недеља, 9. октобар 2016.

"Pa dobro gde si ti"...Danas na zvezdanom nebu....

Zvezdice,
Mesec konjukcija Pluton....Mark Tven  
Nedelja je, Sunčev dan....jutro je osvanulo u bojama jeseni...zlatno-žuta svuda oko nas...Ja noćas nisam najbolje spavala.... Juče pre podne sam imala toliko posla da nisam stigla da napišem dnevni izveštaj i šta rade zvezde....Nisam ni kod frizera stigla :-)....Predveče sam bila ko isceđeni limun :-). Najviše je na mene uticala konjukcija Meseca i Marsa u Jarcu....ali juče u vreme završetka svih obaveza Mesec u Jarcu je bio u sekstilu sa RxNeptunom u Ribama i ja "pobegoh" :-). Isključila se sasvim....tako kada je zazvonio fiksni znala sam....Mama sa pitanjem gde si ti :-)....

Mesec u Jarcu....:-)
"Nikad nisam bio momak
oko kog se diže larma
ali mislim da sam faca
i da imam nekog šarma
možda grešim
al' ja sam takvog dojma

Neki kažu da sam led
a neki kažu da sam vatra
meni stvarno nije važno
šta ko misli ili smatra
kada ona, o tome nema pojma"...

"Pa dobro gde si ti"...
*Za one koji uče: Mesec u 3.kući! Kada Mesec uđe u Strelca (prvi deo 3.kuće) i kasnije u Jarca (drugi deo 3.kuće) to znači da meni Mesec prolazi - tranzitira 3.kućom....Mesec ovde donosi jaku mentalnu energiju ali i promenljiva osećanja, nervozu, nemir...Ovde Mesec voli da komunicira, piše, putuje...Međutim u dane kada Mesec prolazi 3.kućom koncentracija nije najjača stvar...teško je biti koncentrisan na nešto... ni logika nije najjača stvar u to vreme...Mesec je u moju 3.kuću ušao u petak tada je bio u Strelcu....pričala sam puno...pisala...pričala...pisala :-). Bila sam aktivna svuda...i na društvenim mrežama, Skype, uživo u četiri oka :-))). Još je i Merkur prešao u Vagu...priči i pisanju nikad kraja :)). U Subotu se taj trend nastavio :-)). I pre nego što je Mesec prešao u Jarca kasno uveče u 22:39 CET ja sam već bila isključena iz svega :-)...
Mesec je i od jutros u Jarcu i u mojoj 3.kući....lepo aspektovan sa mojom Nat Venerom i ja ću danas nešto da uradim za sebe i svoj izgled :-))), onda ću i kuću da sredim sve sa maskom na licu :-)))...Kasnije ću napisati i nedeljni izveštaj za zvezde....i polako sam opet svoja :)))....

Šta nam nebo danas poručuje?



DANAS NA NEBU:
Mesec je u Jarcu 
Mesec konjukcija Pluton 03:56 CET
Mesec kvadrat Sunce (prva četvrt) 06:33 CET
Mesec sekstil Venera 12:10 CET
Mesec sekstil Kiron 17:09 CET
Mesec kvadrat Uran 18:50 CET

Mesec je u Jarcu, od jutros na 18*
Ako niste dobro spavali noćas, to je uglavnom zbog konjukcije Meseca i Plutona, ali i kvadrata Meseca i Sunca ili Prve Mesečeve Četvrti...Mesec u Jarcu, Sunce u Vagi na 16* u kvadratu....i uvek kada su ove faze Meseca u pitanju (prva ili poslednja) dolazi i neka kriza, nemir, nervoza...Ono što je Mlad Mesec u Vagi 1.Oktobra započeo...sada je u zastoju ili problemu...ovo je energija koja donosi prepreke...samim tim i nervozu...Pre toga su Mesec i Pluton bili u konjukciji što je vrlo intezivna energija....Sigurna sam da je bilo puno vas koji su se prevrtali u krevetu i bili budni pre nego što bi se očekivalo za nedeljno jutro...Ove energije su najviše uticale i još uvek utiču na: Jarčeve, Vage, Ovnove i Rakove...ali i na sve nas koji imamo neke planete u ovim kardinalnim znacima na oko 16-18* !!!


U podne dolazi lakša i lepša energija....Mesec će biti u sekstilu sa Venerom u Škorpiji na 19*...Lepa energija za one koji su odlučili da dan provedu u svom domu....mogućnosti su razne od ličnog ulepšavanja, ono briga o sebi svom izgledu i spoljašnjem i unutrašnjem... do ulepšavanja ili uređenja doma...Međutim ovo je dobra energija i za druženje...sa porodicom, sa ljubavnim partnerom, prijateljima....Ovo je energija raspoložena za ljubav....možda je dobar izbor ručak u dvoje... Zaista je lepa energija koja dolazi kao "poklon" posle noćašnjih Mesečevih aspekata....



Još jedan lep aspekt danas....Mesec u sekstilu sa RxKironom u Ribama na 21*....
Mnogi će pronaći "lek za dušu" ili bar nešto što će je zalečiti....Ovaj tranzit može "probuditi" vaše prirodne isceliteljske moći i sposobnosti. Može, ako to "govore" i ostali aspekti u vašem horoskopu!
Ovo je i potreba za intimnošću....ono sami sa sobom....u pronalasku ključa (Kiron). Dobra energija za pronalazak mira, za meditaciju, masažu, aromaterapiju...sl. "Otvorite" svoje srce ključ je tu negde!!!
Međutim ova energija donosi i empatiju, možda će neko od vas pomažući drugima pomoći sebi.....ili će neko pomoći vama i tako pomoći sebi....Kako god ovo je dobra energija. Bilo da volite sami da rešavate svoje probleme, bilo da volite pomoć drugih, vama bliskih ljudi....
 
 
Skoro pa u isto vreme, ponovo kvadrat, Meseca sa RxUranom u Ovnu sada...posle ponoći kvadrat Meseca i Sunca (Prva Četvrt) i večeras pre spavanja još jedan...I ovaj donosi napetost i nervozu, nemir....i raznorazna iznenadna dešavanja....Možda još nesanice kod nekih od nas....


 

  Pa dobro gde si ti...

 

Нема коментара:

Постави коментар