петак, 21. август 2015.

Good bye Beograde!....Hello, Skiathos!

Good bye Beograde!



Hello, Skiathos!


Stigao i taj dan :))))
Zvezdana putuje na more....
Ne ovog puta me ne asocira na Selmu :)))
Sva sam u fazonu Mamma Mia.....

Na put krećem pre izlaska Sunca....
Sa Mesecom u Škorpiji, u trigonu sa RxNeptunom u Ribamai u sekstilu sa RxPlutonom u Jarcu...
Sunce još uvek u Lavu:)), Jupiter ga nestrpljivo čeka....
Venera je u Lavu još uvek u trigonu sa Uranom:))

RxVenera lepo aspektovana sa mojim ASC, Sunce sa mojim Mesecom u Blizancima, Merkur u konjukciji sa mojom Venerom
Mars preko mog Merkura i Sunca, Jupiter preko Urana, RxPluton se nameračio na moju Veneru, RxNeptun prelazi preko mog Jupitera....



Bićemo u kontaktu.
Tekstovi ispisani ranije, podešani da se objave u određeno vreme....
Možda dodam u njih neke fotografije i neko zapažanje....






Mamma Mia!  

I Have A Dream


Нема коментара:

Постави коментар