уторак, 23. јул 2013.

NA JUČERAŠNJI DAN 22.JULI 2013.

Idemo redom...
***Sve o VELKIOM VODENOM TRIGONU....čak dva (i sa Jupiterom i sa Marsom) je "pokriveno".....pisala sam na tu temu: (http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/07/mesec-odapeo-streluda-li-je-vece.html) i još tada se osećala pomalo čudno....ono znate da je nešto ali se nadate da nije . Valjda ili jesu mi pomogli ti trigoni tako da je sve ispalo bolje .... I Jupiter i Neptun vladaju mojom kućom zdravlja tako da me je "nešto" čuvalo....
***U TOM tekstu sam nagovestila da će MERKUR napred i da će naše muke prestati.....radujem se jer za mnoge i jesu prestale....bar za neke koje ja dobro poznajem...mada smo i dalje pod uticajem energije Raka pomalo ili puno kako ko.....vezani za prošlost na drugačiji način....da se podsetite jer će nam još trebati: http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/05/merkur-ulazi-u-raka-mars-u-blizance.html

***22.JUL...dan kada zvezde nisu mogle da čekaju da meni bude toliko dobro da bih sela za LT i pisala:

*** Najpre je VENERA rešila da stane na čvrsto tlo....u 2:40pm CET prešla je iz voda nežnog Raka na zemlju stidljive DEVICE..:-)))
*** Onda je i SUNCE napustilo vode Raka....u 5:55pm CET i rešilo da zapali "malo" vatre, strasti.... i ojača našu volju :-))).... prešlo je u LAVA u svoje sedište!!!
*** Bio je i PUN MESEC u VODOLIJI, to se dogodio u 8:15pm CET....
*** Jupiter i Mars su ostali u ZAGRLJAJU-KONJUKCIJA ( i danas su..., oni u zagrljaju i naravno da su tu onda DVA VELIKA VODENA TRIGONA i dalje na sceni i juče i danas....

***Za mene je TAJ DATUM više nego poseban.... i tužan. Volela sam 22.Juli, radovala mu se uvek... tuga je kada nekog više nema, ali ona (moja tetka) i dalje živi u MOJIM sećanjima....ona je bila jedan od meni najdražih Rakova....juče joj je bio rođendan.... i meni je taj dan bio dan za sećanje...(nikako da zaboravim Juli).....rođenje malog princa iskreno bilo je bar što se mene tiče u drugom planu.... mada želim mu srećan dolazak .... :-)))



Dragan Stojnić - 

Bila je tako lijepa (1966).mp4 


 

Нема коментара:

Постави коментар