me ....
Da ne bude zabune, odgovorim ja na svako pitanje koje je opšte i koje može da pomogne onima koji uče astrologiju ili se samo malo više zanimaju za astrologiju....Odgovorim i onima kojima sam nekada radila analizu.... Naravno postoje i oni koje dugo poznajem ili lično ili virtuelno i njima odgovorim. 
Eto ja toliko... Nadam se da me razumete i da niko ovo neće pogrešno shvatiti i da ćemo se i dalje družiti na ovim stranama... vi, zvezde i ja :-)

Нема коментара:

Постави коментар