петак, 23. август 2019.

Sunce DANAS ulazi u Devicu....a Venera i Mars imaju SUTRA sastanak...

"Poljubac je susret najlepši na svetu."


Zvezdani(n) zapis 
Petak.Venerin dan.

Venera je u Devici na 2°


Koliko sutra imaće već najavljan sastanak sa Marsom....
U utorak sam pisala o ovom susretu naširoko i nadugačko :). 

Ovakva je sitacija na nebu: Venera i Mars u konjukciji - inkonjukcija (150°) RxKiron - trigon RxUran u Biku...Dakle, konjukcija (Venera/Mars) opterećena energijom inkonjukcije (prilagođavanje) sa mogućim rešenjem, izlazom (trigon sa Uranom)!!!
Konjukcija Venere i Marsa opterećena je kroz neharmoničnu energiju inkonjukcije sa Kironom, a on donosi bol, neke rane iz prošlosti (RxKiron), one su vrlo lične (Ovan)...I kako je inkonjukcija nešto između opozicije i trigona ova inkonjukcija ide ka opoziciji to će se dogoditi u septembru kada Venera bude u Vagi i u oktobru kada Mars bude u Vagi....Šta da vam kažem Veneru i Marsa (i nas sa njima) čeka još neizvesnosti posle ove konjukcije!!!
RxUran je tu u ovom trenutku da ponudi neko rešenje....kod svakog drugačije ali nešto iznenadno, originalno...
Ovo je osnova trenutnih uticaja...a sada sledi jedna priča baš pod uticajem ovih energija.
Primer je lični (moj):



Već sam postavila tekst o konjukciji , kada sam tražeći neki mail iz 2013. naletela na jedno pismo.
Odavno sam shvatila da ništa u životu nije slučajno...
Ispričaću vam jednu priču....
Jedna ljubavna priča iz vremena jedne druge konjukcije Venere i Marsa!!!
Godina 2013. april mesec....
Venera i Mars kao i sada bili su u konjukciji - egzaktno 06.aprila, tada u Ovnu na 19°...
Četiri dana posle toga bio je Mlad Mesec u Ovnu na 20° (Novi početak).
Ovde u ovoj priči kraj (konjukcija) i novi početak (Mlad Mesec opet konjukcija)...
Šest dana posle sadašnje konjukcije imaćemo Mlad Mesec u Devici...ali tu što se mene tiče prstaje svaka sličnost...
Rekla sam nekome tada da ću onog dana kada izbrišem sva pisma, sve poruke, sve chatove (a bilo ih je nezna im se broj) znati da je kraj...
U julu iste godine ja sam to i uradila trajalo je satima. Fotografije nisam izbrisala ali sam ih sve prebacila na jedan USB i njega ne diram već godinama. Ne pamtim baš sve datume ali taj datum pamtim, taj 06.april 2013. iz više razloga jer taj datum jedne druge godine bio je jako bitan za ovu ljubavnu priču....Istog datuma i početak i kraj.
Postoji na Blogu tekst:  Davidova Zvezda i čišćenje memorije....


"Sećanje je smešna lupa koja sitne stvari uveličava."
Pismo na koje sam naletela je očigledno pismo koje je nekim slučajem izbeglo dugmetu delete!!! Datum pisama: 09.april 2013. Tri dana posle egzaktne konjukcije Venere i Marsa u Ovnu...tri dana posle jednog burnog događaja....kojeg ni sada ne želim da se setim...
Otvorila sam pismo....preletela pogledom jer posle ovoliko vremena nemam nikakvu želju da obnavljam sećanja. Ta 2013. godina nije bila moja godina posebno prva tri meseca....Kulminacija tih događaja bila je baš u vreme tadašnje konjukcije u aprilu!!!
Naravno....potražila sam crnu korpu za đubre (Gmail) i....pismo otišlo.....ovaj put zauvek, sada sam sigurna.

Ali sa sećanjima je kao sa Pandorinom kutijom...bolje ih ne otvaraj :)). 
Neke aspekte pamtim zbog nekih datuma. Datum tog pisma me je podsetio na to da je u aprilu bila ta konjukcija Venere i Marsa u Ovnu. Pogledala sam malo bolje kad ono 06.april tačan datum konjukcije!!! Dok sam pisala tekst o konjukciji Venere i Marsa pre neki dan nisam se setila ove priče....Ali sada se sećam svega kao da je bilo juče!
Ta konjukcija je za mene tada imala jak i vrlo negativan uticaj. U tekstu sam navela da konjukcija može doneti i pozitivan i negativan uticaj, evo sada i konkretnog primera (kao bonus za tekst)!!!
I da...bilo je burno, bilo je preburno, ...baš onako vatreno Ovnovski...Ta konjukcija je iz mene izvukla ono što nisam znala da imam!!! Konjukcija u Ovnu, Ovnom vlada Mars a on je u toj konjukciji pa je sve još burnije i intezivnije....Ta konjukcija je bila u mojoj 7.kući u opoziciji sa mojim ASC (Vaga). Tada je i Sunce bilo blizu (u konjukciji). Gužva!!! 10.aprila i Mesec (Mlad Mesec i novi početak posle kraja...). Opozicija je ovde donela kraj a konjukcija buran kraj!!!
I sve je rečeno bez i da širim priču....ponoviću bilo je burno, ružno....bilo je tužno.
I bio je kraj!!!
Onda je došao avgust iste godine i ja sam napisala ovaj tekst: Putuj igumane....
Onda je došao Zakintos....redovni čitaoci znaju za tu priču :)))
Uran je u aprilu 2013. bio u Ovnu i zajedno sa njim ja sam život promenila iz osnova, pomogao je i Pluton u Jarcu da to budu suštinske promene...a ne "kozmetičke". I ako tada to nisam tako shvatala konačno sam bila slobodna!!!


Za one koji se pitaju :)), zašto sada spominjem prošlost? Nema retrogradne Venere, ni Mars nije retrogradan....pa ni Merkur :)). Ali jeste Tran Uran u Biku...a on je vladar moje 5.kuće. Jeste i Tran Neptun u Ribama u 5.kući a on je sada u opoziciji sa mojom Nat Venerom...pa eto prošlosti i ako je ja neću. Međutim tu je i Tran Kiron koji je u trigonu sa mojim Nat Suncem i Merkurom i ja ovo pišem sa lakoćom...više kao primer za sve one koji žele da nauče nešto ili su sada u sličnoj situaciji...Kiron trigon Merkur (moj tranzit) pomogao mi je da vam ispričam priču (Moj Merkur piše)...Sadašnji i skorašnji trigoni planeta u Devici sa Uranom mene još jednom oslobađaju od ove priče....a vama ona može da pomogne (Kiron)!!!
Tekst sam započela sa slikom neba danas i sutra...Venera konjukcija Mars inkonjukcija RxKiron trigon RxUran. I ovo je doprinelo da napišem ovaj tekst. I ako je prošlost na trenutak je zabolelo (inkonjukcija Kiron) ali i konačno, definitivno oslobađanje ("bacanje" pisma u "đubre)!!!



Danas Sunce prelazi u Devicu....
Sa Suncem prelazi i Juno. Hoće li pokvariti sutrašnji sastanak Venere i Marsa? Znaju li Sunce i Juno da je tri (četiti) - gužva u ljubavnim odnosima. Da, vraćam se na priču od juče i knjigu - "Manje od tri", manje od tri je dva...ali i to je i  <3 (srce 🧡) ....
Mogu li oni zajedno ili je neko ipak "višak"?
Naravno, razumeli ste sigurna sam....


Glavna junakinja Una odlučuje da prekine višegodišnju samoću, koja je usledila nakon bolnog razočaranja i iznenadnog prestanka ljubavne veze. Patnja kroz koju je prošla otkrila joj je nove dubine, a neograničene mogućnosti pojavile su se kada je nestao strah od bola. Porasla je Unina sposobnost da daje i prima i zato nije nimalo čudno što je u svoj svet privukla Filipa, osobu sa vrlinama koje do sada ni kod jednog muškarca nije otkrila. Najljubavnija ljubavna priča mogla je da počne (doduše ne bez prepreka) opovrgavajući staro verovanje da su „sve prave ljubavi tužne“.

Pogađate, prepreka je bila treća osoba!!!

Meni se ta knjiga uopšte nije dopala...pročitala sam pre nje "Lemurovu ljubav", neko mi je reako pročitaj iznenadićeš se...i ja sam je pročitala...nisam se iznenadila ali knjiga mi se dopala...."Manje od tri" nije bila "moja šoljica čaja"...ali je primerena situaciji (aspekti) na nebu...
24.avgusta konjukcija Venere i Marsa, Sunce (i Juno) će ih pratiti u stopu....
30.avgusta Mlad Mesec u Devici na 6° (Novi početak) - stelijum u Devici.


Nebo u vreme Mladog Meseca
Koliko vas, toliko i priča...u vezi ove sadašnje konjukcije:
Neko će u ovom periodu obnoviti strast i početi ispočetka, neko će raditi na prinovi (voli ova konjukcija bebe:), neko će saznati da je prinova na putu...Upravo sam imala ovu situaciju sa jednom devojkom (u njenom slučaju RxKiron je doneo bolne trenutke, RxUran treba da joj pomogne da odluku donese)...
Biće onih koje će ova konjukcija razdvojiti, pre toga posvađati zbog nečega iz prošlosti (inkonjukcija sa RxKironom). Moglo bi to da bude burno (konjukcija -  udario tuk na luk) ali i ne toliko jer je u energiji Device, nekako rastanak iz praktičnih razloga ili nekih drugih vama znanih.  Nikako nije ista konjukcija u Devici ili u Ovnu. Kada Mars i Venera pređu u Vagu možda se pomire zaraćene strane (trigoni).
Neko će se posvađati ali ostati zajedno...i pokušati da krenu u Novi početak.
Biće i onih koji će upoznati nekog iznenada (trigon sa RxUranom u Biku)...Ili će biti onih koji će kao ja osloboditi prošlosti....

Mislim da je sada stvarno dosta priče o konjukciji Venere i Marsa :)))...bar do 13.jula 2021. 

Da, leto još traje ako niste znali :)))

Danas je Sunce u prvom planu...
I ako tako ne izgleda bar kako sam počela ovaj tekst :)))....
Ali od danas Device se raduju.....počinje njihova vladavina, slaviće svoje rođendane i Solarne povratke...Kada i Merkur uđe 29.avgusta u Devicu - biće dominantna energija Device!!!
Leto još traje kaže Sunce u Devici....
Nikada mi nije bilo jasno zašto već sredinom avgusta možemo videti vesnike jeseni....u tržnim centrima već jesenja garderoba.....tek iza nje letnji popusti....Svi pričaju o septembru, o poslasku dece u školu, neko i o zimnici....Ok, ali jesen počinje tek 23.septembra....
Ali da se vratim na temu dok ne zazvučim kao Kalimero :)))

Sve o tranzitnom Suncu u Devici imate ovde:

Sunce u Devici (tranzitno)


Sunce će praviti neke aspekte u tranzitu kroz Devicu:
30.avgust 05:14: Sunce trigon Uran
30.avgust 10:37: Mlad Mesec u Devici 6°
02.septembar 12:42: Sunce konjukcija Mars

04.septembar 03:39: Sunce konjukcija Merkur

06.septembar 23:55: Sunce trigon Saturn
08.septembar 17:26: Sunce kvadrat Jupiter
10.septembar 09:23: Sunce opozicija Neptun
13.septembar 21:42: Sunce trigon Pluton
14.septembar 06:32: Pun Mesec u Ribama 21°
23.septembar 09:51: Sunce ulazi u Vagu (jesen)

Suncu u Devici obradovaće se naravno Device (konjukcija) ali i Rakovi i Škorpije (sekstil), još više Bikovi i Jarčevi (trigon), Lavove će još grejati (polusekstil), Vage mu se raduju (polusekstil)....
Neće mu se baš obradovati Ribe (opozicija), kao ni Blizanci i Strelčevi (kvadrat), Ovnovima i Vodolijama sledi prilagođavanje (inkonjukcija), Vodolije čekaju Sunce u Vagi, Ovnovi baš ne čekaju (opozicija sa Suncem u Vagi)...


I to je to...
Uživajte u vikendu ne brinite puno zbog susreta Venere i Marsa, sem ako imate razloga!!!
Savet: ako vam se ne svidi nešto što partner/partnerka kaže, radi i sl. vi mu/joj  "zapušite usta poljupcem"....i ljubite se kao da se takmičite za najduži poljubac...

#

P.S. Na današnji dan pre 12 godina objavljen je prvi haštag ili hešteg ili tarabica #
Izmislio ga je Kris Mesina - Jarac u horoskopu (bez vremena rođenja pa zato nemam ASC). Uran u Škorpiji, Mars u Vodoliji u trigonu sa Saturnom u Vagi...23.08.2007. imao je sekstil Tran Uran u Ribama sa njegovim Nat Suncem u Jarcu i on je smislio i objavio nešto novo!!! Omogućio je da se ljudi povezuju preko jednog znaka (Uran - internet, društvene mreže...). A malena tarabica je od tada promenila svet digitalnog marketinga!!!
Moj haštag na Instagramu je #zvezdanindnevnik. Na putovanju ću koristiti #zvezdanaputuje :))
Moj Uran voli da je u toku dešavanja i rado prihvata sve nove i originalne stvari :)))

P.S. Na današnji dan pre 61 godinu TVB započela emitovanje svog prvog programa - Dnevnik u 20 sati. 
P.S. Na današnji dan prošle godine ja sam napisala ovaj tekst:

"I'm Your Man" Leonard Cohen......Sunce je prešlo u Devicu u 06:08 CET...

Нема коментара:

Постави коментар