четвртак, 12. септембар 2013.

Mesečeva Prva Četvrt....i jedan kišni dan...

Jedna manja kriza....
***Danas Mesec u Strelcu i Prva Mesečeva četvrt....Mesec u KVADRATU sa Suncem ...neka manja KRIZA. Ono što smo započeli sa poslednjim Mladim Mesecom 5.Septembra kao da je tu nešto zapelo... Ništa strašno, zastanite malo, odmorite.... sagledajte sve i kada prođe krenite dalje....Ova Mesečeva mena nešto više utiče na Strelčeve, Blizance, Device i Ribe.... Utiče i na sve nas ostale....ja sam slabije spavala noćas....Činjenica da sam navila sat na mnogo ranije nego obično ostala je negde u podsvesti i ja sam se više vrtela u krevetu nego spavala :-). Mada to ima veze i samo sa Mesecom sav je u kvadratima i jednoj opoziciji sa mojim natalnim Marsom.....od spavanja nije bilo ništa :-). Onda me je ovaj sumorni ko bi rekao još uvek letni dan dočekao u ne baš lepom raspoloženju....

 Optimizma ne bi trebalo da fali :-)))
***Srećom pa je Mesec u optimističnom Strelcu....pa optimizma ne fali...:-))), ono BIĆE BOLJE je svakako tu...Sem toga on (Mesec) pravi i dva lepa trigona od jutros jedan sa Marsom u Lavu i drugi sa Uranom u Ovnu.... energije ne fali :-)). Još da nije ove kiše...
***I tako u kombinaciji KVADRATA Meseca i Sunca....duša i volja su nekako u raskoraku... Duša (Mesec u Strelcu) bi jedno (da spava možda, ili sanja.. :-), volja bi da završava poslove (Sunce u Devici)... Spavanje ne dolazi u obzir... poslovi se moraju završavati.... Izgleda lako ali i nije.... Ipak ono što se mora nije teško ako se to voli... a voli se :-))). Od jutros sam pričala puna tri sata, sada sam na pauzi...okruženje je lepo....toplo, pijem toplu čokoladu....i razmišljam o suncu....jedino tako ću moći da nastavim radni dan.... A biće još priče.... I tako sat po sat.... sve do 7:08pm CET kada će KVADRAT Meseca i Sunca biti egzaktan... Tada Mesec više neće imati ni jedan aspekt osim kvadrata (Prva Mesečeva Četvrt).... neko će dan završiti sa nervozom... 
***ALI.... ja volim energiju Meseca u Strelcu... jer on tada (uvek) prolazi mojom kućom komunikacija, misli, razmišljanja... Ova energija ne voli rutinu, više je za avanturu.... Ona je u potrazi za ISTINOM....i sve je u SPONTANOSTI .... pa kuda nas odvede :-))). Kao i ova energija ni ja ne želim da planiram... ali nekog rasporeda se moram držati... Ono što mogu je da dok imam pauzu radim ono to volim.... JA PIŠEM... i to mu dođe kao aktivan odmor :-).

I'll See It Through 

 

Нема коментара:

Постави коментар