среда, 28. август 2019.

Adrenalin protiče mojim mislima....Mars trigon Uran....





Slobode mi, nije me zaludela
adrenalin protiče mojim mislima
Nosi mi oružje na usnama
naslove u pesmama, dim u očima...




Zvezdani(n) zapis 2643
Sreda. Merkurov dan.

Merkur je u Lavu na 28°

Kasnije večeras Mars će preći na 29°
Merkur sutra prelazi u Devicu a tamo ga čekaju: Juno, Sunce, Mars i Venera...
Trenutno su Sunce, Mars i Venera u trigonu sa Uranom...Mars danas egzaktno...
Venera i Mars u isto vreme u trigonu sa Uranom...
Radi ovde i ljubavni adrenalin :)))
Za sve one koji i dalje misle da ljubav ide iz srca nauka ima svoju priču :))
Mozak i hormoni su odgovorni za emocije, ljubav, privlačnost....itd.
U vreme zaljubljivanja naše telo se uzbudi i proizvodi adrenalin...tako kažu naučnici :)))


Šire se zenice, znojimo se pojačano, srce radi brže (ipak srce :)....i javljaju se oni leptirići u stomaku...to je tako, izvinite naučnici za leptiriće :). Ja bih dodala...imaš osećaj da možeš da poletiš.
Kako raste nivo adrenalina u našem telu tako raste i zaljubljenost (privlačnost).
Javljaju se tu i neki drugi hormoni ali malo je dosadno pisati o tome :))
Ja sam zapamtila ovo adrenalin - srce - leptirići :)))





Sunce i Mars su u inkonjukciji sa RxKironom.
Mars je bio u egzaktnoj inkonjukciji 26.avgusta, Sunce je danas u egzaktnoj inkonjukciji
  • 28.avgust 14:16: Sunce inkonjukcija Kiron
Već sam pisala o ovom aspektu prilagođavanja...
Interesantne su energije (aspekti) ovih dana. RxUran u Biku nas pokreće, traži i nudi razna uzbuđenja, promene...Sloboda je ovih dana lajt motiv mnogih životnih priča...
Sa druge strane tu je RxKiron u Ovnu taj naš ranjeni iscelitelj....koji "otvara" neke rane ali nudi i lek - ključ...Problem kod inkonjukcije je što ova sada ide ka opoziciji...Dakle, ka nekoj kulminaciji problema...
Trigoni sa Uranom nas pokreću...inkonjukcije od nas traže da prikočimo i da se prilagodimo onome što dolazi (septembar)... Period prilagođavanja je i da osvestimo problem, bol, ranu...
Ja bih rekla...Živite život, iskoristite pozitivnu energiju ali budite svesni i onog što vas boli, muči...Ko je svestan on je i na putu ka rešenju. Opozicije koje dolaze će nešto završiti...ili će biti neki kraj ili ćete pronaći balans i ravnotežu. Posle opozicija doći će ponovo inkonjukcija koja će se završiti trigonima!!! I tako je to....životni ciklus...a sve je počelo u martu ove godine kada je Sunce bilo u konjukciji sa Kironom (novi ciklus)...pa za njim i ostale planete Merkur i Venera....
Jedna mala primedba: Mars trigon Uran je nalet adrenalina, potreba za uzbuđenjima raznim....budite oprezni jer sa druge strane imamo inkonjukciju Sunca i RxKirona....Ne brže od života!!! Moguće su povrede, ranjavanja....i emotivna i fizička!

Mesečeva magija
(dnevni aspekti uz kaficu)

Mesec je u Lavu na 4°

Mesec je od 01:53 CET u Lavu
Od jutros je Mesec egzaktno na mom Nat Suncu i Merkur....Novi početak...
Od jutros je  Mesec u Lavu raspoložen da voli, uživa, zabavlja se....
U trigonu je sa RxKironom u Ovnu, istim onim koji je sada u inkonjukcijama....Danas nudi predah...Nudi harmoničnu energiju...nudi lek kroz emocije, ljubav, kreativnost....odmor...
Oko podneva imaćemo kvadrat Meseca sa RxUranom, istim onim koji je u trigonima ovih dana...Ova energija donosi uzbzđenje ali i veliku nervozu i iznenadna neprijatna dešavanja...


Pre neki dan sam dobila ovu poruku :)))


Radila sam do juče....
Mada radim i dalje tako što se pakujem i pišem neke tekstove unapred....
Meni radi adrenalin :))), onaj putnički :)))




Нема коментара:

Постави коментар