понедељак, 31. октобар 2016.

Šta rade zvezde u periodu od 31.Oktobra do 6.Novembra...

Zvezdice, 

U ovu nedelju ćemo uploviti sa Mesecom u Škorpiji....plovićemo nemirnim vodama Škorpije, ispunjeni strašću, intezitetom...Ponedeljak, Mesec u Škorpiji na 14*... jutros Mesec i dalje u konjukciji sa Merkurom, uskoro 09:48 u sekstilu sa Plutonom u Jarcu, jednim od vladara Škorpije...i šta reći nego turbo Ponedeljak :-))). Dan posle Mladog Meseca u Škorpiji, nekoliko dana posle egzaktnog kvadrata Marsa i Urana...I kako ste vi? :-). Što se Meseca tiče imaćemo još jedan egzaktni aspekt kasnije večeras 21:41, trigon sa RxKironom u Ribama...ko je bolestan da se (iz)leči...kako god... i duša i telo se računaju....
Juče sam pisala o Mesečevim Čvorovima....danas će Merkur u Škorpiji biti u sekstilu sa RxSMČ u Devici... Merkur je vladar Device pa sve ovo ima jaču energiju...energiju koja nam ukazuje na "put kojim treba ići"... Naravno da je RxJMČ u Ribama preko puta, ona energija koja ukazuje šta treba "pustiti", ostaviti iza sebe u prošlosti. RxJMČ ovde vraća unazad, oživljava sećanja...energija sekstila Merkura i SMČ omogućava nam da do istine dođemo i lakše donosimo odluke...tipa zaboraviti prošlost ili bar ostaviti prošlost tamo gde joj je mesto....Sa jučerašnjom energijom Mladog Meseca to je i moguće....Sve što treba pustiti da ode...neka ide...
Ja sam još uvek pod utiskom jučerašnjeg trigona Merkura i Neptuna....nikako da siđem sa oblaka :-).
Ove nedelje kraj Oktobra i početak Novembra....a ja još nisam ni počela tekst :-). Tranzitni Merkur u Škorpiji je egzaktno preko mog Nat Neptuna...Tran Neptun preko mog Nat Jupitera....i ja fantaziram li fantaziram :-)....Iskreno bolje mi je tako nego da slušam o nekom mogućem atentatu, i rečenicu "Slušajte da vam ja nešto kažem", da čitam o tome ko je u ovoj zemlji još poludeo i nekome oduzeo život nožem, sekirom...dosta mi je naslova tipa Užas...radije aktiviram moj "leteći ćilim"....Inače...

Ove nedelje na zvezdanom nebu:

01.Novembar 10:16: Sunce trigon Neptun
03.Novembar 07:09: Merkur sekstil Pluton
05.Novembar 08:23: Venera trigon Uran 

Ova nedelja u slikama...
 
U Utorak prvi dan Novembra....Što se tiče aspekata lepo će krenuti ovaj pretposlednji mesec u godini... Sunce u Škorpiji u trigonu sa RxNeptunom u Ribama...Posle Merkura eto i Sunce...jao meni ja sa oblaka sići neću :-))). Šalu na stranu, ovo je lepa energija, energija mašte, kreativnosti...energija koja nam baš treba posle onakvih energija unazad neko vreme...Previše je bilo agresije, nervoze, sukoba....red je da odmorimo malo (ili više :-). Mesec će preći u Strelca u 15:43 CET...
U Četvrtak nastavlja se trend dobrih aspekata...Merkur u Škorpiji u sekstilu sa Plutonom u Jarcu...eto nam prilike da inteligentno iskoristimo snagu volje...Jaka intuicija, reči koje imaju moć...imaćemo i jasniji uvid u neke stvari....
U Subotu dan za ljubav....ili ljubav se vraća na velika vrata :-), Venera u Strelcu u trigonu sa RxUranom u Ovnu...Gori vatra (Strelac, Ovan) ljubav...Mogućnost iznenadnog zaljubljivanja ili ako ste već u vezi mogućnost iznenadnih (lepih) dešavanja...Imali smo ove godine već ovaj aspekt: 
Venera je u Strelcu, Uran u Ovnu na 16* 13.Januara, 1. Avgust Venera u Lavu trigon RxUran u Ovnu na 24* i sada treći put...5.Novembra Venera u Strelcu trigon RxUran u Ovnu na 21*

Moja omiljena pesma povezana sa energijom trigona Venere i Urana

 

Нема коментара:

Постави коментар