уторак, 23. јул 2013.

Tu sam .....:-)....nikako da zaboravim Juli :-)))


Dobro jutro....
Da neki aspekti "savršeno" rade na žalost osetila sam na svojoj koži... Kako uvek može i gore srećna sam da sam ovako prošla bar za sada. Već sam pisala na Blogu da se ENERGIJE Škorpije i Lava sukobljavaju (kvadrat), kako sam ja Lavica u horoskopu tranzitni Saturn u Škorpiji je "napao" moje Lavovsko Sunce onako egzaktno .... I to treći put od kako je Saturn ušao u Škorpiju... Na tu temu sam pisala OVDE: http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2013/07/kad-zaboravis-juliprimeri-iz-prakse-ko.html
... i kako stvari stoje ja prosto ne mogu tek tako da zaboravim Juli... Dok sam strepila za majku, i dok su neke brige "visile" nad glavom popustila je energija, volja.... i imnitet. I prosto krevet i ja smo se družili neko vreme, rekla bih i previše...(čak i za Lavove za koje vredi ono da vole da se odmaraju čitajte izležavaju:-). Kada se razbolite usred Jula to mu dođe kao neka kazna ili upozorenje.... Najbolje od svega je to nekoliko dana nisam mogla da pušim... Najgore od svega je što nisam imala energije za pisanje....
Nećemo više da "kukamo".... sada polako da vidimo šta se dešavalo dok me nije bilo na ovim stranama... Za utehu mi je bilo da ste imali ZVEZDE U JULU i tamo sva dešavanja ....ona važnija!!!
Hvala onima koji su se raspitivali gde sam i da nisam možda na odmoru, kamo sreće da jesam ali obavestila bih vas....Ako sam nešto bitno propustila ako je neko vaše pismo zatrpano (nisam se mnogo družila sa internetom i LT) molim vas da budete strpljivi nadam se da ću sva pisma pronaći, ili možda ponovite ako vam nije teško.....
***A sada na posao... :-))))

1 коментар:

  1. Dobro jutro!
    Rade aspekti bez pauze.:)
    Posto sam Lavica prve dekade sa podznakom Skorpije,moje toplo veliko Sunce u 9 kuci je u kvadratu sa tranzitnim Saturnom u Skorpiji u 1 kuci i konukciji sa natalnim Plutonom u 1 kuci.
    Tako da cu zaboraviti i juli,i avgust i septembar bar dok se Saturn ne pomjeri od Plutona i ASC.
    Ne znam opisati taj osjecaj ali mislim da me vadi tranzitni Jupiter i Mars u Raku(konukcija) u 9 kuci ,u trigonu sa ovim istim Saturnom,valjda su dosli da pomognu malo... :)
    Trebao bi uskoro i sekstil Jupitera sa natalnom Venerom u Djevici u 11 kuci.
    Tebi Snezana zelim brzi oporavak ...a ja cu se ovaj put morati nauciti strpljenju,najtezoj lekciji u mom zivotu.:)

    ОдговориИзбриши