субота, 8. март 2014.

"Hej lepotice moje prijateljice"....

Na današnji dan... a sve zbog Meseca u Blizancima (trigon Merkur u Vodoliji)... ja prosto moram ovo da napišem....



One su prepametne, one su prelepe, one su hrabre, one su svoje.... one su devojke koje sam uglavnom upoznala kroz astrologiju... Devojke koje sve imaju.... a opet su same.... Kada kažem same mislim emotivno same.... One čekaju, one strpljivo čekaju... neke od njih da se princ pojavi, neke su princa pronašele, ali oni već imaju svoje princeze...
One su prepametne, one su prelepe, one su hrabre, one su svoje.... one su žene, majke, i njih sam uglavnom upoznala kroz astrologiju....Njihova deca su odrasla, ljubav izbledela, jedne su muževi ostavili, otišli sa nekom mlađom, druge muživi kao da su davno napustili... a one nisu zaboravile i nikada neće šta to beše ljubav..... 

"Ženama je potreban samo mali znak, nagoveštaj, jedan mig, nevidljiv detalj, sitan povod, a zatim sve rade same: vole, pate, nadaju se, maštaju i plaču". D.Radović

Sve one..... čekaju .... strpljivo..... ponekad godinama.... Koliko devojaka, žena toliko i različitih a opet negde vrlo sličnih priča.... Svima je zajedničko jedno .... nada! Toliko sam puta bila svedok divnih osmeha punih nade, ali i prelepih očiju punih suza i tuge.... 
Još jedno im je zajedničko pune su samopuzdanja onog ličnog, ali ne toliko onog ljubavnog.... 

"Tako je malo ljubavi među ljudima. Ko ume da voli, ne bi trebalo ništa drugo da radi" D.Radović

  Opet svaka od njih ima samo svoju predstavu o ljubavi, o partneru, o vezi... 
Svaka od njih ima negde u nekom znaku položenu Veneru... planetu osećanja i ljubavi. Ne obične ljubavi već ljubavi između žene i muškarca... što je i Venerin osnovni princip, ali ona je i princip radosti, uživanja, davanja... Rođenjem svaka od njih je dobila svoj ideal i san o ljubavi, svoju Veneru!!! Veneru koja priča svoju ljubavnu priču, svoju ljubavnu potrebu... Znak u kome se Venera nalazi, kuća, aspekti daju ono nešto posebno u svim tim pričama... A opet se negde kao neka nevidljava nit provlači nešto zajedničko.. neki aspekt, neki tranzit...nešto zbog čega sam i morala da ih upoznam...
Svaka od njih ima kuću ljubavi.... znak koji boji tu kuću posebnim ljubavnim bojama i nijansama, u kući neke planete koje ljubavnu priču šire.. aspekte zbog kojih nekada te priče zaliče jedna na drugu...
Svaka od njih ima svoj ideal partnera, svoju srodnu dušu... tačno naspram prve kuće, ascedenta ustvari... u sedmoj kući, kući veza, odnosa.....u toj kući je i  tkz tip muškarca, sa kojim one žele život da podele....
Svaka od njih negde u horoskopu ima u nekom znaku položenog Marsa.... taj muški princip, tog njenog muškarca, ali Mars će ispričati i priču o njihovim željama, strastima.... Opisaće njihovog ljubavnika, muža, muško dete....

Svaka od njih negde naravno ima u nekom znaku (znak rođenja) položeno Sunce....još jedan muški princip, princip zrelog muškarca, koji će opisati oca, muža, muško dete.... ali i njihovu volju, volju za životom, ego, karakter....
Svaka od njih negde u horoskopu ima u nekom znaku položen Mesec.... DUŠU...onaj unutrašnji glas, instikt....emociju prema svima (ne samo suprotnom polu), koji će pokazati emotivne potrebe i reakcije....pokazaće koliko su one osetljive, maštovite, romantične, kako i šta sanjaju, koliko su posvećene, privržene,....kakve su majke ili kakve će majke jednog dana biti....Pokazaće da li one svoju dušu nose na dlanu ili je skrivaju duboko negde....

I ako je svaka od njih priča za sebe, i ako je svaka od njih lepa i fizički i duhovno... i one jako mlade, i one koje to više nisu "a nemaju bore da to i dokažu", sve imaju nešto zajedničko... ljubavnu muku... Neke od njih sam videla više puta, neke od njih dele samnom svoje radosti i tuge, ljubavne novosti i ja se ponekad radujem sa njima, ponekad tugujem sa njima... Obaveste me.. kada se dogodi nešto novo, ili ako se još uvek ne događa ništa.... Kada urade nešto ludo i nezaboravno kao što je zakupljen bilbord da onome koga vole kažu da ga vole... mogu to one jer su hrabre... jer znaju ljubav da pokažu... Budem i ponosna na neke od njih kada mi kažu da se menjaju, da uče kako da vole sebe....Poverim se i ja njima... naravno i sama sam žena, majka.... sa ljubavnim jadima i lepim ljubavnim dešavanjima... Nešto i naučim od njih a ne samo one od mene...


Volim što sam sve njih upoznala...  Volela bih i da sve one pronađu to za čim tragaju... da budu srećne, zadovoljne i voljene...I da kod mene dolaze (ako već moraju i žele) samo da bolje upoznaju sebe...

Sve njih a one znaju koje su pozdravljam i želim svu sreću ovog sveta.... 
Naravno pozdravljam i sve devojke, žene, koje čitaju Blog koje nisam upoznala a znam da ih je mnogo... Kada pogledam pregled najčitanijih tekstova na Blogu to su uglavnom tekstovi sa oznakom LJUBAV, VENERA, Kako preživeti aspekte, Ljubav i astrologija, Ljubavne prognoze, Moj Merkur piše.... i ubedljivo najčitaniji tekst o ljubavi....Ljubav i astrologija... kako volimo, koga volimo i još ponešto..

  Prijateljice 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар