петак, 11. децембар 2020.

Na današnji dan: U potrazi za zvezdama...na dan Venere...u vreme trigona Sunca i Marsa i opozicije Sunca i SMČ....


Moto dana:
"Zvezde su male rupe u rajskom podu."


Zvezdani(n) zapis 3100
Petak. Venerin dan.
Venera je u Škorpiji na 24°37’

Pre nego što Venera pređe u Strelca za četiri dana ima još da zaokruži priču o saradnji sa Društvom u Jarcu! Još uvek je u romantičnom fazonu i u nekoj čaroliji zahvaljujući trigonu sa Neptunom u Ribama...Juče je dobila priliku da oseti intezitet i strast ali i mogućnost suštinskih promena kroz trasformaciju i regeneraciju...kroz sekstil sa Plutonom koji je inače vladar Škorpije...U dva dana 14. i 15.decembra sarađivaće Venera i sa Jupiterom i sa Saturnom u Jarcu....i zaokružiće se priča!

Noćas sam poželela da gledam u zvezde...
Ja u zvezde gledam svaki dan...ali ne takvo gledanje u zvezde...Poželela sam da ih vidim na nebu! 
Za mene su zvezde izvor inspiracije i izvor života!
Međutim sada u ovo doba godine to je nemoguće...nemoguće je i inače bez obzira na godišnje doba...zvezde kao da su "proterane" sa neba. Znam...nisu zvezde nigde nestale....one su tamo gde se uvek nalaze ali se ne vide zbog "svetlosnog zagađenja" ....toliko je svetlosti oko nas da je teško videti zvezde...to je danak industrijalizacije....Uvek se radujem odlasku na more jer tada sam sigurna da ću pronaći komad neba gde se vide zvezde...daleko od svetlosti grada...
Na Kritu sam ih najbolje videla...na plaži gde su legle kornjače...Kornjače se orjentišu prema svetlosti Meseca....svaka druga svetlost je za njih pogrešna...a šta znaju kornjače o svetlosti grada ili svetlosti farova od automobila....Kornjačama pomažu ljudi da se izlegu i stignu tamo gde treba do mora...


Kada uspem da pronađem to nebo bez svetlosnog zagađenja ja potražim Orijon...i uvek razmišljam da li ga škorpija još uvek juri...O čemu pričam? Sazvežđe Orion je dobilo ime po jednom mitu. Priča je mnogo duža ali skratiću. Orion je bio dobar lovac...bio je unajmljen da ubije čudovišta na osrvu Hios (u Egeju)...Gaja boginja Zemlje i svih životinja je naredila škorpiji da ubije Oriona jer je pretio da će ubiti sve divlje životinje na zemlji! Škorpija ga je usmrtila svojim otrovnim ubodom...Tako su nastala dva sazvežđa Škorpije i Oriona i Orion večno beži od škorpije...
Sazvežđe Orion je na nebu najlepše i najsvetlije sazvežđe...Na desnm ramenu ovog sazvežđa je zvezda Betelgeuse...ili Betelges! Ova zvezda je na 0°11' u konjukciji sa mojim Nat Mesecom i možda je to razlog što sam od detnjstva bila opčinjena gledanjem zvezda...posebno na selu kada sam bila na raspustu kod babe i dede...tada sam mogla da ih vidim kroz prozor stare kuće...
Kasnije kada sam počela da proučavam zvezde na drugačiji način a ne samo kroz mitologiju saznala sam i to za konjukciju Betelgeuse sa mojim Mesecom...i od tada sam uvek tražila Orijon i maglu Oriona iz koje se kažu rađaju zvezde! Orion se može gledati i ovako kroz 3D turu :)
Savladala sam i jednu nenaučnu "tehniku" :), zažmurim najjače što mogu i "pojave se zvezde"...tako sam radila još od rane mladosti kada se uželim zvezda :)....to sam uradila i sinoć...
Inspiraciju da vam pišem o ovome dobila sam zbog Venere u Škorpiji...setila sam se Oriona i njegovog rata sa škorpijom...Setila sam se i da naš narod ovo sazvežđe zove zvezda vodilja, na našem nebu se pojavljuje od avgusta i vidi se do aprila....





Danas na zvezdanom nebu:
11.decembar 07:00: Sunce trigon Mars
11.decembar 13:51: Sunce opozicija ☊

I tako ja sam noćas tražila zvezde...a danas su na nebu Sunce i Mars formirali vatreni trigon (Light My Fire...). Možda trenutno ne možemo da vidimo zvezde ali možemo da potražimo motivaciju i cilj...a to nam nudi baš ovaj današnji trigon! Nudi ovaj trigon i jaku energiju...Već sam negde napisala zamislite semafor sa zelenim svetlom koje kaže - Kreni!!! Ako već imate plan i cilj...onda samo napred! Ako ga nemate sada je šansa i prilika da ih stvorite...Uvek kažem VI BIRATE!!!
Ako ste osetili nalet samopouzdanja, vitalnosti, energičnosti....onda je to...to - Krenite!

Tu su i Mesečevi čvorovi....o ovome sam ranije pisala...sada ću samo da vas podsetim!
Mesečevi čvorovi i Životna raskrsnica...prošlost -sadašnjost - budućnost!
Danas je Sunce u konjukciji sa RJMČ u Strelcu i u opoziciji sa RSMČ u Blizancima!
Sutra će Mars biti u sekstilu sa RSMČ u Strelcu i u trigonu sa RJMČ u Blizancima!
I Sunce i Mars nam pomažu da pronađemo Put kojim treba ići!!!
JMČ nas povezuje sa prošlošću sa ljudima i događajima iz prošlosti....SMČ nas povezuje sa budućnošću sa putem kojim treba da idemo...sa novim ljudima (ili starim ali na nov način) i novim događajima...Sve je jača dilema: Ostati (Blizanci) ili otići (Strelac)!!!
Zvezde danas i sutra sarađuju....sve se "urotilo" da nam pokaže put i na ličnom i na globalnom planu!
Na nam je da ga pronađemo svako već prema svom horoskopu!!!
Natalne karte u ruke ili na ekran i potražite ove zvezde u vašem horoskopu...potražite svoj put!



Dnevni aspekti
Mesec je u Škorpiji od 02:58 CET

"U ponoć svemir miriše na zvezde."

Noćas pre prelaska u Škorpiju bio je u kvadratu sa Saturnom...i beše neka tuga i D-mol...Ko je mogao da spava blago njemu...ko nije možda je ko ja tražio zvezde...sazvežđa Orion i Škorpije...i pitao se da li škorpija još uvek juri Oriona...
Prvi aspekt Meseca u Škorpiji a posle trigona Sunca i Marsa i opozicije Sunca sa SMČ je opozicija sa RUranom u Biku!!! Šta to Uran pokušava da otkrije i razotkrije...neku tajnu, nešto skriveno...Možda se dogodi i neko neprijatno iznenađenje, možda čujemo neku vest, informaciju koja nam neće prijati...
Ovo je napeta energija, energija nervoze...ona koja uznemirava i uvlači u stres...a trajaće do kraja dana...sa ovom energijom ćeo ići u krevet...Ono što je dobro...je to da nas sutra ujutro čeka trigon Meseca sa Neptunom u Ribama....možda će neko duže da spava...što da ne sutra je subota, sutra je novi dan...ako vas zaskoče danas ove neprijatne Uranove vesti...kažite sebi: Misliću o tome sutra, sutra je novi dan....

Mojoj mami je danas rođendan i možda sam noćas zbog nje tražila zvezde...ona sada zajdeno sa tatom slavi svoj rođendan u to sam sigurna. Slaviće i njegov u ponedeljak...Da li sam tužna? Jesam. Ali znam da me baš danas gledaju odozgo...da mi šalju svu ljubav koja nije nestala samo je dobila drugačiji oblik...Volim vas ma gde da ste!!!


2 коментара:

  1. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Znači takoo ni da dobijem odgovor... I vi ste meni mogli da kažete da je moje razmišljanje glupo umesto što si mi ki pččc.obrisali komentar, a ustvari me je zanimalo :(

    ОдговориИзбриши