понедељак, 1. јул 2013.

Venera u Lavu KVADRAT RSaturn u Škorpiji....Bez tebe :-(

Dobra i loša vest... Prvo loša... JULI mesec počinje jednim od onih aspekata kome nikome ne bih poželela u horoskopu...
 
***Naša strastvena i vatrena "Neki to vole vruće"  VENERA U LAVU (http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/06/venera-u-lavu-some-like-it-hot.html
) je danas blokirana od strane neinventivnog Saturna... Nije ovo idealan dan za romantiku i romantična osećanja... U svakom slučaju ne radite ništa zbog čega bi ste se kasnije kajali. Pritajite se malo, povucite na kratko i ne zaboravite (vi koji ste u vezama) da u svakoj priči postoje dve strane podjednako odgovorne za sve što se dešava ili ne dešava. Sagledajte sve mane i slabosti i vaše i onog pored vas...I setite se da ništa ne dolazi preko noći... Oni koji su sami možda ih to ŠTO SU SAMI bude pritiskalo još i više nego obično...

Strastvena Venera u "sudaru" energija sa RSaturnom....
O ovom KVADRATU sam puno pisala tako da evo ovde copy-paste:
***Prvi aspekt koji će VENERA U LAVU praviti je KVADRAT sa RSaturnom u Škorpiji ...i on će biti EGZAKTAN vrlo brzo već 1.Jula...Poslednji takav tranzit imali smo u Februaru....ko još želi da se toga priseća, JA SIGURNO VERUJTE NE ŽELIM... http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/02/d-moll-venera-kvadrat-saturn.html
.....ali svesna sam da je to život i da je svaki tranzit tu da nas na neki način iskušava... Hvala mu mene baš jeste , Venera je tada bila u Vodoliji, dakle sasvim drugačija energija kvadrata sa Saturnom, energija koja nam je donela razna IZNENAĐENJA uglavnom neprijatna (http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/02/ne-mogu-ti-reci-sta-je-tuga-venera.html
)...Ja sam doživela jedno veliko ali vrlo neprijatno iznenađenje.... Ovaj dolazeći KVADRAT biće na neki način isti a opet sasvim drugačiji....jer ova Venera je jača, ponosnija, sujetnija.... znaće da se odbrani.... Šta nam on može doneti šta već nije... može osećanje da je život lep, da ljubav u nama ne umire....možda prema nekome, ali da je valjalo to bi i trajalo, setite se uvek toga kada vas zapljusne HLADNI talas RSaturna u Škorpiji... pustite Veneri u LAVU da vas greje, da vas pokrene i da HRABRO Lavovski dočekate ovaj tranzit koji će trajati jako kratko da bi vas uveo u neku tugu, neraspoloženje i sl. Jer već 8.Jula Venera dobija pojačanje u vidu TRIGONA sa Uranom u VATRENOM Ovnu!!! Do kraja Jula biće ih još....UŽIVAĆE VENERA U LAVU I MI SA NJOM!!!


***Dakle dobra vest je da ovaj tranzit ne traje dugo, i da dolaze mnogo bolji aspekti sa našom vatrenom Venerom

P.S. Meni je ovaj kvadrat na potezu 10. kuća i 1. kuća, tako da sam od jutros malo tužna jer sam morala da napišem umesto pojedinačnih odgovora jedan odgovor za sve...Tužna sam jer ne mogu svima da odgovaram ali jenostavno ne mogu da stignem.


BEZ TEBE 

 

Нема коментара:

Постави коментар