среда, 9. септембар 2020.

Život je čudo....Sunce trigon Jupiter...



Moto dana:
“Život je nalik na Olimpijske igre: 
jedni trguju, drugi gledaju, treći se bore.”

Zvezdani(n) zapis 3009
Sreda. Merkurov dan.
Merkur je u Vagi na 5°29’

Još uvek je Merkur u sekstilu sa Venerom...
U sekstilu su od 04.septembra pre promene znakova! 
I Merkur i Venera su promenili znakove i sada su u sekstilu i neće u ovim znakovima biti u egzaktnom sekstilu...Promenili su znakove ali i dalje važi: Napiši mi jednu ljubavnu... 


U vazduhu neki čudan mir....zatišje pred buru?
Ne znam danas mi pažnju okupira jedna lepa astro vest!


Danas na zvezdanom nebu
09.septembar 18:03: Sunce trigon Jupiter

U glavi mi je misao o čudu zvanom Život...

"Što ne boli - to nije život, što ne prolazi – to nije sreća."
Današnji aspekt Sunca i Jupitera često se zove i aspekt sreće...

Gde je Jupiter tu se i filozofira :)
I svako od nas ima svog (natalnog) Jupitera i samim tim svoju životnu filozofiju...
Koliko nas toliko i životnih filozofija...O životu...o sreći....
Mada celog života tragamo za životnom filozofijom...

Postoji li tajna Srećnog Života!?
Ako i postoji ona je u nama!!!

Izabrala sam dva filozofa koji možda otkrivaju tu tajnu:
Ako ste depresivni, živite u prošlosti. Ako ste anksiozni, živite u budućnosti. Ako živite u miru sa samim sobom i drugima, onda živite u sadašnjosti. -  Lao Ce 
Sreća je kao leptir; što ga više juriš, to će te više izbegavati, ali ako usmeriš pažnju ka drugim stvarima, doći će i sesti na tvoje rame. - Henri Dejvid Toro
Danas nam se nudi jedna praktična životna filozofija (Devica/Jarac)
Sunce izvor života i Jupiter izvor sreće zajedno u harmoničnom zemljanom trigonu!
Ova energija nam najavljuje još jednu lepu astro vest ove nedelje - Jupiterovo direktno kretanje!
Ova energija je tu i dan pre Marsovog retrogradnog ciklusa!
I ako se stvari na nebu zakuvavaju....ova energija je tu da ponudi rešenje...rešenje je realni optimizam!!!


Mokra Gora 2009. (Nokia telefon)

Postoje dva filma kojima se uvek vraćam: Život je lep i Život je čudo

I ako je film Život je lep zapravo tužan ni jedan drugi film nas ne može bolje učiti o sreći...
Čuvenu rečenicu iz filma "Buongiorno principessa!" - Dobro jutro, princezo! ponovim svaki put kada sam tužna!!! Drugi film ništa manje lep i interesantan...film o porodici o ratu koji je neke ljude rastavio a neke spojio...Film je snimljen na Mokroj Gori šarganska osmica...Bila sam nekoliko puta baš na mestima gde je film snimljen....
Dnevni aspekti:

I ovaj Mesec podržava današnju energiju sreće i optimizma...Život je lep...
Još pre svitanja Mesec je u trigonu sa Venerom u Lavu...energija lepog buđenja...i još jedna potvrda da Život je lep...Šta može da bude lepše nego da se probudimo srećni, veseli...ispunjeni radosnim mislima (Blizanci) i ljubavlju (Lav)...Mesec i Venera kao da su se od jutros "zaverili" da nam dan počne veselo, lepo....kreativno...Dan kao poručen za uživanje, zabavu...pustite dete u vama da se igra...i nije bitno da li radite ili ne....jer vesela duša može još lepše da obavlja svakodnevne poslove...

Posle ovog aspekta čeka nas trigon Meseca i Merkura u Vagi....Divna energija da se radost podeli...da pozovete nekog i izmamte osmeh na njegovom licu...ali i da pošaljete neku poruku, mail...Merkur je prirodni vladar Blizanaca...iskoristite ovu energiju i pošaljite nekome lepu energiju, lepe misli, još lepše reči....

I ovde nije kraj pozitivnim energijama, Mesec danas i u trigonu sa Kironom u Ovnu...lekovite reči...reči koje leče...ključ za lek i izlečenje je u rečima...Kako su ovde Blizanci u pitanju lek je u (o)smehu, humoru...

P.S. Ja sam od jutros baš raspoložena...za to su "krive" današnje energije ali i neki moji lični tranziti...Upravo danas Venera u Lavu prelazi preko mog Nat Merkura i Nat Sunca, Mesec u Blizancima (inače moj Mesec) u sekstilu sa Nat Merkurom u Lavu i Nat Suncem u Lavu, Mesec u Blizancima u trigonu sa Nat Saturnom...i sve je očigledno...Ima i tuge...Mesec u Blizancima u kvadratu sa Nat Plutonom, Jupiterom i Kironom...ali ja se borim ...ja biram radost...jer znam da ona to od mene traži i ako više nije tu da mi to i kaže....
I onda slučajno ili ipak ne.....
U dva dana radila sam dva horoskopa, obe devojke su rođene istog dana kao i moja majka. Obe znam godinama...Jednu znam što se kaže "preko žice", drugu "oči u oči"...i obe su mi beskrajno drage...

Jedan stari tekst o slučajnosti:
"S one strane slučajnosti"....






Нема коментара:

Постави коментар