недеља, 8. септембар 2013.

Kako preživeti aspekte......i odgovor na neka vaša pitanja

***Od trenutka kada sam JUČE postavila tekst "patka koja pliva sa pismom navrh glave" imala je puno posla :-)...
Pokušaću na ovaj način da ODGOVORIM svima koji su mi postavili neko pitanje u vezi KVATRADA Marsa i Saturna, uštedeću vreme jer neću odgovarati na svako pojedinačno... Odgovoriću i onima koji UČE astrologiju da lakše mogu neke stvari da povežu.... I svi ćemo nadam se biti zadovoljni, i vi i ja...:-).


A sada kako ukombinovati pozitivnu i negativnu energiju.... Lakše reći nego učiniti...ALI nije nemoguće - naprotiv!!! Uz malo truda, rada na sebi, uz maksimalan MIR I SUZDRŽAVANJE ...sve je moguće... probajte!!!

Mesec juče i danas u Vagi ceo dan :-))))...
***Prelazak planeta preko ASC i tranzit planeta kroz 1. kuću....
Zašto smajli? Kada se planete šetaju (tranzitiraju) kroz Vagu meni je uvek lepo :-).... Jer tada one prave *sekstil sa mojim Lavovskim Suncem i Merkurom.... Sem toga ja sam i *Vaga u podznaku i prelazak tih planeta preko ASC uvek osetim .... a kako to uglavnom zavisi od planete. Venerin prelazak sam recimo sasvim lepo osetila i još uvek osećam :-)))).... a ona će uskoro za koji dan biti i u *trigonu sa natalnim Mesecom..... jedva čekam :-))). Šta je pisac hteo da kaže, pa da je lepo raspoložen :-))) zahvaljujući nekim zvezdanim UTICAJIMA....
 ***Za one koji uče.... obratite pažnju na tranzit planeta preko ASC i na prolazak istih kroz 1. kuću.... neki psihološki uticaj je izvestan ali izvesni su i DOGAĐAJI....Naravno moram da vam naglasim sve će zavisiti i od tranzitnih aspekata, ali i od aspekata koje te planete prave sa vašim natalnim planetama.....***Ja se radujem prelasku Venere preko mog ASC.... uvek se dogodi nešto lepo i ugodno.... Jedna stvar je uvek izvesna.... tada me uhvati ona ženska potreba da nešto uradim sa kosom.... a ja sam Lav pa je to još izraženije....mi Lavovi ili smo ponosni na svoju kosu ili imamo sa njom nekih problema....Dogode se naravno i neke druge lepe stvari....i već se događaju....♥♥
***I Mesec će danas preći preko ASC i ušetati u moju 1. kuću.... kada se to dešava redovno sam sentimentalno raspoložena... i moje raspoloženje puno zavisi od raspoloženja onih oko mene... postanem podložna uticajima okoline... Emocije ne mogu sakriti....vide se na mom licu, posebno u očima... 1.kuća - lice. Ne drži me mesto tada... moram da odem negde... makar da prošetam...

Ostale planete na zvezdanom nebu su nekako svaka na svoj način rešile da mi život malo olakšaju... ALI....
***Tranzitni Mars u Lavu prelaskom preko mog Sunca i Merkura dao mi je veliku energiju da rešavam nagomilane poslove posle odmora....ALI... uskoro će tranzitni Mars praviti ***opoziciju sa natalnim Saturnom u Vodoliji iz 4. kuće. Baš u vreme ovog sadašnjeg TRANZITNOG ASPEKTA Marsa u Lavu i Saturna u Škorpiji !!!! Šta reći a ne zaplakati... Mars u Lavu u isto vreme pravi dva teška aspekta....jedan ovaj o kome sam pisala JUČE KVADRAT sa tranzitnim Saturnom i drugi OPOZICIJA sa mojim natalnim Saturnom... Dovoljno da se uplašim najstrašnije....

***Ne znam šta će mi ova kombinacija aspekata  doneti.....zabrinuta jesam ali ne želim da mislim na ružne stvari....Uzdam se u to da od kako je Saturn krenuo napred 8.Jula njegov negativan uticaj je počeo da popušta i sve me manje kinji i muči....a on je sada u mojoj 1. kući ....i ako ona počinje u Vagi, ostatak je u Škorpiji....Ipak oko 9.Septembra dogodiće se šta će se dogoditi, jedan kvadrat i jedna opozicija Marsa sa Saturnom i tranzitnim i natalnim!!! ...
Imam neke naznake šta bi moglo da se dogodi ali ipak rekoh već uzdam se u ostale energije...a one su lepe i POZITIVNE... Jer baš tada će ***Sunce preći (konjukcija) preko moje natalne Venere....LEPO :-))),... tranzitna ***Venera će biti u trigonu sa natalnim Mesecom iz kuće inostranstva JOŠ LEPŠE :-)))),  biće i u sekstilu sa natalnim Uranom....uzbudljivo i iznenađujuće LEPO :-)) ***Jupiter već neko duže vreme boraveći u mojoj 9. kući "pravi" samo lepe aspekte i situacije...pravi čak dva jako lepa trigona sa natalnim Jupiterom u Ribama iz 5. kuće.....LJUBAV, DETE...(mislim on je za mene i uvek će biti dete i ako je već zreo mladić)....drugi trigon je sa mojim natalnim Neptunom u Škorpiji iz 1. kuće....Taj trigon imam i u natalnom horoskopu....i tada će kao poklon stići i ***sekstil sa mojom natalnom Venerom...Mislim šta reći....sve sama lepa i pozitivna energija.. 9. kuću inače mnogi astrolozi nazivaju kućom SREĆE! I tranzitni ***Pluton nikada jači...energije imam hvala Bogu...ona će biti još i jača kada on krene uskoro napred...on je u trigonu sa mojim natalnim Plutonom iz 11. kuće i PRIJATELJI su moja velika podrška, on je i u sekstilu sa Neptunom iz 1. kuće. Da, energije intuicije ima taman koliko treba.... Tranzitni ***Uran je takođe lepo raspoložen/aspektovan u sekstilu je sa mojom natalnim Marsomu Blizancima iz 8.kuće....prosto me tera na PROMENE I REGENERACIJU...i ja to maksimalno koristim. Možda mi ***RNeptun vraćajući se ovako skoro na početak Riba donosi neku više iluziju i obmanu ali ja znam za jadac :-)) i gledam da što više je moguće skidam ružičaste naočari koje mi ON nudi :-))). Neke ljude gledam širom otvorenih očiju i prosto se pitam kako nisam videla ranije.... Nikada nije kasno. Još bolje ću videti kada Neptun krene u Oktobru napred....

***I tako ostaje ta situacija sa Marsom i Saturnom....
Nemojte misliti da nisam svesna situacije, jesam. Ipak sigurna sam da ovolika pozitivna energija ostalih planeta prosto mora da ublaži negativan efekat ovog nadolazećeg kvadrata!!! Šta još hoću da vam kažem, kada me pitate ili samo konstatujete u kojim se kućama ili oblastima vama neki aspekt dešava, posebno neki ovako loš.... uvek treba da znate da je to izvučeno iz celine (n.horoskopa).... i da je mnogo više potrebno od pukog tumačenja jednog aspekta....potebna je CELINA!!! Zato i pokušavam na ličnom primeru da vam približim "tumačenje"....
Ali da nastavim...da se vratim na glavnu temu ovog teksta.  Ja uticaj KVADRATA već osećam unazad nekoliko dana...Mars u Lavu je u 10. kući i svu ali svu energiju mi odnosi posao.... od kako sam došla sa odmora nikada više posla....nikada više pisama, molbi da odgovorim na neka pitanja...a ja prosto više i ne znam koliko sam puta napisala da ne mogu (nije da ne želim) da odgovaram na pisma koja traže analizu horoskopa a njih je ovih dana zaista puno... Ne mogu reći da sam nervozna zbog toga...ali imam neko osećanje bespomoćnosti jer odjednom sam shvatila da ne mogu više ni da odgovaram na takva pisma čak ni kurtoazno.....što nije u mojoj prirodi.... Imam energije (Mars) ali i osećanje nelagodnosti (Saturn) da ne mogu sve da stignem a to me sada izluđuje (kvadrat).... Ova situacija sa ovim aspektima me dovodi do toga da osećam kako mi se energija rasipa, kako me nešto koči....srećom pa energije ima (oni lepi aspekti).... Sve bih da postignem i posao i obaveze i poslovne i privatne, osećam veliku odgovornost....ALI... htela bih još da "uhvatim" od letnjeg Sunca... šta htela bih,  ja to prosto MORAM jer ZIMA definitivno nije moje godišnje doba :-)... ja moram još da napunim svoje "baterije" jedino tako ću biti dobra i sebi i drugima.... 
***Mars je u 10. kući (karijera, ego..), Saturn u 1. kući (ličnost) - Mars kvadrat tranzitni Saturn, isti taj Mars u opoziciji sa mojim Saturnom koji je u 4. kući....to je ono što me više plaši....samo da su svi moji najbliži (4.,10...kuća, roditelji, porodica) dobro i da njima ništa ne bude... Neka bude u pitanju moj posao (veći deo kuće posla je u Ovnu...a Mars je njegov vladar), neka bude i moje zdravlje, jednom sa sličnim aspektima sam se ukočila... neka bude nervoznih ljudi oko mene moja Vaga (ASC) znaće da odreaguje....Da, možda se sve završi na tome....
***Evo kako to izgleda u realnom životu: Juče dokle sam išla od kuće do prostora u kome radim.... izbegla sam ono što se kaže za dlaku jednog ludog i nesavesnog vozača koji je prosto izleteo ispred mene, ni sama ne znam kako sam zakočila....a on je držao telefon u ruci mene čak i nije video :-(, na Brankovom mostu na suprotnoj strani trake videla sam TRI sudara na o nekoliko metara udaljenih jedan od drugih...možete li da zamislite koliko je tu bilo nervoze, subota svi negde krenuli a zastoj. Zastoj je bio i u mom pravcu.... jer je centar grad bio zatvoren zbog Rolerijade... NERVOZAAAA sirene, psovke, ljutiti vozači...DA ASPEKT VEĆ RADI :-(((  Ipak tamo gde sam išla i stigla posle sat vremena zakašnjenja su me dočekali sa osmehom i POZITIVNOM energijom....gurnuli četku za farbanje u ruku i bilo je veselo...
***Da aspekt generalno  NA ŽALOST "radi" potvrđuje prepuna crna hronika ovih nekoliko dana, bilo je nekoliko stravičnih saobraćajnih nezgoda... ma strašno...

***Ja sam vam DUŠU otvorila... iz više razloga, jedan je taj što je ovo osim Zvezdanog dnevnika i Zvezdanin dnevnik :-))), drugi je da iz PRIMERA nešto naučite....VI koji samnom učite astrologiju (a pišete mi da učite...bar neki od vas).... i treći razlog je ovaj tranzitni Mars....prelazi preko mog natalnog Merkura i tera ga da PIŠE, a teško žabu naterati u vodu.... I kada sam kod toga da volim da pišem (da sada iskoristim i to)....često me neki od vas pitaju zašto "NE RADIM" tkz. PISANE horoskope, kada je očigledno da volim da pišem. Tačno je da volim da pišem.....malo je reći volim....ali ja u pisane analize horoskopa ne verujem previše, iz jednog prostog razloga to je kao da PRIČAM SAMA SA SOBOM... Dakle ja volim i jedino radim tumačenja uživo :-)), a to je ili u ČETIRI OKA....ili putem SKYPE... interakcija!!!


I za sam kraj ali ne manje bitno ... Svaki aspekt treba posmatrati u kontekstu celine.... samo tako ćete dobiti odgovor šta možete VI konkretno da očekujete od nekog tranzita. Ja pišem uglavnom uopšteno i tako je jedino moguće... ponekad se prepoznate, ponekad ne... Iskreno neki od vas nemaju dovoljno znanja da prate Blog, ja se trudim da vam olakšam što više mogu... i redovnim čitanjem sigurna sam da ćete i vi uskoro moći da pratite ove zvezdane strane bez problema....

***Hajde polako...hajde lagano....važno je samo da smo zajedno :-)))

Delča & Sklekovi - Hajde Lagano 

 

Нема коментара:

Постави коментар