уторак, 18. јун 2013.

Mesec u Vagi, T-kvadrat, Mars sekstil Uran ...."Raduj se"....

  ***Kako rade aspekti i globalno i lično!!!


Mesec je u Vagi....od juče i biće danas ceo dan!
***VAGA ne voli konflikte, ali ko nju pita. Šalu na stranu juče je bio interesantan dan i sama sam ga osetila na svojoj koži...Šta se dešavalo?
***Mesec je bio u OPOZICIJI sa Uranom u Ovnu i u KVADRATU sa RPlutonom u Jarcu .....i danas je ali uticaj slabi....mada očigledno ne dovoljno jer od jutros opet neka HAPŠENJA u našem gradu i naravno reč je o KORUPCIJI....Dakle "čuveni" KVADRAT Urana i RPlutona "radi"....PRORADIO je jer je aktiviran opozicijom i kvadratom Meseca u Vagi sa ove dve planete (Uran i Pluton)...Šta se ovde dešava? Planete su oformile T-kvadrat. U njemu su Mesec, Uran i Pluton.... Napeto!
 

Nešto globalno....
***Napeto je doduše svuda u SVETU...Masovni protesti širom Brazila, u Turskoj se nemiri ne smiruju čak i vojska trenira strogoću na sopstvenom narodu, protesti na samitu G8, kažu da i u Češkoj ima korupcije gde je nema bila bi vest , u Češkoj i skandal - premijer podneo ostavku zbog ljubavnice (ovde je prste uplela I Venera i sve ono o čemu sam vam juče pisala), Britanci se bavili špijunažom a sada je to neko obelodanio ... ima još, ali zar i ovo nije dovoljno.....

Nešto lično....
***I moj dan je juče bio obeležen T-kvadratom... Mesec u Vagi (12.kuća - podsvest) kvadrat RPluton (3.kuća - saobraćaj).....kvadrat Uran (6.kuća - posao) bliski susret sa autom ispred mene... Žurila sam na posao, krenula da se prestrojim u drugu traku, auto ispred mene naglo zakočio, moji refleksi i dugogodišnje iskustvo ali i podrška Jupitera (lepo aspektovan) (vladaoc 3. kuća - saobraćaj) su "pomogli" da sa tog auta skinem samo prašinu, a svoj malo ogrebem.... Iz auta izašao zgodan muškarac koji nije bio oran za svađu niti je izustio nešto na temu ženskih vozača...samo je rekao super smo prošli, on je vozio službeni auto... i samo mi je "za svaki slučaj" uzeo broj telefona. Sve se dešavalo na Brankovom mostu -most (3. kuća, Uran, Pluton....). I dobro sam prošla, ali kaže se da "ako ne platiš na MOSTU platiš na ĆUPRIJI".....i dan je završen KAZNOM za parkranje....jer nisam čula obaveštenje da mi je parking istekao, OPUŠTALA sam se na jogi posle posla....
***I ako pogledam aspekte tranzita na moj horoskop juče....sve je u najboljem redu, svi aspekti dobri.....sem jednog, tranzitni Mars u Blizancima tačno preko mog natalnog Marsa....i eto nevolje, eto nervoze (zbog kašnjenja ali i zbog još nekih stvari. koje su se skupile i skupljaju danima....). I kada hoće ono hoće.....I ako neko i pomisli da kaže ko zna zašto je to dobro, kao što su mi već rekli.....namrštiću se. Pomaže jedino mir i suzdržavanje ali eto očigledno nekada ni to.... Pomogao je Mesec u Vagi koji ne voli konflikte, koji je ljubazan i diplomatski nastojen....i ja sam imala ipak sreće. Još ako vam kažem da je moj podznak Vaga stvarno sam imala sreće... Uveče na jogi dok još nisam znala da sam dobila kaznu svu negativnu energiju sam ispraznila kroz disanje....

A kazna je došla kvadratom tranzitnog Marsa sa mojim Jupiterom....E tu bih već mogla da se složim sa onim ko zna zašto je to dobro....jer taj aspekt tranzitnog Marsa na mog Jupitera mogao je da mi donese i mnogo veće troškove....On utiče i na moju emotivnu situaciju...nečiji postupci me ljute i čine nervoznom... Mars ugrožava mog Jupitera u 5. kući nekim svojim postupcima, komnikacijom....ali to je već neka druga priča.....


 Do kraja dana....
***Ostatak dana.....još uvek možemo osetiti uticaj T-kvadrata koji je Mesec u Vagi formirao sa Uranom i Plutonom...., možemo osetiti i KVADRAT Urana i RPlutona....dakle i globalno i lično!!!
***Mesec će za koji sat imati EGZAKTNI KVADRAT sa Merkurom u Raku....nervoza, loša izjava na lošem mestu, problemi u vezama, problemi sa ženama, učenici i studenti problemi sa učenjem, ne baš najbolja komunikacija, ovde su duša (Mesec) i um (Merkur) u sukobu.... Merkur je u Raku pa mogući i porodični problemi....
***Ima li nešto dobro? Uvek ima naravno. Tranzitni Mars u Blizancima danas u EGZAKTNOM SEKSTILU sa Uranom u Ovnu.... odličan aspekt za AVIJACIJU.... što mi je posebno drago zbog mog sina koji je u Parizu na jednom od najvećih vazduhoplovnih sajama...Dakle i ovde i globalno i lično. Inače ovaj aspekt svima nama donosi mogućnost da danas i dokle traje uradimo nešto drugačije, da razbijemo dosadu i rutinu, da preduzmemo nešto od čega ćemo imati korist....Ja sam već smislila šta ću . Moram se zaštititi od nekih ljudi sa lažnim profilima i sada znam i kako.....Da ovaj aspekt nudi zaštitu od neprijatelja..... Ne treba zaboraviti nikako da još uvek imamo egzaktni TRIGON RSaturna i RPlutona - ruka spasa....koga ne mrzi neka potraži tekstove na Blogu...

I to je to za danas.....ili nije....Radujte se...
***Radujte se sutrašnjem ZAGRLJAJU (konjukcija) Jupitera i Sunca u Blizancima, prelasku Sunca u znak Raka 21.Juna i doasku LETA, radujte se zagrljaju Venere i Merkura u Raku, radujte se i prelasku Jupitera u znak Raka 26.Juna i vi Rakovi ali i svi mi ostali....Ili nađite već nešto čemu ćete se radovati 


Oliver Mandic - Pitaju me pitaju 

 

Нема коментара:

Постави коментар