петак, 10. март 2023.

Somewhere between the stars......12 godina bloga Zvezdani(n) dnevnik...


Moto dana:
"Svi ljudi imaju zvezde, 
ali one svima ne znače isto".


Zvezdani(n) zapis 3740
Petak. Venerin dan. 
Venera je u Ovnu na 21°55’


Na današnji dan ovaj blog slavi svoj 12 rođendan!
10.marta 2011. u 15:38 CET napisala sam prvi tekst na ovom Blogu :).

Zapravo to je bila izreka:
Astra inklinant, non necesitant
Ovo je izreka srednjevekovnih hrišćanskih astrologa na latinskom jeziku, čije značenje glasi:
Zvezde ukazuju, ali ne obavezuju.


Ovo jeste astrološki blog... 
Ali ovo je i više od astrološkog bloga.
On je zapis o zvezdama, on je dnevnik o zvezdama, on je astrološki dnevnik, on je i moj dnevnik (otuda naziv), ali on je i zapis o mnogim drugim životnim temama...Gledali smo zajedno u zvezde, učili smo zajedno o zvezdama...ali učili smo i kako da upoznamo sebe, kako da zavolimo sebe, kako da vrednujemo sebe, kako da slušamo sebe i srce svoje, kako da slušamo druge i kako da dođemo do neke istine....o sebi i drugima....Mislim da smo najviše učili o ljubavi....jer ljubav je sve i ljubav je sve što nam zapravo treba...Pregurali smo zajedno i lepe i ne tako lepe trenutke...Bolovali smo zajedno...bili i srećni i tužni...jer ovaj blog je moja životna priča!

Odavno sam naučila da dan ima "samo" 24 sata, ovih dvanest godina sam postepeno učila kako da rasporedim vreme....U početku nisam pisala svaki dan....pisala sam kada mi se pisalo :). 
Onda sam uhvatila ritam i retko kada preskočim neki dan i ne napišem tekst. 
Kada preskočim nekoliko dana, dobijem poruke sa pitanjima kako sam...
Uvek sam bila odgovorna....i pre ću da uskratim sebi vreme za odmor nego da nekog ko očekuje tekst razočaram. Nisam pisala samo kada mi je bilo najteže!

U ovom trenutku na Blogu ima 3739 objavljenih tekstova i 14,825,031 pregleda.

I dalje se trudim da budem drugačija i originalna...

"Lako je biti drukčiji među istima. Teško je razlikovati se od sebe samog."
Ali ja se trudim, trudim se da sve što pišem bude drugačije i originalno!

I ostajem ovakava kakva sam....preopširna, sve sa silnim ponavljanjima (da utvrdimo gradivo :), nadam se i edukativna i zabavna... sve sa mojim čuvenim tačkicama... kojih je i sama znam previše, ali prosto me mame :), tu su naravno i česte nedopustive gramatičke greške...ali mi se omaknu :). 
Tačkica je sve manje, sigurno ste primetili....

Moto ovog bloga je: 
Najbolja predviđanja nisu ona koja se ispunjavaju nego ona koja nas upozore da se pripremimo! 
Zbog ovoga često ponavljam neke aspekte!
Moto bloga je i Budite obavešteni i spremni!


#astrologija
Zahvaljujući # hashtagu iskoče mi neke moje rečenice u tuđim tekstovima!!!
I ovo je sada već kao da je epidemija....
Kako često pišem na temu prepisivanja, kopiranja itd. sada je to mnogo suptilnije ali i dalje postoje čitavi delovi teksta, nekada nekoliko rečenica, nekada naslovi....

I dalje ne razumem zašto?!?

To ne rade samo početnici....već neki uspešni astrolozi....
Lako je tako biti uspešan.....Neko (ja) sve servira, poprilično ranije, i poprilično detaljno, naširoko i nadugačko....Imam utisak da oni misle da od toliko tekstova ko će prepoznati šta je prepisano....
Devojke koje uče samnom skoro svaki dan mi pošalju neki screenshot ali i sama često naletim na svoje tekstove ili rečenice u tuđim objavama i tekstovima. 
Nekima sam pisala....pa su me blokirali....neki su se izvinuli pa nastavili....na drugačiji način....
Jedan slučaj je poseban....devojka se godinama reklamira na jednoj TV, piše i za portal....kada sam joj poslala screenshot(ve) nije mi odgovorila, tražila je broj mog telefona da razgovaramo. O čemu da razgovaramo pitala sam se ja....i naravno nismo razgovarale.
Imam prepun folder screenshotova .....i jednog dana ću ih objaviti!



Pre bloga bila sam nekoliko godina moderator na jednom astrološkom forumu. 
Tu sam upoznala mnogo astrologa, mi smo se i družili... I sve je bilo drugačije...

Šta sam ja na tom forumu naučila: Da astrolog ne tumači horoskop da bi fascinirao klijente svojim nekim "natprirodnim" darom...astrolog pomaže svojim znanjem ali i svojim životnim i astrološkim iskustvom, savetima da neko pronađe svoj put koji je za njega u datom trenutku najpovoljniji...

Zašto sam počela da pišem blog? 
Jednostavno išla sam u korak sa vremenom...a i volim da pišem :). Međutim od početka sam znala da želim da budem drugačija. Stil sam izgradila tokom godina. I znam da je prepoznatljiv. Blog jeste moja reklama ali moja najveća reklama su moji klijenti, moji dugogodišnji klijenti. Odbila sam gostovanja na TV, ne zbog nefotogeničnosti :) ili neelokventnosti :), prosto imam svoje razloge...možda ću ih jednom i objaviti! Odbila sam i da Blog pretvorim u Sajt...Idem u korak sa vremenom ali na svoj način!

Svaki tekst ima adekvatnu fotografiju (često koristim svoje fotografije), pesmu dana....koristim citate ali i oni su adekvatni tekstu, sve u cilju da se lakše razume ono o čemu pišem. Nije citat radi citata! Od zanimljive astrologije volim zanimljivosti koje mogu da vas nečemu nauče. Volim istoriju, volim istraživanja...povezivanja...


Ne volim fatalizam...retko koristim reč karma jer je to ozbiljna tema. Ali spominjem uzrok i posledice, akciju i reakciju.... Ova rečenica na blogu je česta: "Dobro se dobrim vraća...Mada ne razmišljajte o vraćanju, razmišljajte o delu." Ukucala sam je u pretraži blog pa se i sama iznenadila kojiko je često koristim!
Poput "nesretnog" retrogradnog Merkura, karma se koristi kada nešto ne može drugačije da se objasni pa je najlakše okriviti karmu. Ako nema srodne duše....kriva je karma, prekid veze....kriva je karma, loši porodični odnosi....kriva je karma itd. Karma je mnogo više od onog kako seješ tako ćeš i da žanješ...Danas svi sve znaju, ali čisto sumnjam da su detaljno proučavali hinduizam, budizam, džainizam....Dodala bih i da nema Karme bez Darme...bez svrhe, istine.... Kada pronađete svoju svrhu u životu i ako živite u skladu sa njom, vaši postupci, akcija biće spontani i ispravni i neće biti loše karme!

Sve što pišem namenjeno je pre svega redovnim čitaocima bloga ali i bilo kome koga astrologija interesuje...Ni u životu nisam površna pa ni u pisanju nisam površna, otuda možda nekada i predugački tekstovi. Uvek se trudim da u tekstovima pronađete ono što vam može pomoći, savet, iskutvo....Ponekad neki aspekti vam nisu bliski, ne prepoznajete sebe u njima...to je u redu, jer jedino vaši individualni horoskopi vam mogu pružiti prave odgovore. 
Retko ćete ili skoro nikada pronaći da vas pozivam da se meni javite za tumačenje horoskopa. Zašto? Odgovor je jednostavan, kada se sve kockice slože i ako se slože vi ćete me pozvati!

Ja se ne hvalim vašim pismima, porukama...ako to uradim ponekad, uglavnom je to iz određenog razloga. Za mene je privatnost zakon!!! Ne pravim akcije, popuste...jer astrologija nije pijaca!


Astrologija nije zabava...
Meni lično smeta komercijalizacija astrologije. Međutim moj moto je živi i pusti druge da žive. Ko šta voli nek izvoli :). Ako redovno čitate dnevni horoskop u nekim novinama ili na portalu za svoj znak to vam neće našetiti ali neće ni pomoći...Ali ovakvi horoskopi idu na ruku kritičarima astrologije.
Ne zanm da li ste čuli za Barnumov efekat ("od svega po malo za svakoga"), on se koristi u većini kritika astrologije ali i nekih drugih pojava...
Na nekim popularnim sajtovima možete pronaći Izjavu o odricanju od odgovornosti!!!

Naravno da u astrologiji postoje opšta mesta, zbog toga često ponavljam "u vašem horoskopu"
Evo deo teksta iz 2013:
"Mogući su rastanci .... ali da bi se to stvarno i dogodilo potrebno je da to podržavaju i ostale planete u vašim horoskopima... jer da nije tako sa ovim tranzitom bi se onda svi rastajali, raskidali... što je priznaćete prosto nemoguće... Zato ja uvek naglašavam tranziti su tranziti.... i sigurno neće isto uticati na sve nas...." U pitanju je Venera kvadrat Mars tranzit...
Često napišem i ovo:  
Ne paničite, jer ovo su opšti momenti....prava slika svega je u vašim horoskopima!!!
Ili...Mogući su manji neuspesi, nepoverenje u sebe, kompleksi (mada to mora da ima potvrdu u vašim horoskopima).

Prvobitni počeci astrologije izgubljeni su u istoriji....niko ne može sa sigurnošću da kaže od kada datira astrologija. U Vavilonu su pronađeni prvi astrološki zapisi pisani klinastim pismom....
Astrologija nije zabava, nije ni kako je često zovu pseudonauka...za mene astrologija je drevna nauka...

Dokle god bude naslova tipa: Najsrećniji ljudi se rađaju u ovom znaku ili Ova tri znaka su na posebnom udaru...biće i kritičara astrologije!

Za kraj....pogledala sam statistiku na blogu:
Najviše čitaoca bloga dolazi sa googla, zatim sa instagrama i na trećem mestu sa facebooka!
Najviše se čita ovim redom: u Srbiji, pa u SAD, Hrvatskoj, BiH, Crnoj Gori, Nemačkoj, Holandiji, Makedoniji, Austriji....i ostalo (ne znam šta to znači :)

Juče sam imala konsultaciju sa nekim koga poznajem od januara 2009. Ona se svake godine javi u vreme svog solarnog horoskopa....Pričale smo malo o tome koliko se znamo...rekla sam joj i cifru urađenih horoskopa koji su u Kepleru....bila je više nego iznenađena....neću reći cifru da ne ispadne kako se hvalim....mogu da kažem da je cifra prilično velika a da tu nisu horoskopi koje sam radila ručno na samom početku a još ih čuvam!


P.S. Dok sam pisala ovaj tekst blog je posetilo 314 čitaoca!
Hvala što čitate blog!




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com





10 коментара:

  1. Анониман10. март 2023. 11:53

    💓 HVALA Vama za Ljubav, Istinu i plemenitost. Naucila sam od Vas da kada neko gadja kamenom- treba odgovarati hlebom, a "obraze " udaraju obicno te,koje ne vide ili nemaju predstavu o svojim...Neka zvezde svima budu naklonjene , a Vas posebno cuvaju Andjeli-cuvari✨😇

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10. март 2023. 12:58

    Snežana, hvala Vam na divnim tekstovima. Svaki dan posetim Vaš blog. Sve najlepše Vam želim a nama čitaocima još puno Vaših tekstova.

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман11. март 2023. 00:38

    Sve čestitke na dvanaest godina nesebičnog truda i edukacija i informacija...koje život znače satkane kroz reči i Planete kao Božija biserna brojanica...Hvala 🙏❤

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман11. март 2023. 01:25

    Srećan rodjendan hvala na svemu, molim te nastavi da nas obaveštava i upozoravas...neizmerno pomažeš. R
    ❤️

    ОдговориИзбриши