недеља, 30. октобар 2016.

U susret Mladom Mesecu u Škorpiji..."Ma pusti nek traje...A sutra, sutra je novi dan"....



Zvezdice,


Nedelja je...Sunčev dan...Sunce u energiji inteziteta, strasti, intime...energiji "sve ili ništa" (Škorpija)...Danas Mlad Mesec u Škorpiji će mnogima otvoriti novi put....mogućnost Novog početka... Nedelja je dan za odmor...energije danas podržavaju tu priču....smeši vam se ugodan odmor, meditacija uz muziku, film ili uz ono što vi volite...Ako radite, uključite maštu, kreativnost...olakšajte sebi rad....Ja ću danas i radno i paradno :))). Novembar se primakao valja mi započeti tekst o Zvezdama u Novembru...ali čeka me i "Kreativna bojanka za odrasle" :-)) mami me naslov "Oboji me srećom" :-))....sinoć sam već obojila jednu mandalu....moj krug mašte :-)).

Šta nam nebo danas poručuje?





DANAS NA NEBU:
Mesec je bio u praznom hodu do 03:00
Mesec je prešao u Škorpiju 03:00
Mesec konjukcija Sunce (Mlad Mesec) 18:38
Mesec trigon Neptun 21:55
Mesec konjukcija Merkur 23:12
Venera konjukcija Saturn 02:44
Merkur trigon Neptun 13:57

Juče na Sajmu knjiga




Mesec u Škorpiji, od jutros na 2* 
Posle poprilično burnih dva tri dana unazad a sve uglavnom zbog tranzitnog kvadrata Marsa i Urana danas nešto mirniji dan...Pre nego nastavim o današnjim uticajima planeta, da se zaustavimo na temu trajanja nekog aspekta...Juče sam imala prilike da razgovaram sa ljudima koji čitaju ovaj Blog...Bilo je onih koji su nervozu i nemir kvadrata Marsa i Urana osetili i dan dva ranije...Ja sam tu nervozu osetila kod ljudi u redu za kartu i u redu za ulaz na Sajam...Ok, u našim redovima uvek je nervoza, valjda smo takav narod :)). Nisam se jednom ranije u životu iznenadila u nekom redu negde u nekim gradovima sveta gde svi mirno i staloženo čekaju svoj red...Juče su ljudi bili ljuti što rade samo tri službenika na šalteru...onoliki Sajam a red za karte za ulaz ogroman...red za ulazak kolima u Sajam toliki da se čeka oko sat vremena...Ja sam taj red izbegla, parkirala sam se preko puta Sajma i laganom šetnjom skratila sebi te muke...Međutim moja karta nije mogla da se očita na ulazu...mašina je prepoznala moj bar kod kao da sam već ušla na Sajam :)). Nervozni radnik mi je objasnio da je neko već ušao na moju kartu a kartu sam kupila minut pre toga...Ja sam ušla....on je nešto mumlao...:).   


 
Baš sam se udidila :-))
To što je neko od vas ovaj aspekt osetio ranije sasvim je u skladu sa energijama...Aspekti "rade" i pre i posle egzaktnog uticaja (orbis delovanja)...Dakle, biće i onih koji će ga osetiti tek danas, ali možda i sutra...Ja ovde na Blogu pišem o generalnim uticajima, navodim stepene planeta, tačne sate egzaktnog uticaja....ostalo je na vama. Da se prepoznate u nekom uticaju...ali i vremenu, danu kada on deluje na vas lično...Ja recimo nisam osetila tu energiju onako kako je napisana...nisam jer sam vežbala strpljenje :-)))). Da li je to moguće? Moguće je... iskustvom, željom i voljom...i karakterom :). Ispada da ja nemam nervozni karakter...ma ko nije ponekad nervozan...i ja sam, ali sam naučila vremenom da tu nervozu kanališem....Juče sam izabrala šetnju na uštrb konfora da se parkiram na samom Sajmu ali uz ogroman red i čekanje....

Danas prvi Mesečev aspekt tek posle 18h i to konjukcija Meseca i Sunca, ili ono što se zove Mlad Mesec redovna nebeska pojava i redovni Mesečev ciklus...Još jedan u nizu Novi početak...Ovaj sada aktuelni ima energiju Škorpije...dakle duboko, intezivno, strastveno, intimno....Ništa nije jednostavno sa ovom energijom....ovde je u pitanju naša podsvest i šta je tamo "duboko zakopano"...Sve ono što nas opterećuje na neki način sada je vreme da se oslobodimo tih uticaja...Da sve dobro prođe, bitno je da smo svesni onog što smo potisnuli....gurnuli pod tepih ili orman...Vreme je za čišćenje...Sa ovom energijom ide i ono "nešto mora da umre da bi se nešto rodilo", naravno pre svega simbolično...Oslobodite se svega što vam ne treba...i u materijalnom i u duhovnom smislu...i krenite ispočetka....


Ovaj Mlad Mesec se dešava na 7* Škorpije!!! Najviše će ga osetiti Škorpije, Bikovi, Lavovi i Vodolije...ali i svi vi koji imate neke planete na oko 7* ovih znakova.
U kakvom nebeskom okruženju će se dogoditi ovaj Mlad Mesec:
Samo dva stepena od Meseca i Sunca je Merkur...Mesec i Sunce dakle na 7*, Merkur na 9* Škorpije...Merkur će ovde samo pojačati uticaj Mladog Meseca....Da nam nekako sve bude jasnije (Merkur), jasnije misli, reči, komunikacija....jasnija ali i strastvenija, direktnija...
Pre neki dan imali smo egzaktnu konjukciju Sunca i Merkura...onaj tekst o "šautanju na jastuku" :-)...I kao što sam već napisala neki aspekti rade i posle egzaktnog uticaja....pročitajte vi ako vas ne mrzi još jednom taj tekst :-)). Danas će Mesec i Merkur biti u egzaktnoj konjukciji...tako da će i volja (Sunce) i duša (Mesec) biti u energiji konjukcije, inteziteta....i sa ovom energijom neke tajne mogu biti otkrivene, neke tajne možda neće više da budu tajne...pa pripazite! U svakom slučaju Merkur ovde u konjukciji donosi nova saznaja, nove informacije, novu komunikaciju!!! Možda je vreme za nešto intimniju komunikaciju!!! Vreme za neka saznanja koja su bila skrivena, budite oprezni ako niste spremni za istinu!!!




Na sve ovo ide i večerašnji trigon Merkura u Škorpiji i RxNeptuna u Ribama...ovde će se osloboditi jedna kreativna energija, energija mašte, čuda, fantazije...Ovo je i jaka intuicija...Uz ovu energiju svakao nam se smeši lakši i lepši Novi početak (Mlad Mesec)...Sve se dešava u vreme kada će mnogi na spavanje...želim vam lepe snove i još lepše buđenje!!! Želim vam da vam se snovi ispune, da ostvarite svoje snove....
U "igri" su i Mesečevi Čvorovi i RxSMČ u Devici (9*) i RxJMČ u Ribama (9*)...Mesec, Merkur i Sunce su u sekstilu sa RxSMČ, Neptun je u konjukciji sa RxJMČ. Za one kojima je ovo "špansko selo" :-) dovoljno je da znaju da se ovde radi o nečemu što treba "pustiti", odbaciti, ostaviti - RxJUMČ u Ribama, a da je izlaz, rešenje, put kojim treba ići RxSMČ u Ribama...a šta je to konkretno to samo vi znate....
*Ako očekujete da ću ovaj događaj povezati sa Noć veštica....nisam vam ja taj tip :-). Povezati to sa energijom Mladog Meseca, sa energijom tame je legitmna stvar...dakle nemam protiv takvih povezivanja. Razni narodi, razni i običaji....to je jedino što ću reći. Mogu da dodam samo još ovo...da nemam ništa protiv drugih običaja, naprotiv :))... samo nije blizak mom senzibilitetu...ja horor filmove zaobilazim....ne iz straha, prosto ne uživam u njima :)). 

Ljubav ne zna za godine...Venera konjukcija Saturn

Da li je centralni događaj danas Mlad Mesec ili konjukcija Venere i Saturna?
Oba događaja su bitna! Konjukcija (Venere i Saturna) je već egzaktna, dogodila se noćas dok smo (većina) spavali 02:44 CET. Događa se ova konjukcija već neko vreme i dan, dva pre egzaktnog uticaja, biće ona aktuelna i dan dva posle....Svaki aspekt koji će se dogoditi ja najavim ranije, najpre u mesečnom izveštaju o zvezdama a onda i u nedeljnom....i ovaj sam :-):
http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2016/10/zvezde-u-oktobru.html 
http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2016/10/sta-rade-zvezde-u-periodu-od-24oktobra.html
Dobila sam primedbu da oni koji ne žive u ovoj vremenskoj zoni imaju problem sa praćenjem dnevnog izveštaja...Jedini način bar za sada je da vi sami izračunate vremensku razliku i ustanovite kada su egzaktni uticaji pojedinih aspekata. 
Sve o konjukciji Venere i Saturna sam već napisala...vaše je da pogledate ova dva linka gore :)). Ja ću dodati smo još ovo... konjukcija se dešava u vreme Mladog Meseca....i eto prilike za Novi početak...posebno ako ovu konjukciju doživite kao TEST! 




Ova konjukcija je i u vreme jednog predivnog aspekta trigona Merkura u Škorpiji i RxNeptuna u Ribama i o njemu sam već pisala i mislim da bi bilo dobro da još jednom pročitate to što sam napisala i uživajte....
http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2016/10/zvezde-u-oktobru.html 
http://zvezdanindnevnik.blogspot.rs/2016/10/sta-rade-zvezde-u-periodu-od-24oktobra.html 

Нема коментара:

Постави коментар