недеља, 25. јануар 2015.

Danas na nebu... Osećate li energiju koja dolazi.....

Od jutros Mesec u Ovnu... i dok ovo pišem u konjukciji sa Uranom ali i RxJMČ...

Ima li iznenađenja od jutros? Nervoze neke?
Kod mene ima, i ovaj novi Lap Top moraće kod "doktora"...ne pitajte zašto :)...Ja razmišljam ovako ako se mora nije teško, imaću nekoliko sati samo za sebe....
Iskoristite i vi pametno ovu energiju...uradite nešto za sebe (Ovan)...



Za nekoliko sati Mesec će biti i u kvadratu sa Plutonom u Jarcu....višak energije u svakom slučaju, ali onaj koji uvodi u još nervoze... Ma, nedajte se...nedelja je....
Nedeljom vlada Sunce, a ono je i dalje u sekstilu sa Saturnom u Strelcu...
Iskoristite energiju RxMerkura i sredite nešto....ja sam sinoć tražila jednu fotografiju u starim albumima onim u koje smo nekada stavljali slike :), jer nismo imali kompjutere :) i tu fotografiju nisam našla ali sam našla neke druge :)... Napravila sam malo reda i obećala sebi da ću i one druge fotografije u nekim folderima (kakav naziv za album :) srediti možda i neke od njih izraditi...


Dan je ko poručen za neku fizičku aktivnost, ako vam se iz kuće ne ide a vi usisivač u ruke....i to je odlična vežba :)). Pre nego se na nekoga naljutite (kvadrat sa Plutonom) malo razmislite i zastanite...ne radite nešto zbog čega bi posle žalili...Taj aspekt Meseca je kratkotrajan a posledice ljutnje bi mogle biti dugotrajnije... Zato (iz)brojte________.!




Mesec je u Ovnu, Ovnom vlada Mars a Mars je u Ribama i dalje blizu Neptuna....ali i polako se sprema za jak sekstil sa Plutonom u Jarcu....nagoveštaj jake energije za sledeću nedelju....
Venera je na poslednjim stepenima Vodolije...uskoro će i ona da pređe u Ribe i da se pridruži ostalim planetama u Ribama....
Mnogi već sada osećaju nadolazeću energiju....znam to jer takva su vam pisma :). Dolazi nam interesantna energija i interesantni dani....možda je vreme da izvadimo opremu :), gnjuračko odelo, peraje, masku....:). 
Neki biser nas čeka negde :)))






"Odavno nisu brodovi moji 
moji mornari išli po nju"...


Нема коментара:

Постави коментар