среда, 25. септембар 2013.

Mesec i danas u Blizancima...Somebody wants you, Somebody needs you....:-)),

Mesec i danas u Blizancima....

Od jutros telefon ne prestaje da zvoni, stižu poruke, mail-ovi... Tako je to kada je Mesec u komunikativnim Blizancima... Stižu mi i neke (pristojne :-) ponude... Mada je za to "kriv" i tranzitni Jupiter (vladar moje 3. kuće), odlično aspektovan u ovom periodu... On je kao što znate u Raku, Rakom vlada Mesec....a on je danas u Blizancima i eto sve se slaže....

Od jutros Mesec u Blizancima u sekstilu sa RUranom u Ovnu... vazduh/Vatra kombinacija...neobična iskustva danas, "razbijanje" rutine, razna iznenađenja moguća... sa povoljnim ishodom...Kasnije popodne sekstil Meseca sa Marsom u Lavu, još jedna vazduh/Vatra kombinacija...jaka emotivna reagovanja, impulsivnost, preduzetnička energija, manji uspesi...Nije loše zar ne? Naravno u sve ovo treba uklopiti ostale aspekte...a tu se ništa drastično od juče nije promenilo....

***I tako pišem ovaj tekst od jutros... i nikako da ga završim....smenjuju se melodije na telefonu...Ja sam od onih koja voli da ima različite melodije (ringtones) za različite pozive... I tako uvek znam ko zove... :-))). Jedino podrazumevanu melodiju menjam s vremena na vreme i obično kako sam raspoložena...:-))). Do skoro je bila:  "I Will Survive", ponekad je "Its My Life", El Condor Pasa,


Od skoro je refren Somebody wants you, Somebody needs you....:-)), da me podesti....na nekog ko je daleko :-))).



Somebody's Me 

 






 



Нема коментара:

Постави коментар