уторак, 13. јануар 2015.

Danas na nebu.....Kako (pre)živeti neke aspekte....."Believe In Love"....

Dobro jutro :)


Mesec i danas u Vagi... 
Od jutros u kvadratu sa Suncem u Jarcu  (Poslednja Mesečeva Četvrt) u 10:46am CET
U najavi neka vrsta krize svesti, mali zastoj na putu ka Mladom Mesecu u Vodoliji (20.Januar) i novom početku - novom ciklusu. 
Sada nam je bolje da završavamo poslove nego da započinjemo nove...
Priroda je takava u vreme Punog Meseca prošle nedelje Mesec je bio ispunjen svetlošću, simbolično je svima bilo osvetljeno ono bitno u našim životima (u tom trenutku), onda su usledili neki događaji, danas je Poslednja Mesečeva Četvrt sve manje je svetlosti i idemo ka sledećoj nedelji i Mladom Mesecu u Vodoliji...



Sve je u ciklusima...
I tako će biti zaokružen jedan ciklus poslednji Mlad Mesec bio je u Jarcu  22.Decembra - Prva Mesečeva Četvrt u Ovnu 28.Decembra - Pun Mesec u Raku 5.Januara - Poslednja Mesečeva Četvrt u Vagi danas 13.Januara - Mlad Mesec u Vodoliji biće 20.Januara...
Poslednja Mesečeva Četvrt astrološki je kvadrat između Sunca i Meseca, ovaj na 22*
Nešto više će uticati na: Vage, Jarčeve, Ovnove i Rakove i na sve nas koji imamo neke planete u rasponu od 21-23* ovih znakova!!!

Od egzaktnih aspekata danas imamo Venera sekstil Uran
Venera u Vodoliji na 12*, Uran u Ovnu na 12* ... sekstil (60*) je lep i ugodan aspekt...
Ovih dana Venera i Merkur su u konjukciji, čas u egzaktnoj čas je između nih samo 1*...Pisala sam o ovoj konjukciji i posebno, ali spominjala sam je kad god sam mogla...Ona je ovih dana bila naš IZLAZ....naše rešenje, ventil za opuštanje :)... 
Ona to ostaje i dalje....
Danas dobija "pojačanje", Venera i Uran u sekstilu....interesantan aspekt :) I ljubavni i finansijski (kako god da posmatramo Veneru, Venera - ljubav, Venera - novac) ali on je i aspekt dobre komunikacije, neobične, drugačije, originalne (Vodolija)...Merkur - komunikacija, misli, reč....

Sa ovim aspektom sve je moguće :)
Iznenadni događaji, iznenadne vesti...lep psihološki uticaj...
Mi smo spremni za neobično, drugačije, originalno, ekscentrično, eksperimentisanje :). Kažem spremni smo... koliko će on zaista doći do svakog od nas zavisi od karaktera pojedinca - horoskopa. Da ćemo ga svi osetiti na neki bilo koji način hoćemo, ali koliko tačno zavisi kako se ovaj aspekt uklapa u naš horoskop - život!!! Kada pišem o nekom tranzitnom aspektu uvek navedem sve mogućnosti i predispozicije tog aspekta.... nekoga "zakače" sve, nekoga po nešto, ima onih koji neki aspekt ni ne osete.... Ne ljutite se na glasnika :)....Kada su na nebu dobri aspekti ja vam želim da vam se sve što napišem dogodi, kada nisu dobri ja vam želim da vam se ništa od toga ne dogodi....Život je ipak taj koji određuje kome će se šta "zalomiti", život ili naš natalni horoskop! Zapravo ne ljutite se na bilo koga ni na svoj horoskop....svi smo rođeni sa nekim razlogom....:). I ja verujem iz velike ljubavi....

Ali da ne pametujem, da se vratim na današnji aspekt Venere i Urana....
Ovaj aspekt može "doneti":
Možda ovakvu poruku :)
*emotivno uspavani, zapali u kolotečinu, rutinu sada bi mogli da se probude uz zvono Urana :)
*Uran u Ovnu želi: novo, želi odmah, ne osvrće se unazad, gleda samo napred...
*Venera u Vodoliji sve to, ali drugačije, neobično, originalno ili što neobičnije to bolje :)
*aspekt koji bi mogao da osveži, probudi, uzbudi, prodrma :)
*sve ovo one koji su u vezi: ljubavnoj pre svega, ali ovo važi i za prijateljske veze (Vodolija)
*ne brinite vi koji ste sami :), ovaj aspekt donosi mogućnost i predispoziciju nove veze, drugačije veze, originalne, neobične....
*dakle neko bi mogao da se zaljubi :) <3

Ili ovakvu poruku :)
*ako vam se ništa od ovog ne dogodi mada vam ja baš to ŽELIM :), onda ima i drugih mogućnosti:
*da uradite nešto sa svojim izgledom, neobična frizura, možda neki tatoo :), pogledajte decu ovih dana :), dobar je za kupovinu nekih "otkačenih" cipela, kravate, karmina :)
*društvene mreže bi mogle da se "usijaju"
*odličan je za nove ideje, nove tekstove, nove poruke
*za druženje sa prijateljima, učlanjenje u neke grupe
*Skype, ili nešto drugo kao odlično rešenje za razdvojene (zbog puta ili nekog drugog razloga)
*dobar je za slanje poruka, mailova, pisama....ljubavnih, prijateljskih....
*i ako što sam već negde napisala....internet ljubav može da procveta :)

Ovom aspektu će se koliko sutra pridružiti i sekstil Merkura i Urana...
I ostaje sve isto (Venera/Uran) još pojačano Merkurom, komunikacija, komunikacija, komunikacija :)
Venera i Merkur su u konjukciji ali ne egzaktno, udaljeni su 1* ali su i jedan i drugi u sekstilu sa Uranom...I ovaj aspekt donosi neočekivano...neočekivane vesti, poruke, pisma...razgovor!!! Sa ovim aspektom opušteniji smo, spontaniji, i ekscentričniji nego inače :) Sa njim se razmišlja drugačije, van okvira, um je nemiran, ali i jezik :). Idealno za ideje koje u drugim okolnostima nam ne bi pale na pamet... 


Zaista dva lepa aspekta u dva dana koji traju nekoliko dana....ISKORISTITE TO!


Jer već u Četvrtak 15.Januara imaćemo "onaj" nezgodni aspekt...
Mars u Ribama praviće nezgodan kvadrat sa Saturnom u Strelcu....
I sve navodi na to da to sa Saturnom nikada da se završi :(, taman smo se poradovali da će izlaskom iz Škorpije svima nam biti bolje, kad ono međutim.....
I pre njegovog egzaktnog uticaja osetili smo njegov uticaj - globalno, osetili smo i Saturnov kvadrat sa Neptunom u Ribama, a uskoro sledeće nedelje imaćemo i konjukciju Marsa i Neptuna a oni zajedno u kvadratu sa Saturnom....Uh....jao....
Ali da ne dramim(o)...
Bilo je šta je bilo...Saturn u Strelcu je kao i što je najavljeno na SVETSKU SCENU uveo priču o religijama, veri, uverenjima...Ovo je osetljiva tema, ja sam mišljenja da je vera intimna stvar svakog od nas....to je moje mišljenje....ali očigledno da nije tako....i ja isapdam suviše naivna po tom pitanju. Ono što meni ovde najviše smeta je prebrojavanje žrtava, razvrstavanje i slično....žrtve su žrtve...nečiji život je okončan i to je strašno.....kojoj veri žrtve pripadaju je tako malo značajno jer njih više nema.....a njihovi najmiliji samo mogu da osete istinski bol i patnju :(((
Ova kriza se očigledno produbljuje....bar su vesti takve, i to je ono što nas sve treba da brine....više niko neće biti miran... Kako upoznavati druge ljude, zemlje, kulture kada više nigde nismo bezbedni. Saturn u Strelcu bi trebao baš to da nas uvede u priču upoznavanja drugih religija i kultura....Jer očigledno da neke ljude razlike plaše umesto da ih povezuju....Sećam se 90ih, jednog reda u kome sam čekala dokumenta u Pragu....čuli su razni jezici...mene su zamenili sa Sirijkom :), jedan kopt iz Sirije mi je prišao i počeo razgovor....i kada je video da ga ne razumem prešli smo na jezik koji i ja i on razumemo :)....imali smo nešto zajedničko...on je naučio nešto o Srbiji, ja o Siriji :)....dopisivali smo se kasnije...pa u nekom trenutku prestali. Njegov otac je bio sveštenik kopt! Uvek me je radovalo da saznam što više o drugim ljudima, druge vere, običaja....

Na globalnom nivou ovaj aspekt Mars kvadrat Saturn mogao bi neke razlike da produbi...
Asocijacija: Mars u Ribama nemirno more....talasi koji udaraju o stene.....Stena - Saturn....
Strelac je ovde vera, uverenje, vidici...Pogledjte ovu sliku i zamislite sve ovo u realnom životu...Teško je zar ne? Energija ovog kvadrata je teška i komplikovana....
Na ličnom nivou sve ovo može da bude mnogo lakše....jer svako od nas može da se suzdrži, može da izbroji ...dokle god je potrebno, može da uguši u sebi strahove, bes, ljutnju....I ako svako počne od sebe, ako se to širi u krugovima ova energija može da se zaustavi... Lepo rečeno, ali da li je moguće? Nazovite me utopistom, ali ja mislim da je moguće....sve kreće od pojedinca!!!
Iskoristite energiju Marsa u Ribama na kreativan način (o tome sam pisala da se ne ponavljam), a energiju Saturna u Strelcu za odgovoran pristup svemu što ne razumemo, što nismo dovoljno istražili. Ovo opet zbog trenutnih dešavanja. Na ličnom nivou upotrebiti dobre osobine obe planete i oba znaka i nemate čega da se plašite....

Sledeće nedelje nas čeka konjukcija Marsa i Neptuna i njihov kvadrat sa Saturnom! 
Da, ja zaista mislim da nam je bolje da se pripremimo, nego da predviđamo....Sem toga ja sam od onih...ne prizivaj :). Da su teški aspekti, jesu, da ih je moguće dočekati spremno jeste!!!
Bez panike unapred. U mesečnom prikazu imate sve o ovoj konjukciji i o svim ostalim aspektima pa ja ovde neću da širim priču. Ja tu konjukciju zamišljam kao ples, ples planeta ali i stvarni ples u životu....Možda i kao plivanje (bazeni su dostupni), a ako ih nema uvek ostaje ples :).
I o Saturn kvadrat Neptunu sam odavno pisala u tekstu o ulasku Saturna u Strelca..... i taj aspekt sam uporedila sa stenom i morem na nešto drugačiji način....more je mirnije, stena usamljena u moru....Rešenje je u "opremi": čamac, pojas za spasavanje....i sl. Naravno sve u prenosnom smislu :). Svako od nas ima neki svoj čamac ili pojas za spasavanje ili ako ga nemate, vreme je da ih pronađete. Moj čamac je pisanje :)

Dragi moji.....da je lako slagala bih i sebe i vas da jeste, da ima izlaza to tvrdim!!!
Neka svako od vas nađe svoj izlaz i rešenje....I nema izgovora, potrudite se....
Danas imamo jedan Venera sekstil Uran, sutra ćemo imati još jedan Merkur sekstil Uran...ovo su energije, na vama je da ih pretvorite u realnost :))

Želim vam uspešan dan :-)


Believe In Love


Нема коментара:

Постави коментар