четвртак, 16. април 2020.

Ljubav preko žice....Venera u Blizancima trigon Mars u Vodoliji


Ili jednom kada sve ovo prođe...

Zvezdani(n) zapis 2869
Četvrtak. Jupiterov dan.
Jupiter je u Jarcu na 26°

I dalje je Jupiter u konjukciji sa Plutonom, 2° je između njih...u kvadratu je sa Suncem od juče...
Do kraja aprila čeka ga kvadrat sa Merkurom i još preterivanja...to je ona energija rasejanosti ali i period u kome će se vaše mišljenje i uverenja prilično razlikovati od mišljenja okoline. To je energija koja vas ponese u mišljenju da ne možete pogrešiti a upravo vam se to može dogoditi! 
Jupiter je od 18.februara u retrogradnoj senci (17°), još uvek ne pakuje kofere za retrogradno putovanje koje ga čeka kada stigne na 27°...na taj put će krenuti 14.maja!!!



Prešli smo polovinu aprila...
Juče je bilo tačno mesec dana od uvođenja vanrednog stanja u našoj zemlji...

Mojih mesec dana izolacije...
Nekome je brzo prošlo, nekome i ne baš...
Iz mog ugla ni brzo ni sporo...jedino što mi dani liče jedan na drugi pa se ujutro često zapitam koji je dan danas...Sećam se tako sam prošle nedelje posle buđenja pomislila da je nedelja a bio je utorak...tek kad sam krenula da pišem shvatila sam koji je dan :). 
Godinama sam na posebnom režimu ishrane....to sam prekršila prve nedelje kada smo svi kupovali sve...da se nađe...a baš to ja ne jedem...Sada je već mnogo bolje...Ranije u normalnim okolnostima uopšte nisam imala potrebu ili krizu za nezdravom hranom...sada osetim sve češće...I da...pušim više od kako sam u izolaciji :(
Prvih dana nisam obratila pažnju na tišinu koja vlada u vreme policijskog časa...sada je osećam i ne dopada mi se. Ja živim u kraju koji je uvek bio umereno do previše bučan. Najviše se oseća odsutnost studenata koji su napustili Studenski grad 17.marta! Tišinu na kratko prekinu aplauzi svako veče tačno u minut u 20h, pre neki dan nekome se pokvario alarm na automobilu, meni nije smetalo :)
Da je stiglo proleće sigurno ne bih primetila, jesam samo zato što pišem o tome...
I ranije sam čistila kuću....sada možda malo više....podove nikada nisam brisala asepsolom...sada to uradim ponekad jer me taj miris zapravo guši...Mislim da ipak mnogo češće usisavam i brišem prašinu jer mi je to ipak jedino vežbanje...Nedavno sam se setila Vitalnera, jedva ga pronašla u jednoj od kutija u ostavi... pa se izvrtim 10 - 15 minuta uz muziku...
U prodavnicu idem na dva dana, roditeljima na sedam do deset dana odnesem sve što im je potrebno od hrane i lekova, hleb i vodu i bacanje đubreta preuzele komšije koje su uzgred rečeno više nego dobre, ali takvi su mi i roditelji :)....Penzioneri iz moje zgrade uglavnom glume da imaju manje godina...ja sam se ponudila oni se zahvalili...jedino jedna starija gospođa kaže ako vidiš đubre ispred vrata ti ga baci, i ponosno kaže ima ko da brine o meni..

Treću nikako da "uhvatim" ne voli da se slika

Izlazak iz kuće je prava avantura....ili bolje rečeno sve ide po protokolu....imam spisak, stavljam masku, rukuavice....Povratak iz prodavnice je malo dosadniji...šta se skida prvo...brisanje ključeva, novčanika, pranje ruku posle svakog postupka ili ako se dodirne nešto kupljeno u prodavnici....ma teško smaranje...ali što se mora nije teško tako uvek sebi objasnim...
Pre neki dan sredila sam terasu...kad već izađem na vazduh da mi bude lepo...Sa terase gledam narod kako se ponaša do policijskog sata....u najmanju ruku kao da će smak sveta....a onda u 17h tišina...
Ruke su mi kao šmirgl papir...perem ih više nego ikada....i mažem kremu ali ne pomaže...ni pakovanje tokom noći ne pomaže...Ali ne kukam, mogu da zamislim ali i znam kako izgledaju ruke i lice medicinskih radnika!!! Ofarbala sam se sama, uspela i da se isfeniram...sve kako me je moj frizer Sale naučio...On mi je poklonio pre dve godine zlatne ribice za rođendan sada ponekad pričam sa njima :))...Želje već znaju napamet...ali i one kažu mora korona da prođe....
A mene svi pitaju kada će sve ovo da prođe?!
Ne znam kada će ....ali znam da jednim većim delom zavisi i od nas....
Onaj haštag #ostanikodkuće nije neki marketinški trik ili nešto slično...on je savet stručnjaka!!!
Ja ću i dalje da pišem...unapred ću vas prpremati za sve što dolazi...sve u stilu bolje se pripremiti nego prognozirati...Sem toga ko dobro čita između redova zna...da kraj nije blizu! Kada mi dosade i pisanje i vesti i društvene mreže ja razmišljam gde ću da odem kada jednom sve ovo prođe...I dalje mislim da ćemo što se putovanja tiče uglavnom biti lokal patriote...ali i to će jednom da prođe...


Danas nema egzaktnih aspekata...
Međutim Venera u Blizancima i Mars u Vodoliji grade trigon koji neće biti egzaktan (tačan).
Venera je na 10° a Mars na 11°...Venera i Mars pokušavaju da rade zajedno, silno žele da se udruže i da rade sve ono što unače rade kada se sretnu u energiji trigona!!! Venera zaostaje, u retrogradnoj senci i Mars uglavnom vodi glavnu reč!!! Mars već sutra prelazi na 12°...dugo će između njih biti taj do egzaktnog aspekta! 26.aprila biće 2°, početkom maja 3°, pa 5°....i 13.maja Mars će preći u Ribe, Venera će tada biti na 21°!!!
U egzaktnom trigonu srešće se 29.septembra kada Venera bude u Lavu a Mars u Ovnu na 25° (Mars će tada biti u retrogradnom ciklusu)!!!

Da se vratimo sadašnjem trigonu...
Harmonični aspekt Venere i Marsa svakako donosi jake emocije, senzualnost...i jako je povoljan za ljubavne i društvene događaje!!!
Ovo je energija koja ne razmišlja o mračnim stranama života, ona donosi uzbuđenja, razonodu, zabavu....drugim rečima vreme je za ljubav! Ovo je aspekt strasti, vreme kada smo puni ljubavi prema drugima, srdačni, skloni uživanjima svake vrste. Sa ovim aspektom lakše postižete ono što želite ili lakše osvajate ono ili onoga koga želite. Ovo je aspekt zdrave seksualnosti, jakog fizičkog zadovoljstva, plodnosti . U ravnoteži su i u skladu i muški i ženski princip u svakom od nas. Energije se slažu Blizanci, Vodolija (vazduh).
Ali ovaj trigon kao što sam rekla nije egzaktan u ovom trenutku ma koliko je jak a jeste jak (samo 1° je do punog trigona)...SAMO...i baš to samo kao da oslikava ovu našu današnju situaciju...samo malo fali da sve bude kao nekada...a svi smo svesni da ništa nije kao nekada! Uprkos svemu ljubav iz ovog aspekta je tu...ona ne zna za koronu...ali znamo mi....
Kako su obe planete u energiji vazduha, obe energije su vrlo društvene, komunikativne...imamo bar to...Oni koji nisu zajedno sada a vole se....imaju načina da komuniciraju...Mnoge nove veze se javljaju baš sada uglavnom preko "žice"...
Ovih dana kada prolazimo kroz nešto što nikada nismo ni sanjali da bi mogli da prolazimo...kada se svet menja pred našim očima ali još uvek ne znamo ni kakav nas svet čeka u budućnosti...ovaj trigon makar i sa "falinkom" nam pruža šansu da mislimo pozitivno, da se družimo, komuniciramo....da se volimo!!!


I kao što sam već napisala dugo će trajati ova energija...i dugo će faliti taj samo jedan, dva ili tri stepena do punog trigona! Mars će izaći iz Vodolije 13.maja i baš tog istog 13.maja Venera kreće na retrogradno putovanje...Tada će se oni razdvojiti!!! Mars će brinuti neke druge brige i vodiće neke druge bitke u energiji Riba...Venera će imati svoje retrogradne brige (sledi tekst na tu temu)!
Mars će u Ribama boraviti do 28.juna kada će preći u Ovna (tu ga čeka retrogradno putovanje), Venera će u Blizancima boraviti do 07.avgusta kada će preći u Raka, u Lava prelazi 06.septembra!
U septembru će se sresti Venera i RMars u egzaktnom trigonu!!!
Mnogi parovi će tada imati priliku da poprave stvari...biće i onih koji će se po prvi put sresti posle dužeg vremena!


Napiši zvučno pismo slikaj se samo za moju dušu daj mi nježan poljubac daj mi ljubav preko žice


Dnevni aspekti
Mesec je i dalje u Vodoliji

I kako su Venera i Mars sada u trigonu Mesec u Vodoliji je od jutros u trigonu sa Venerom i u konjukciji sa Marsom!!! Još jedna potvrda da ovaj trigon Venera Mars radi....aktivirao ga je danas i društveni Mesec u Vodoliji...Od jutros sve ove energije se trude da vam "napune baterije" da vma otvore razne mogućnosti "povezivanja" - socijalnog povezivanja ali bez fizičkog kontakta uglavnom! Ima i onih parova koji su u izolaciji zajedno...Ova energija nije naklonjena samo parovima, već i prijateljima, rodbini....svim vama bliskim ljudima, ljudima koje volite na bilo koji način...
Uvode nas ove energije u dan posle....kada će Mesec u Vodoliji i Sunce u Ovnu biti u energiji saradnje (sekstil)...Duša - Mesec i Volja - Sunce će sarađivati....smanjiće ova energija tenziju...donosi nam predah i za dušu i za snagu....Kod nas ovde na Veliki petak....farbaće se jaja...
Mesec će posle praznog hoda od 16:34 do 20:29 CET preći u Ribe...i sledi vikend u kome ćemo imati priliku za još povezivanja...sledi i sekstil Merkura i Venere i Lepa reč i gvozdena vrata otvara...Sunce će preći u Bika....Život ide dalje!


Нема коментара:

Постави коментар