недеља, 25. август 2019.

Previše Lično....inkonjukcije sa RxKironom u Ovnu...


Alonissos 24.avgust 2015.


Zvezdani(n) zapis 2640
Nedelja. Dan Sunca.

Sunce je u Devici na 1°

U društvu je Marsa i Venere koji su još uvek u egzaktnoj konjukciji...I da ne zaboravim tu je i Juno iza Sunca...Na nebu imamo stelijum!!! Merkur je još uvek u Lavu, ali i on sledeće nedelje prelazi u Devicu!!! 

Venera i Mars su u konjukciji....Sunce i Juno su u konjukciji i svi oni su u konjukcijama....
Danas Venera i Mars u egzaktnoj inkonjukciji sa RxKironom u Ovnu...
Sunce i Juno će biti u ovoj inkonjukciji 28.avgusta...



Energija Device i Ovna su u inkonjukciji (150°) u aspektu prilagođavanja...jer inkonjukcija je nešto između trigona i opozicije...nije ni trigon (120°) nje ni opozicija (180°)...
Inkonjukcija je... prilagođavanje, nemir, napetost, reorganizacija...

Kako će sve planete iz Device preći u Vagu (po svom redu) tako će se i naći suprotno od Ovna...Dakle, očekuju nas opozicije posle ovih inkonjukcija....Ono što se sada dešava biće u kulminaciji u vreme opozicija!!!
Ovako će to izgledati:
Merkur opozicija Kiron 16.septembra
Venera opozicija Kiron 17.septembra
Sunce opozicija Kiron 27.septembra
Mars opozicija Kiron 09.oktobra

Sadašnje konjukcije su opterećene inkonjukcijam sa RxKironom u Ovnu i ja sam juče napisala da je to nešto sasvim Lično...kao ilustraciju uzela sam jednu grčku pesmu previše lično... 




I zastalo je na kratko 
srce moje
kao da sam svet 
izgubio iznenada
Nisam očekivao nikada
da će me zaboleti
toliko mnogo godina posle...

I zastalo je na kratko 
srce moje
u hiljadu komada 
sam se razbio na kraju

Nisam zamišljao nikada 
da ću to primiti
tako previše lično
Lično...

I tako...može da vas zaboli neka bol iz prošlosti, rana ne isceljena....aktivirana ovim konjukcijama... Ili neka sadašnja priča, nova priča...ili stara priča sa novim početkom probudi neku bol od ranije...I da....sve je previše lično - Kiron u Ovnu (Ovan - JA - lično)!!!
Konjukcije imaju svoju priču, da se ne ponavljam pisala sam o tome...
Inkonjukcije kao da "dodaju so na ranu"...neku ranu iz prošlosti (RxKiron)....
Pogledajte gde vam se nalaze konjukcije, pogledajte gde se nalazi Tran RxKiron u Ovnu i to je negde vaša priča, vaša lična priča!!!
Ja sam vam svoju priču napisala pre neki dan....

Tran Kiron u Ovnu je u mojoj 6.kući...pa je povezan sa poslom u inkonjukciji je sa planetama u Devici u 11.kući (društvenost, socijalnost, grupe...) i ja sam podelila priču...
Tran Kiron u Ovnu je u mom slučaju u trigonu sa mojim Nat Merkurom i Suncem i ja sam ispričala i napisala priču i javno je objavila (10.kuća)....u nadi da će nekome pomoći.
Iskoristila sam pozitivnu energiju RxKirona sa mojim planetama i oslobodila tu energiju kroz pisanje.

Ostaje i meni inkonjukcija sa planetama u Devici...više kao briga o nečijem zdravlju (Devica - briga - zdravlje - bolesti)....i ne znam šta će doneti opozicije koje slede....
I kao što vidite i ako su konjukcije zbog planeta (Mars, Venera, Sunce) više ljubavne prirode ove konjukcije mogu imati i sasvim drugačiju priču....


Ovu nedelju završavamo sa jakim konjukcijama u Devici...
Sledeće nedelje nas čekaju sve sami trigoni sa RxUranom u Biku....
Možemo očekivati neočekivano...
Tekst sledi uskoro....




Mesečeva magija
(dnevni aspekti uz kaficu)

Mesec je u Blizancima na 22°

Ovaj Mesec je "moj Mesec" :))
Danas tačno u 20:17 CET Mesec u Blizancima će biti preko mog Meseca (Mesečev povratak) i probudiće moje aspekte sa Mesecom....probudiće se sekstil Meseca i Urana iz mog natalnog horoskopa....
Današni aspekti Meseca...od noćas je Mesec u kvadratu sa RxNeptunom u Ribama i mnogi su imali prbleme sa spavanjem ni brojanje ovaca nije pomoglo...Neko je od jutros još sanjiv i mnogi budni sanjaju...Međutim od jutros je tu i sekstil Meseca i Merkura u Lavu...I pomaže priča...pozovite majku, sestru, tetku....prijateljicu....ispričajte se do mile volje...Ili izađite na kafu...
I onako je Mesec već u praznom hodu od 08:58 do 23:05 CET
Nedelja je...pa odmorite :))
Mesec će preći u Raka u 23:05 CET

Prošle godine na ovaj dan ja sam putovala za Rodos...FB me podsetio :)))
25.avgusta 2015. bila sam na Skiatosu, Skopelosu, Alonissosu ...na mojoj Mamma Mia avanturi...


I za kraj......



"Slušaj druže, ne brini
njen život je sada već sređen..."


Нема коментара:

Постави коментар