субота, 22. август 2015.

*Mamma Mia .....Skiathos...



"Mama Mia, how can I resisit You?"

Već ste mogli da primetite da volim ovaj film i da volim muziku Abbe :)))
Posle Zakintosa i Kosa na red su došli Skiatos i Skopelos :)))



Sletanje na ostvo je bilo više nego interesantno :))))
Ostrvo koje je celo dugačko oko 10km, široko oko 6km :)) ima svoj aerodrom :)))
Aerodrom se nalazi na samom kraju grada i uz samu obalu....Užu i kraću pistu za sletanje nisam još videla :)). Uska, kratka sa krajem prema moru....U trenutku smo pomislili da će avion završiti u moru. Sletanje (verujem i poletanje) na ovaj aerodrom je prava atrakcija....Krenulo je uzbudljivo :))
I tu nije bio kraj.....uzbudljivo sletanje nije bilo ništa spram potopa koje je nastalo u trenutku kad smo ušli u autobus....kažu da ne pamte toliko kiše....i već prvog sata bilo je kupanja...bili smo mokri do gaća ;)
Volim letnju kišu....kofer je nepromočiv....i sve beše ok...nije me to "malo" kiše omelo.....ja sam ipak iz grada koji ima viziju grada na vodi :)))
 ...

Prvi utisak je PLAVO - ZELENO :))). Ovo ostvrvo je poznato osim po filmu i po borovoj šumi, zelenilu i po obali sa plažama koje imaju plavu zastavu.....
Film je snimljen u Avgustu 2007....i evo mene posle 8 godina da sve vidim iz prve ruke :)))

  ...

Moja vila u kojoj sam smeštena nije romantična kao što je vila u filmu (vila Dona)....ali je na jako lepom mestu okružena borovima i ima divan pogled... i još lepši miris.....i ima žensko grčko ime u nazivu...na blagom uzvišenju je iznad plaže Megali Amos....već vidim šetnja gore dole će mi prijati....nekog sa Venerom u Devici ništa ne može iznenaditi.....ponela sam udobnu obuću....Imala sam i kabanicu ali u koferu:)....  Trebala mi je jutros jer je noćas bio još jedan potop....jutros "kišica"....sad sam u luci....pijem drugu kafu....čekam suce....i gledam sletanje aviona....auuuuu to je zaista doživljaj...
Inače vila Dona iz filma ne postoji, ona je "napravljena" u studiju :))) 
Sada sam u luci gde su snimljeni uvodni delovi u filmu...
 ...

"Kalokairi" u filmu je izmišljeno Grčko ostrvo....
Skijatos nije....ali izgleda nestvarno :)))
Meril Strip i Pirs Brosnan su šetali ulicama ovog grada....evo sada i ja :))). 



Ono što ja znam o filmu.....
Neke uvodne scene iz filma snimljene su u okolini crkve Sveti Nikola  ("I have a dream"),
 i u staroj luci Skiatosa ("Honey Honey")....
Veći deo scena ipak na Skopelosu....Zaliv i plaža Kastani  ("Does Your Mother Know?");  
Vila Dona je navodno iznad Glysteri plaže ("Our Last Summer") 
Meni najlepša scena ....Agios Ioannis kapela (venčanje i prosidba)  
 ("The Winner Takes It All"; "Say I Do")




Ne žurim, ali moj radoznali Mars (u Blizancima) već ima plan....imao ga je i pre nego sam stigla ovde....Venera u Devici ima spisak :)))
Spisak sam sastavila juče dok su ostali kukali kako im je odmor upropašćen.....zbog malo kiše :)))
10 stvari koje treba uraditi na Skiatosu:
1. Upoznati grad (u kome je delimično snimljen film Mamma Mia :)))  - "Honey Honey"
2. I am sailing, 'Cross the sea: Izlet na Skopelos (crkva Agios Ioannis) i opet  Mama Mia + Alonissos   "Tamo gde juče susreće danas." Tako kaže vodič....
3. Krstarenje uz zalazak sunca, poseta ribarskom selu  Katigioris
4.  Iznajmiti nešto na četiri točka i obići celo ostrvo +
Pešačka tura u planine :)); Evangelistrias Manastir, Manastir Kounistra, crkva Agios Haralambos
5. Večernja šetnja gradom
6. Večera u Windmill restoranu i pogled i hrana :)) i Panorama restoranu!!!
7.Jedan dan za Kastro....
8. Plaže: Koukounaries  (kažu jedna od najlepših plaža u Grčkoj),  Lalaria (dostupna jedino brodom)
9. Kupiti nešto za pamćenje
10. Uživati za sve pare

Od jutros kad videh da od sunčanja nema ništa....okupala sam se u moru koje je toplije nego napolju...brzo vratila u vilu....i krenula u avanturu....upoznavanja grada....
Pijem grčku kafu....do sada je sletelo par aviona....sunce se nećka....toplo mi je u patikama ali sigurnije...gužva u luci sve veća....bežim u mirniji deo grada jer upravo je u luku pristao ogoman trajekt...

Mamma Mia! - Honey Honey



Нема коментара:

Постави коментар