субота, 11. мај 2024.

Jupiter konjukcija Algol...


Moto dana:
"Vuk ne gubi svoje snove 
zbog mišljenja jedne ovce"

Zvezdani(n) zapis 4058


Subota. Dan Saturna. Saturn je u Ribam na 17°28’
U danu Saturna priča o Jupiteru i Algolu!

Jupiter je od 09.maja na 26° Bika.
Pisala sam ranije o Marsu i Uranu na Algolu 
Tada sam obećala i tekst o Jupiteru i Algolu!

Jupiter je dok ovo pišem egzatno na 26°32’ Bika!
Na 27° Bika preći će 13.maja u 07:53 CET.

Tekst o Algolu, Marsu i Uranu nije napisan da bi vas uplašio!
Redovni čitaoci znaju da se ja ne bavim zastrašivanjima.
Ima onih koji pokušavaju da izvrnu priču i predstavljaju se kao oni koji ne plaše!

Činjenica je da Algol ima "lošu reputaciju".
Takođe je činjenica da vas ja ovde na ovom blogu ali i bilo gde nikada ne plašim...ja vas samo obaveštavam!  Ako spomenem Mileta Dupora - Sumnjivi uplivi negde možete i sami zaključiti.

Ne da vas ne plašim već obavezno uvek naglasim i pozitivnu i negativnu stranu nekog aspekta!
Uvek naglsim da "medalja ima dve strane"
Uvek naglasim i da ...Nije život samo jedan aspekt

Uzalud vam trud "svirači"
Dakle, znam da vi redovni čitaoci bloga znate da vas ne plašim....ali to što neko izvrće priču mene iskreno zabavlja! Sve zarad klika više...

Da baš nisam htela da vas plašim govori i to što nisam napisala ovo što se inače često piše:
Algol dolazi od arapske reči Ras al Gul što znači "glava demona". 
Ja sam izabrala drugo ime... Kaput Algol ili glava Meduze. 
Ali kada smo kod "demona"...šta kažete za neke performanse na pesmi Evrovizije koji se dešavaju baš ovih dana?! Za nekog umetnost za nekog satanizam i sl. 
P.S. Kada smo kod pesme za Evroviziju naravno da navijam za našu pesmu...ali moju podršku imaju i komšije! I neću praviti prognoze...jednostavno uživaću u podršci!

P.S. Nema naslova u skladu sa aspektom....a naslov bi mogao da bude: Propast ili blagostanje?!
Zašto nije takav naslov.....zato što bi bio bombastičan....a takve naslove ne volim!!!




A sada o Jupiteru i Algolu...
Neću ponovo pisati o Algolu...(da vas ne plašim :).
Pročitajte o Algolu ovde 
Ponoviću već napisano:
"Mnogi se plaše Algola...znam to jer ste mi pisali a pričala sam sa nekima o toj fiksnoj zvezdi. Nema razloga za paniku, jer jedna (fiksna) zvezda ne čini vaš natalni horoskop, ona vas samo može dodatno opisati". Da li je ovo napisao neko ko želi da vas uplaši!?

Nema mnogo toga napisanog u vezi ove konjukcije
I ono što ima uglavnom se prepisuje!
Ja sam odavno pročitala da ova konjukcija donosi sposobnost nagomilavanja bogastva!?
I da ova konjukcija sa Algolom spada u (naj)bolje!
Ali kao i svaka konjukcija ona može imati i dobru i manje dobru stranu, posebno ako neke planete grade kvadrat ili opoziciju sa ovom konjukcijom u natalnom horoskopu!

Možda pomogne:
Jupiter na 26° Bika kod poznatih: Eric BurdonVladimir Lenin (revolucionar, državnik, filozof, publicista), Aristotle Onassis (brodovlasnik koji je stekao ogromno bogastvo, poznat i po dugogodišnjoj ljubavnoj vezi sa operskom pevačicom Marijom Kalas i po ženidbi sa Žaklinom Kenedi udovicom predsednika SAD), Ritchie Valens (pevač, pionir latino rok muzike, mislim da svi zante pesmu "La Bamba" ), Robert Downey Jr (glumac)...
Jupiter na 25° Bika kod poznatih: Keanu Reeves, Monica Bellucci, Vladimir Mayakovsky....itd.
Za proučavanje najbolje je uzeti što manji orbis delovanja!



Ništa nije slučajno...pa ni to da je on rođen 11.maja 
baš kada sam poželela da pišem o Jupiteru i Algolu!

Eric Burdon engleski pevač i tekstopisac, pevač grupe The Animals rođen je 11.maja 1941. 
On je Bik/Strelac. U Biku pored Sunca na 19° , on ima i Saturna na 18°.
Ali ima i Merkura na 25°, Veneru na 25°,  Urana na 25° i Jupitera na 26° Bika!
Da vas podsetim :) i Algol je tu na 26° Bika!
Ovaj muzičar je danas napunio 83 godine!  




Kažu da je ovo njegov moto:
"Uvek sam na ulici, jer je to manje opasno, no sediti kući i mirno stariti"

Burdon je poznat po svojim intezivnim scenskim nastupima.
2008. godine bio je na 57. mestu na listi 100 najvećih pevača svih vremena!

Dobro pogledajte njegovu natalnu kartu!
Ima Stelijum u Biku
Ali i Mars u Vodoliji sa jedne strane (kvadrat) i Neptun u Devici sa druge strane (sekstil)!
Negde sam davno pročitala da je rekao da droge i alkohol konzumira u razumnoj, pristojnoj meri?!
Oprobao se kao filmski glumac, slikar...

Meni lično je bio najinteresantniji kao vodeći vokla grupe Animals...Ono što je interesantno je da je u decembru 2008. izgubio trogodišnju pravnu bitku za korišćenje imena The Animals
15.jula 2013. nastupao je u beogradskoj Areni. Bio je to njegov treći nastup u našem gradu. 
Prvi je bio sredinom osamdesetih godina prošlog veka u Pioniru, drugi u Domu sindikata krajem jula 2006. godine.

Natalna karta E.Burdona će vam svakako dati najbolji uvid u to kakav uticaj Algol ima u konjukcijama sa njegovim Jupiterom, Uranom, Venerom i Merkurom! 
Čovek ima zaista zanimljivu biografiju za proučavanje.


☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com



1 коментар:

  1. Draga Snezana, imam natalnu konjukciju Severnog cvora i Algola. Jednom sam naisla na podatak da to znaci da mogu da razvedrim i najmracnije okruzenje. Svidelo mi se i nisam istrazivala dalje. Ovih dana se bas i ne osecam tako :)

    ОдговориИзбриши