субота, 28. јул 2012.

Na današnji dan... 28.Jul 2012.

28.Juli 2012. 
Sunce nad Beogradom






ima još ali neka hvala...

ali ima i ...



I moj rođendan :-)))


A sve zbog:
Sunce u Lavu konjkcija RMerkur, trigon RUran u Ovnu - OVDE

RMerkur sekstil Jupiter u Blizancima, trigon RUran u Ovnu - OVDE 

Venera u Blizancima trigon Saturn - OVDE

Mars u Vagi trigon Jupiter u Blizancima, kvadrat RPluton u Jarcu, opozcija RUran u Ovnu - OVDE

Jupiter u Blizancima sekstil RUran u Ovnu 

RUran u Ovnu

RPluton u Jarcu kvadrat RUran u Ovnu... OVDE


Mesec je bio u Škorpiji do 7:18am, od tada je u Strelcu :-)))
I tako bio je jedan zemljotres, sa nadom da ga više neće biti NIGDE, počele OLIMPIJSKE IGRE (malo hleba i igara), ali i neke druge IGRE (bez hleba:-(  i jedno PUTOVANJE...:-))) - moje!!!

Rođendan mi je prva čestitala jedna imenjakinja tačno u ponoć, ako se po tome računa godina biće (pre)lepa, pametna, i mladalačka :-))). U isto vreme kada i zemljotres stigao je i (ne)očekivani SMS ;-)... i onda sam mogla na spavanje :-))).... spremna za put.
Putovanje ko putovanje samo da se negde ode i već je lepo, a ako je još i rođendan:-)))....Mesec u Strelcu u pomaže, RMerkur malo odmaže, Mars u Vagi malo nervira jer je bilo "kud svi turci tu i mali mujo"....kao da je cela Evropa prelazila sa jednog na drugi kraj....ali stigla sam ...., odgovaram na PREDIVNE ČESTITKE, čekam večeru....i još nešto :-)))

Đorđe Balašević - Osmeh se vratio u grad 

 




4 коментара:

  1. Sretan rodjendan! Neka ti zvijezde donesu sve najljepse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Elmedina ... na Nekim novim klincima svet ostaje :-))

      Pozdrav :-))

      P.S. posetite http://nekinovi-klinci.blogspot.com/

      Избриши
  2. Анониман30. јул 2012. 12:00

    ah, tako mi je drago da ste rodjeni 28. srpnja - kao i moja mladja kcer!od pocetka mi je vase pisanje i blog vrlo blizak; sve simpaticno i pametno - a sad znam i razlog :)
    volim sto astrologiji ne pristupate fatalisticki, to nas poluznalce jako plasi, a istovremeno ne djelujete povrsno u davanju analiza i procjena. niste pretenciozni (bravo za lavicu), jednostavno djelujete zrelo i umirujuce, a to moze samo stabilna osoba.
    potom, svidja mi se dizajn i vedrina bloga, svi vasi smajlici, interpunkcije, crvenilo slova, ilustracije i podvlacenje - meni je autenticno, osobno i pomaze razumijevanju vasih (zrelih) tekstova i misli!
    eto, drago mi je znati da bi i moja kcer mogla imati dio vasih karakteristika (sun, mer. i ven. u lavu).
    stoga, puno srece i radosti u poslu,
    sretan vam rodjendan, zvjezdana!
    jedna mama vaga

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala mama Vago :-)))
      Moja majka je Strelac/Vaga i samo je ona znala samnom!!!
      Nek je živa i zdrava mala Lavica...:-))

      Drago mi je da vam se dopada moj Blog, upravo ste naveli sve ono što je i bio moj cilj...BEZ FATALIZMA, ima ga previše...
      Jedan od razloga što vam ovaj Blog zadržao pažnju je i to što sam ja u podznaku Vaga, vi ste Vaga i to je između ostalg i to.

      Pozdrav i za mamu i za malu Lavicu:-))

      Избриши