субота, 31. јануар 2015.

Danas na nebu...."Život je nekad siv, nekad žut"

Mesec je od noćas u Raku...
Od jutros zauzima lepe aspekte (trigoni) sa Venerom i Neptunom u Ribama...
Posle energije Blizanaca tu je jedna drugačija energija, energija koja pruža mir i sigurnost. Energija koja favorizuje pripadnost domu, porodici, domovini...
Mesec u Raku se oseća dobro jer je "kod kuće" i mi se sa ovom energijom lepo osećamo kod svoje kuće... Danas je subota, dan kojim vlada Saturn...
Sa jedne strane Mesec u Raku koji se slaže sa energijom Riba, sa druge strane Saturn u Strelcu koji se sa tom istom energijom Riba ne slaže najbolje...
Mesec trigon Venera, Neptun...
Od jutros slabija energija ovih aspekata ali za neki sat biće u punoj snazi. 
Venera i Neptun sve bliži jedan drugome...
Nekome će ova energija prijati, nekome ne baš, pisala sam već o ovoj konjukciji... Mesec će pomoći... lepa osećanja, ljubavna osećanja, lepo raspoloženje, potreba da se uživa u domu, sa porodicom... Druženje sa članovima porodice, majkom, sestrom, tetkom....(Mesec/Venera). Više osećanja, nežnosti, intuicije, kreativnosti....Jutro muzikom ispunjeno... Mašta je tu, snovi na javi....Lepa sećanja na prošlost, nešto u vezi porodice možda... (Mesec/Neptun)...
O Saturnu i njegovim kvadratima sa Venerom i Neptunom sam već pisala...Nedajte da vas ove energije možda odvedu put neke melanholije, tuge...Jupiter vladar Strelca je u jednom od najljubavnijih znakova u Lavu, on jeste retrogradan ali sreća je sreća a Jupiter je baš to izvor i put naše sreće...Lav se ne slaže sa energijom Vodolije a u Vodoliji su Sunce i Merkur, ove opozicije nisu egzaktne pa mislim i da ih nećete osećati mada ko zna... ALI Lav se zato odlično slaže sa energijom Ovna, u Ovnu je Uran i on sa Jupiterom gradi TRIGON, jedan jako lep aspekt koji sam već više puta najavila...

"Call it magic"....

U vreme aspekata koji donose inspiraciju, maštu i kreativnost.....do mene je došao jedan vrlo zanimljiv tekst... ja ne mislim da postoje slučajnosti...:)
Pročitala sam knjigu ove autorke, film sam pokušala da gledam ali nisam uspela da ga odgledam do kraja :). Ova ideja pisca me je baš oduševila... Zapisivanje sretnih trenutaka, divno... To je tako u mom fazonu da sam istog trenutka se setila tegle koja bi bila idealna....ostalo mi je samo da je pronađem, od prašine operem :) i da krenem sa zapisivanjem....:)).

Kada budem sve ovo uradila slikaću da vidite :)). Liči na ovu sa fotografije....
Sreća i tegla i astrologija...
Venera mala sreća, Jupiter velika sreća :))
Tegla ... ne znam, ako neko zna neka mi javi :)).

Meni se ova ideja jako dopala, nadam se da će i vama...I ne samo da mi se ova ideja dopada, mislim da je mnogo lepo jer ću posle nekog vremena moći da pročitam ono što zapišem :). Ja očigledno volim dnevnike, ovaj u tegli mi je baš interesantan :)).


Nikako, ali nikako ne želim da vam kvarim raspoloženje, ali moram da dodam još nešto...
Kasnije u toku dana Mars i Kiron će biti u egzaktnoj konjukciji...Zbog onih koji će možda osetiti ovaj uticaj moram da napišem makar nešto...
Ključ za isceljenje (Kiron) je negde u tome da načite da se odbranite (Mars)...on je i u jakoj želji (Mars) da se izlečite ili zalečite. Ključ za isceljenje je i u rešavanju bilo kojeg problema u nekom odnosu pre svega sa muškarcima (Mars). Ključ je i u kontrolisanju besa, ogorčenja....bilo koje ljutnje.
Mnogi bi mogli da budu osetljivi na neko nasilje. Problemi sa seksualnošću...
Ne može se uvek dobiti sve što se (po)želi, zato je potrebno kontrolisati bes i ljutnju ako ste u toj fazi, drugim rečima potrebno je prihvatiti da je ponekad nemoguće dobiti ono što se želi... Ako nešto izmakne kontroli ipak, bes i ljutnja mogu uvesti u bolest...
Sve ovo sam ranije već nagovestila...Da vas podsetim Mars je u sekstilu sa Plutonom u Jarcu, ako je Mars onda je i Kiron :). Mars sekstil Pluton je moćna energija, moćna misao... 

Sunce i Merkur su još uvek u konjukciji...Razgovori...
Ovih dana zanimljive situacije....Dobijam povratne informacije od onih sa kojima sam skorije pričala...Mnogo je onih koji su imali problema zbog neke komunikacije...Evo i zašto:
Sunce i Merkur u konjukciji je dobra energija, međutim...ona ponekad ode tamo gde ne treba :), pre svega mislim na razgovor... Vodolijom vladaju Uran i Saturn....Uran je u konjukciji sa RxJMČ a oni su u kvadratu sa Plutonom u Jarcu....nezgodna komunikacija, kaže se i ono što se ne misli a sve zbog neke prošlosti i nekih nerešenih situacija. Saturn je u kvadratu sa Neptunom (slabiji uticaj) ali i u kvadratu sa Venerom (jak uticaj) i to je "pomoglo" da neki razgovori poprime pogrešan tok....
Mogu li ovde pomoći Venera i Neptun....mogu, ako se ta energija pravilno koristi...


I to je to....
Probajte sa teglom sreće....ne može da škodi :))


Život je nekad siv, nekad žut 


Нема коментара:

Постави коментар