среда, 5. јун 2013.

"Mala priča o velikoj ljubavi"


MESEČEVA MAGIJA
MAGIJA MESECA U BIKU ...juče me je odvela na put u SRCE šumadije....i energija Venere i Merkura u RAKU....na put nisam išla sama već sa nekim iz PORODICE (RAK), ali uticaj ostalih ASPEKATA i položaja URANA u mom natalnom horoskopu - Uran u Lavu u kući prijatelja, "poslala" mi je i PRIJATELJA... Moja želja da idem SAMA sa ovom energijom nije dolazila u obzir... srećom:-)
Ni moje emotivne (ne)prilike, ni oblačno vreme, ni kiša nisu mogli da me spreče da odem na IZLOŽBU slika Ane Petrović ....slikarke čije slike često koristim u svojim ASTROLOŠKM tekstovima u kojima je tema LJUBAV. Od kako pišem Blog i kako je ljubav moj LAJT MOTIV ja sam sa njenom dozvolom počela da koristim njene slike....Ana i ja smo postale prijatelji zahvaljujući FB, ali smo se i nedavno lično upoznale. Sa njenim stvaralaštvom upoznala sam se pre nekoliko godina na Mokroj Gori, gde je ona od Kusturičinog Mećavnika što se mene tiče napravila BAJKU....Ja sam tada imala utisak VEĆ VIĐENOG, imala sam utisak da pripadam tamo...Inače imam nekoliko Aninih slika baš iz tog perioda...
Da, sa energijom Meseca u Biku sve je govorilo da ćemo uživati SVIM ČULIMA....Preporuka da ručamo u Hotelu Zelengora je zadovoljila i naše čulo MIRISA i UKUSA . Naravno da nije bilo govora da ne posetimo i poslastičarnicu simboličnog imena SRCE (u životu ništa nije slučajno)....tamo sam jela najbolji sladoled ikada, ali i SMEJALA se kako davno nisam...čulo SLUHA je radilo....slušala sam i smejala se....a smeh leči....

 

BROKEN HEART REPAIRER
IZLOŽBA je naravno ispunila sva moja očekivanja a čulo VIDA bilo je i više nego zadovoljeno...vratilo me je u neke moje životne priče...***Prva slika u nizu je bila slika BROKEN HEART REPAIRER....namerno ili slučajno tek tu sam i uslikana. Jedina slika pored koje sam JA tražila da se slikam je slika srećnog pilota koji svoju ženu vodi u SREĆNU budućnost (bar sam je ja tako doživela). Avijacija je moja SUDBINA....a od sudbine se pobeći ne može . Na njoj sam "videla" svog sina Petra....što da ne i sebe jednog dana . Ana je ovu izložbu priredila u svom rodnom gradu...uticaj energije RAKA više nego očigledan....Venera u Raku....Venera - ljubav, umetnost...Rak - dom, domovina, porodica...Kod Ane porodica ima vrlo važnu ulogu....Zahvaljujući njenoj sestri slike su iz Italije tog dana prenete u Kragujevac . Merkur u Raku - pričalo se o ljubavi, porodici ....ljubav jedne porodice na delu...Mesec u Biku je uradio svoje SVI SMO BESKRAJNO UŽIVALI....
***ŽENA na slikama ista a tako različita....MUŠKARAC i dalje nosi brkove ko razume shvatiće . Na slikama MAJSTOR sa ključem koji ima SRCE, tu je i jedno LOVE 007 , na jednoj žena nosi MASKU, muškarac bar meni liči na Italijanskog ljubavnika , na slikama ima i čipke, abažura....očigledan uticaj NEPTUNA - TAJNA, UNIVERZALNA LJUBAV, MASKA, SAN, ILUZIJA, ZABLUDA, OBOŽAVANJE, ZAVOĐENJE, MAŠTA, MUZIKA...Ima i vatre, STRASTI....kafa za dvoje krčka se NA LJUBAVNOJ VATRI....ima i muzike one koja leči....tu je i strastveni ZAGRLJAJ muškarca koji preko ruke nosi kuhinjsku krpu , tu je i strastveni POLJUBAC ispod energije PUNOG MESECA.....Sve je isto a opet tako različito..Na kraju je slika koju sam ja zbog svog sina nazvala srećni pilot....ili put za dvoje u istom pravcu . Ana je sama rekla ali i ja često spominjem u svojim tekstovima SVETLA UVEK IMA NA KRAJU TUNELA...Sa majstorom je započet niz slika sa majstorm se i završio....Ana će nadam se na krilima ovog aviona otići tamo gde je njeno srce vodi...ali i svi mi koji gledamo u nebo i NADAMO se boljem i lepšem sutra....
Zato drage moje otvorite vaša srca.....majstor za ljubav je tu negde...
Hvala ti Ana 


Нема коментара:

Постави коментар