недеља, 23. август 2015.

Šta rade zvezde od 24.Avgusta do 31.Avgusta....


Ja sam na odmoru .... ali zvezde nisu :-)))
(γλυκιά ζωή)
Poslednji dani Avgusta
Nedeljna prognoza


26.08.18:07: Merkur sekstil Saturn
27.08. 00:02: Sunce konjukcija Jupiter
27.08. 17:44: Merkur ulazi u Vagu

29.08. 20:35: Pun Mesec u Ribama

Kiša nas je dočekala....od jutros pada kao da nikada neće stati....jednom će morati :)....Ja u punoj opremi....mantil....patike....duks....ranac....i evo me u luci....posmatram brodove i avione....dolaze novi turisti...pijem kafu i vruću čokoladu....ostali kukaju u svojim sobama na život....sudbinu....i smeju mi se jer ću pokisnuti....možda se i "razbolim"....:))))
Aspekti ove nedelje....
26.08.18:07: Merkur sekstil Saturn
"Jesmo li sretniji i jesmo pametniji"
Trebali bi da budemo mudriji....jer ovo i jeste na neki način aspekt mudrosti....aspekt dobre organizacije...ako radite (ako niste na odmoru :), ovo je odličan aspekt za sve poslove posebno one nedovršene....Dobar je ovo aspekt i za one koji su na odmoru.....a vole da čitaju....neku knjigu koju su baš za tako nešto ostavili....za čitanje u nekoj hladovini :)))

...

27.08. 00:02: Sunce konjukcija Jupiter
"Život je lep" 
γλυκιά ζωή - dolce vita
Ovo je aspekt optimizma....samoljublja, ega ko kuća :)), samoizražavanja. Ovo je i aspekt vere i verovanja...Život se živi punim plućima... Život se živi sa uživanjem....Život i jeste uživanje...Život je avantura, istraživanje, širenje vidika....putovanje...Ova konjukcija se nalazi u praktičnoj, vrednoj i radnoj Devici....I ovaj aspekt je dobar za one koji rade ili za one koji posao traže....Dobar je i za one koji su na odmoru....posebno ako su radoznali i temeljni i žele osim lenčarenja i nešto da vide....Grčka - Devica..... sve se slaže :)))
Ovo je aspekt kada imate onaj osećaj da će sve biti dobro....

...

27.08. 17:44: Merkur ulazi u Vagu
"Možda"
Hoću, neću....možda....Neodlučni Merkur....mada mu se može oprostiti jer je kreativan, druželjubiv...Ako se bavite nekim poslovima vezanim za kreativnost, komunikaciju, zakon, pravdu...ovo je dobar položaj Merkura... Ako ste na odmoru :))), onda: večeras idem na večeru u onaj restoran koji sam juče videla, ne možda u onaj drugi koji su mi preporučili...:))

...

29.08. 20:35: Pun Mesec u Ribama
Super Pun Mesec
Ništa lepše nego kada se zateknete na moru u vreme Punog Meseca....moraću da proširim spisak i pod 11. stavim ....Noć Punog Meseca na Skiatosu :))). 
Vreme kulminacije...

...

Za sada se ni Sunce ne vidi a kamoli Mesec :))
P.S. Napisala sam nekoliko tekstova ranije pre odmora, ovaj nisam...
Zaboravila sam na nedeljni izveštaj, zato je ovakav....malo s brda dola....kakav je i Skiatos....gore....dole....uspon....nizbrdica..... stepenice...



                              


O ovim aspektima više ovde:
Ove nedelje neće biti nedeljnog horoskopa


Večeras sam se obukla u boje meseca.....
i noć je ljubomorna na mene :)))
Ovo je veče prekretnica
ostavljam svoju prošlost

  Asteri mou 



Нема коментара:

Постави коментар