субота, 1. март 2014.

Šta ti je trebalo to.....:-))

I tako pitam se ja od jutros šta mi je....:-D

A zvezde kažu....kradeš od energije Marsa
A on se SADA vrti oko mog ASC i pre zaokreta pravi trigon sa mojim Mesecom u Blizancima iz 9.kuće... To je ona energija kada ti dođe da "prevrneš" kuću od poda do plafona.... to od jutros i radim :-D. Ali ne samo to ... gde su Blizanci tu su bar dva posla... A Mesec bi kao i uvek da piše (jer je u Blizancima, a Merkur vladar u Lavu).... pa "malo" i pišem....otvorena su mi tri nova posta.... a onda se vratim poslu....pa tako naizmenično....
Ali....uvek je tu neko ali...:-)), Mlad Mesec (i Sunce i Mesec) u kvadratu sa mojim Marsom u Blizancima iz 8.kuće....pa onaj pad energije od prošle nedelje se sada vratio u obliku neke vrste prehlade.....kijem, otvoren mi je već drugi paket papirnih maramica.....a Fervex je moj nabolji drug... Klin se klinom izbija....mislim ja i radim :-))).

Glava "puna" ideja....
Isti taj Mars u sekstilu sa mojim Uranom u Lavu iz 11.kuće... Glava (1.kuća) mi je puna ideja, želja.... I kada krene unazad vrteće se dugo oko ASC i uglavnom praviti lepe aspekte....ako treba da prikočim biće to lagano kočenje...Kada za oko dva meseca bude u 12.kući biće jako dobro aspektovan...već naslućujem šta bi moglo da se dogodi ali to je za neku drugu priču...
Pomaže ovde iz sve snage i Merkur u Vodoliji u trigonu sa mojim Marsom u Blizancima.... Kakve su to tek ideje ....:-))).


Muzika se podrazmeva  ♪ ♫ ♥ ♪ ♫.... sa ovakvim aspektima romantična koja druga :-))).

Ili da plivam ili da potonem...:-))
Gužva u mojoj 5.kući.... Od jutros Mlad Mesec u Ribama (i Sunce i Mesec) preko (konjukcija) mog Jupitera u Ribama....Od jutros Mlad Mesec u trigonu sa mojim Neptunom u Škorpiji iz 1.kuće...Sanja Zvezdana.....budna sanja....Blizu mog Jupitera je i Neptun... Kiron je tu već odavno...oseća ga moje srce samo tako....kao melem.... 
Da li se živi od snova...naravno da ne, ali može da se preživi :-))))



I dok pišem Đole peva ♪ ♫ ♥ ♪ ♫

Šta ti je trebalo to
mali mišu moj
da pođeš za takvu barabu što nisi pazila
što si PRINCA preobrazila u ovu ŽABU
vol'o bih da znam

Eh Đole ...ko je mogao da zna
I ne dam Veneri u Jarcu da me gurne u prošlost... može mi se jer nema aspekte trenutno sa mojim planetama :-))). Ali ima tranzitni kvadrat sa Marsom, to je onaj koji će sutra biti egzaktan...Neće me uvući u svoju zamku... Još sam dovoljno ljuta na sebe, ne treba mi aspekt za to....
Neka žaba ostane u svojoj barici :-))). 
Mene Merkur u Vodoliji vuče u budućnost.... Može, pristajem.... izgleda lepše.... nagoveštava lepše stvari....Možda neku zlatnu ribicu koja ispunjava želje...:-)))
Dotle mogu da sanjam.....a ko i ne bi..... Poređali se Neptun, Sunce, Kiron i Mesec u Ribama i šta drugo nego sanjati.....i maštati i fantazirati... Moj Jupiter i moj Kiron (jedan su pored drugog) uživaju u ovomRibljem  društvu..... Uživa i Neptun iz prve kuće jer je sa njima u trigonu.... 
Gde prestaje java a gde počinje san......Ma koga briga :-))).


I dok pišem moj drugar Neša peva.....♪ ♫ ♥ ♪ ♫

Mlada lepa i pametna a opet pomalo nesrećna
Izgledaš mi kao slika omiljenoga pesnika
Savršena kao SVEMIR neshvatljivo jednostavan
Nadrealna kao ŽIVOT beskonačno kratkotrajan
.....
 Izgledaš mi kao neko ko odlazi predaleko
Izazovna kao ŽENA rođena za zla vremena
Zatvorena kao knjiga sama sebi večna briga 
 
Ima ovde istine...sem ovo za godine.... :-))) Skromno nema šta :-))), šta da radim Lav u meni ne može drugačije.....

Malo sam se vratila poslu....ako mislim negde da spavam noćas moram i da vratim sve na svoje mesto....U međuvremenu dobila sam i ideju da razmestim nameštaj i da krevet okrenem prema istoku...možda ću još bolje da spavam i sanjam :-))). 
 
Za to vreme Hari je pevao ..♪ ♫ ♥ ♪ ♫... onu njegovu novu..."Da ti ko čovjek oprostim".... jer on bi živeo sa tim ali mu nedaju....Mislim stvarno :-)))...

I kada smo već kod praštanja
Retrogradni Jupiter dok se sprema za zaokret pravi odlične aspekte sa mojim Jupiterom gle čuda opet iz moje 5.kuće....i sa Neptunom iz moje 1.kuće kao da nije dovoljno snova, snivanja i maštanja.... Ma ne može da škodi :-))). Dobro je aspektovan i sa mojim Plutonom u Devici... 
Mislim to sa praštanjem je ok... ali ne uvek. Možda bi ovaj i ovakav RJupiter i oprostio ali ne mogu i neću JA. Nečiji odlazak se može oprostiti, ali izdaja nikada...Ja sam sada više u fazonu zaboraviti i neoprostiti....Jednog dana ...možda!!!

I dok pišem Merlim peva....♪ ♫ ♥ ♪ ♫

Lako ćeš ti bez mene
al' kako ću ja bez tebe 
 
Ironija :-)))  I večna dilema kome je teže onome ko ostaje ili onome ko odlazi....
 
I dok pišem Slađana i Dado pevaju..... ♪ ♫ ♥ ♪ ♫
 
Jer ti si princeza nekog drugog sveta
tvoja reč stvara čuda, budi iskrena
uputi mi osmeh tek da znam
postojiš, nisam sam, negde izvan planeta

Još ne znam da l' si zvijezda ili žena
i samo jedan tren
da postojiš ko ružičasta morska pjena
  
 
Neke stvari u životu se ponavljaju....
Moj Uran na delu.....
Srećom pa sudbina ima više mašte od nas samih.... i moguće je biti princeza...nekome..... 
Sudbina kaže i da ništa nije savršeno, ... pa se neke stvari ponavljaju... Nešto u maniru već viđenog i nekada doživljenog... Neke ljubavi kao da se vraćaju...ali kroz sličnu energiju....
A to je daljina koja razdvaja, velika voda između....i sve u duhu vladara 5.kuće Urana .... tu je i internet, tu je telefon....ljubav preko žice....♪ ♫ ♥ ♪ ♫
 
 
 
 
 
 I taman za kraj.....

Doći ću ti u snovima
da ti ukradem poljupce

 
 
Može....:-)))  Dotle odoh da radim još....možda ću i stići da napišem sve što sam planirala a možda i neću....


Doći ću ti u snovima 

 

Нема коментара:

Постави коментар