недеља, 16. август 2020.

Light My Fire.....Sunce u Lavu trigon Mars u Ovnu...




Moto dana:
"Neke se vatre nikada ne ugase"

Zvezdani(n) zapis 2984
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Lavu na 23°54’

I dalje se šepuri na nebu....može mu se....svoj je na svome :)
Druži se sa Merkurom već neko vreme u ponedeljak će imati egzaktni susret...

Danas je Sunce dvostruka zvezda nebeskog programa:



Danas na zvezdanom nebu:
16.avgust 16:01: Sunce trigon Mars

Ako vam je falilo samopouzdanja ....više neće :)
Danas Sunce u Lavu i Mars u Ovnu grade vatreni trigon!
Light My Fire
Sunce i Mars već sami po sebi mogu zapaliti vatru...a sada su tu Lav i Ovan da vatra bude još i jača!

Zaboravite danas i par dana da će Mars uskoro (10.septembra) krenuti na retrogradno putovanje od kojeg bi nas sve kolektivno mogla glava da zaboli!!!
Zaboravite i napunite baterije...
Neka vas preplave samopouzdanje, hrabrost, inicijativa...


Od juče Uran je retrogradno stacioniran...
Trenutno miruje a tada je i najopasniji...
(vesti: bio je zemljotres, udari groma sa posledicama, rekordan broj novozaraženih za jedan dan u svetu, Belorusija, protesti u Izraelu...)

  
I kada smo već kod Urana:

Pre neki dan sam čula za knjigu vrlo interesantnog naslova: 
Leto kada sam naučila da letim!!!

Gde god se spomene letenje prva asocijacija mi je Uran naravno, ali leteti se može i sa Neptunom :).
Zainteresovala sam se, malo guglala i pronašla ovo:
Leto kada sam naučila da letim je roman odrastanja u formi dnevnika koji piše trinaestogodišnja Sofija tokom letovanja koje sa babom provodi na Hvaru, kod babine sestre nona Luce.
I ovo: Ako pročitaš ovu knjigu, naučićeš da letiš ili da se bar malo podigneš od zemlje...

Tranzitni retrogradni Uran me je brzinom svetlosti preneo u leto 2013
U simbolu Urana su udaljenost u vremenu i prostoru!!!

Bila je to najblaže rečeno čudna godina za mene!
Bile su to čudne godine generalno od juna 2012. do marta 2015. godine imali smo ukupno sedam kvadrata Urana (u Ovnu) i Plutona (u Jarcu). Te 2013. godine dva puta u maju i novembru!
Uran je u mom natalnom horoskopu vladar 5.kuće....ljubav, uživanje, zabava, zadovoljstvo, kreativnost, stvaralaštvo, hobi, odmor, deca....
Krajem 2012. Uran je krenuo direktno i tada je sve počelo...sasvim me je izbacio iz ravnoteže, očigledno nisam naučila neke njegove lekcije...
2013. godina osim što je bila čudna, bila je i vrlo teška godina za mene. Mama se tada ozbiljno razbolela, ja sam završila jednu dugogodišnju vezu...pucala sam po šavovima...
U maju 2013. bio je definitivan kraj veze koja je iznenada Uranovski počela...tako se i završila!
U julu sam bila u fazonu Kad zaboraviš juli....
Tada sam napisala i ovaj tekst Davidova Zvezda i čišćenje memorije....
Rešila sam da obrišem sve što je moglo da se obriše, baci, ostavi u prošlosti, dovrši...
U početkom avgusta 2013. napisala sam  Putuj igumane....
P.S. I dogodilo se nešto što moram da podelim sa vama. Ovaj tekst delimično pišem u subotu da bih imala više vremena za sebe, za ručak sam spremila lososa još pre nego što sam započela tekst za koji nisam znala gde će me odvesti. Pročitala sam Putuj igumane a tamo pišem o lososu...ja sam se naježila!!!

Pored Urana i Neptun ima veliku ulogu u letenju, lebdenju...lutanju...
Tada u julu 2013. godine Jupiter u Raku bio je u trigonu sa RNeptunom u Ribamazapravo bio je Veliki Vodeni trigon između Jupitera u Raku, Neptuna u Ribama i Saturna u Škorpiji!!! 
Pročitala sam taj tekst i setila se koliko sam se trudila da ne potonem...
Rešila sam tada da poslušam energije koje su mi slale poruku da je vreme za izlečenje a za mene je lek oduvek bilo putovanje....
Jednog avgustovskog dana sam se probudila uzela sve kartice i krenula u turističku agenciju, htela sam da letujem na Skiatosu ali ne znam kako završila sam na Zakintosu...





I da ništa nije slučajno na telefonu podsetnik fotografije pre sedam godina Zakintos!!!

I tamo gde je nebo neobično plave boje....more još plavlje....naučila sam i da letim i da se podignem od zemlje....Istini za volju sa natalnim Uranom letenje je postalo moja sudbina mnogo rano...sa Neptunom u Škorpiji u 1.kući ja sam oduvek i letela i lebdela....ali tog leta 2013. bilo je to sasvim drugačije letenje....Jedno svitanje na Zakynthos-u

Knjigu ću tek pročitati i ako je pisana za mlade nešto mi govori da moram da je pročitam...Možda me ta knjiga vrati u tinejdžerske godine kada sam sa roditeljima letovala na Hvaru u Jelsi....gde sam se smrtno zaljubila i naučila da ronim :). Možda me knjiga vrati u sećanja na jednu nonu...drugu baku mog sina, u senjanja na jednu zemlju koja više ne postoji....
Možda mi knjiga donese i neka druga sećanja....koja me mogu povezati sa budućnošću....ima tu nekih naznaka :))). Ali da ostanem malo i nedorečena....za sada, kada dođe vreme pisaću i o tome!


P.S. Na Instagramu sam pročitala ovo: "Uran je poslednji put bio retrogradan pre 80 godina"
To nije tačno! Uran je prvi put posle 80 godina ušao u Bika! I od kako je sada ponovo u Biku Uran je u trećem retrogradnom ciklusu! Prvi je bio u avgustu 2018, drugi  u avgustu 2019, i ovo je TREĆI retrogradni ciklus Urana u Biku!
Poslednji put je Uran u Biku pre 80 godina bio retrogradan od 01.septembra 1940. do 30.januara 1941Onda je prešao u Blizance i iz Blizanaca još jednom retrogradno ponovo prešao u Bika, gde je bio retrogradan do 03.februara 1942. i od tada do juče više nije bio retrogradan u Biku!!!! Pogledajte datume....ovo su bitni datumi u istorijskom smislu ali bitni su i datumi za one koji su rođeni u to vreme jer su rođeni sa retrogradnim Uranom u Biku! Poslednji retrogradni ciklus Urana u Biku pre 80 godina doneo je neke bitne svetske događaje...
I još nešto retrogradni ciklus Urana u Biku traje do 14.01.2021. (15.01. negde zbog vremenske razlike) ne do 01.01.2021. 




Dnevni aspekti:
Mesec je u Raku

Mesec je danas na nišanu sa Jupiterom i Plutonom u Jarcu...i već je počeo da brine šta ga čeka sutra...do te mere da će preterivati u svemu....hrani, piću, lekovima....ako ne pazi i potrošiće previše novca... (opozicija Jupiter). Biće i ljut, ljubomoran, opsesivan...(opozicija Pluton).....zapravo vrlo promenljivog raspoloženja tokom dana...od euforije do pada raspoloženja!
Između ova dva aspekta, dve opozicije Mesec će biti u trigonu sa RNeptunom u Ribama...srećom pa je tako jer onda i on i mi možemo negde da odlutamo (stvarno ili dušom), da odemo tamo gde je sve po našem....ako ste se odlučili za lutanje dušom...tu su muzika, film, meditiranje....
Za kraj dana čeka nas nervoza....jer će se Mesec i Mars u Ovnu posvađati...tako ljuti i nervozni krenućemo na spavanje gde nas čeka još jedan ponedeljak i još jedna nova nedelja avgusta 2020.






Нема коментара:

Постави коментар