четвртак, 25. јул 2013.

Una Paloma Blanca....

 Mesec u Ribama... i još jedna priča o NEPTUNU...o SNOVIMA

Uplovio je Mesec (još juče) u vode Riba...i mi sa njim. I svi smo pomalo mornari... Volim kada Mesec boravi u Ribama jer ljudi su usporeniji, mirniji mada i osetljiviji... I svi negde plove... Ima nas koji plovimo nebeskim oblacima....na zamišljenim čarobnim ćilimima.... Za to je "krivac" NEPTUN jedan od vladaoca Riba... Ja sam noćas spavala mirno posle dužeg vremena i sanjala sam.... Od jutros živim taj san...i nadam se čudu... ne zbog sebe zbog drugih... Ništa čudno se ne dešava... sem što je ulaskom Meseca u Ribe proradio veliki vodeni trigon (svima na neki jedinstven samo vaš način)...

Ruka spasa....
Evo i kako: Neptun i Jupiter su vladaoci Riba... a oni su ujedno i deo velikog trigona..."proradile" su osetljive tačke, u ovom slučaju energija je pozitivna... i traži svoj put...(između svih onih kvadrata, opozicija, teških položaja planeta), traži svoj put i pruža RUKU SPASA....Ja ovaj TRIGON vidim kao spav za spašavanje.... Ruka - može biti bilo koja, bilo čija, samo imajte VERE... u sebe nejpre a onda i u druge... (Primer: U mom horoskopu ovaj trigon probudio moju 1., 5., i 9. kuću... 1. - JA, 5. - emocije, deca... 9. - putovanja i ona stvarna i ona u mašti....Radujem se, putu mog sina, radujem se nekom svom putu... za sada ga samo sanjam....za sada sam samo na ćilimu... i lepo mi je :-))). I treba mi ovaj beg od stvarnosti, baš sada i baš u ovom trenutku...)

Mesec KONJUKCIJA RNeptun u Ribama...
***Noćas je Mesec na svom putu kroz vode sanjalačkih Riba naišao na velikog sanjara NEPTUNA...Šta ste VI sanjali noćas? Da li pamtite svoje SNOVE? Dok mi spavamo naš um je aktivan ali na poseban način. Naučnici tvrde da svi sanjamo samo ne sećaju se svi svojih snova kada se probude. A snovi nam nešto poručuju... Kažu da nam to zapravo podsvest nešto poručuje! Tumačenje snova je staro bezmalo koliko i ljudi...Za mene su snovi samo ALTERNATIVNI OBLIK STVARNOSTI.... Podsvest NEŠTO PORUČUJE. Šta? Mislim da je to vrlo kompleksno pitanje za koje je sigurno potrebno mnogo znanja i iskustva. U astrologiji za snove je "zadužena" 9. kuća.... I ima smisla....tu kuću obično povezujemo sa DALEKIM PUTOVANJIMA... u fizičkom smislu ali i u duhovnom naravno....jer NAŠA DUŠA I TE KAKO PUTUJE....

Kakvi su vam snovi takva vam je podsvest...
Kakvi su snovi i sve o našim snovima možemo zakljčiti prema vladaru 9. kuće ali i prema planetama u 9. kući. Za svakodnevne snove zadužen je i Mesec....Merkur će ih objasniti... Podsvešću vlada 12. kuća i NEPTUN..... BUĐENJE je ascedent (podzak)....Ja sam podznak Vaga i budim se lagano, malo se protežem po krevetu i tek onda ustajem...i uvek se setim svojih snova (za to je već zadužn moj Merkur u Lavu....u 10. kući). Naravno da je i NEPTUN "krivac" za naše sanjanje, snove, sanjarenje....A ovde je u današnjoj priči o snovima sve:... I Ribe (prirodni vladaoc 12. kuće i podsvesti) i Neptun (vladaoc Riba i 12. kuće), koji je da vas podsetim baš sada u ovom trenutku u Ribama i retrogradan je..., tu je i Mesec koji je danas u Ribama, tu je njihov vodeni zagrljaj (konjukcija).....tu je i Merkur u Raku da sve to još bolje objasni.....a Rakom vlada Mesec i tako sve u krug ....

Una Paloma Blanca....
Dok sam pisala ovaj tekst gore taman kada sam htela da opišem svoj san, na sims kuhinjskog širom otvorenog prozora (ručak se krčka na šporetu a ja u ovoj fazi Meseca lako mogu da ga zaboravim, pa se ne mrdam dok ne bude gotov)..... sletela je GOLUBICA.....bela sa krupnim sivim tačkama....nisam se uplašila nije ni ona.... Pomislila sam da će ući jer je sto jako blizu prozora.... ne ona me je samo mirno gledala minut dva i odletela....I sve bi to bila obična pojava (mada ih ovde gde ja živim gotovo i nema) da ja nisam NOĆAS SANJALA GOLUBA, samo moj golub u snu je bio kao sneg beo...Kako ja verujem u snove a još i više u SIMBOLE i tkz. ZNAKOVE PORED PUTA....bila sam i više nego zatečena...Prvo san a onda i pravi golub.....Sigrna sam da ćete svi prvo pomisliti na simbol mira i simbol pobede nad smrti....da i to.... ali golub  u raznim kulturama ima i druge simbole....simbol LJUBAVI I ŽIVOTNE OBNOVE, simbol NEVINOSTI, simbol SVETOG DUHA u hrišćanstvu....prizor BLAGOVESTI... Predpostavljam da golub i u snovima predstavlja mir, i neku blaguVEST.... samo u to hoću da verujem jer su mi LEPE VESTI VIŠE NEGO POTREBNE....posebno ovih dana, posebno danas, još i više sutra..... 
Pre sletanja goluba na moj sims....stigla mi je jedna vest ne tako dobra....pet minuta posle tog razgovora on je sleteo i ja sada dok pišem ovo verujem da me je on posetio sa razlogom.....Nadam se i VERUJEM da će sve biti u redu, da ću danas dobiti samo lepe vesti, a posebno sutra... a da je SAN sa BELIM GOLUBOM - poruka LJUBAVI I ŽIVOTNE OBNOVE.... 

Mesec u Ribama....beg od rutine od stvarnosti, a mi duhovno svesni i osetljivi...
***I da se vratimo na Mesec DANAS....koji je u Ribama i koji osim noćašnje konjukcije danas ima i nekoliko jako lepih aspekata: biće kasnije u TRIGONU sa Merkurom u Raku, sada je u TRIGONU sa Marsom u Raku, sada je u TRIGONU sa Jupiterom u Raku i u SEKSTILU sa RPlutonom u Jarcu....Prilično jaka DUHOVNA ENERGIJA....i nije čudo što sam u ovakvom raspoloženju....
Danas bi dragi moji mogli da otvorite svoja srca i umove....i da primite ovu vrlo optimističnu duhovnu energiju Meseca u Ribama....


Demis Roussos - Una Paloma Blanca  

 

1 коментар:

  1. Анониман25. јул 2013. 16:06

    Primer: U mom horoskopu ovaj trigon probudio moju 1., 5., i 9. kuću... 1. - JA, 5. - emocije, deca... 9. - putovanja i ona stvarna ....A meni trigon budi 4,8,12...moze objasnjenje:)

    ОдговориИзбриши