недеља, 5. април 2020.

Sunce i tišina iznad krovova....


Zvezdani(n) zapis 2857
Nedelja. Dan Sunca.
Sunce je u Ovnu na 16°

Sunce za sada "miruje", ali na kratko...Koliko od sutra Sunce ulazi u kvadrate sa Plutonom i Jupiterom u Jarcu...egzaktni aspekti samim tim i najjači uticaj dogodiće se 14. i 15.aprila!!!
Treći i poslednji kvadrat očekuje nas kada Sunce pređe u Bika i formira kvadrat sa Saturnom u Vodoliji a to će se dogoditi 21.aprila!!! 
Za sam kraj aprila Sunce će biti u sekstilu sa RSMČ u Raku 22.aprila i konjukcija Sunca i Urana 26.aprila! Ovako stoje stvari sa  Suncem  (aspekti) -
Sunce naša volja, vitalnost, energija...jer kakvo nam je Sunce takva nam je volja, vitalnost...itd.


Danas na zvezdanom nebu:
05.april 04:43: Jupiter konjukcija Pluton na 24°

Jutros pre svitanja dogodio se egzaktan susret Jupitera i Plutona u Jarcu!
Sinoć pre ponoći napisala sam ovaj tekst:

Susret Jupitera i Plutona posle 13 godina...



Dnevni aspekti
Mesec je u Devici

Noćas je bio u kvadratu sa Venerom (01:08)....
Ovih dana tišina je skoro opipljiva...posle sinoćnog aplauza u 20h koji je bio glasniji i bučniji nego dan dva pre...nastupila je jeziva tišina...U mom kraju nikada nije bilo tiho...nikada....park ispred zgrade, kafić u zgradi...još dva kafića koja se vide i čuju...studenski grad....kladionice, pekara, prodavnica koja radi 24h.....Noćas je sve utihnulo jače mnogo jače od kako je uvedeno ograničeno kretanje...
I onda je ne znam koliko je bilo sati...tu tišinu prekinuo najpre vrisak onda svađa....trajalo je kratko i opet je nastupila tišina...Jedva sam uspela da povratim san...
Spavala sam zato duže nego obično...Nisam gledala ni slušala vesti....
★Znam da je jutros Mesec bio u trigonu sa Uranom...sada sam pogledala vesti ali tražila sam samo dobre vesti i naletela na ovu: Japan pokreće obuku stranih turističkih agenata na daljinu....i ovu: Sajam automobila u Pekingu odložen za septembar
Pronašla sam i ovu i ako nije garancija ali samo spominjanje juna meni se slaže: Šef kineskih doktora otkrio kada se očekuje vakcina: "Amerikanci imaju svoj tip, mi svoj"

Od jutros sam baš lenja....jučerašnji prazni hod Meseca iskoristila sam za pisanje teksta o konjukciji Jupitera i Plutona....Do kraja dana Mesec neće više praviti aspekte....pogledala sam za sutra....čekaju nas dve opozicije Meseca sa Neptunom i Merkurom u Ribama....upravo gledam gde mi je "čarobni ćilim"...Šalu na stranu čeka nas sanjivi početak nedelje....sanjivi ponedeljak....





Нема коментара:

Постави коментар