понедељак, 6. август 2012.

Venera se pozdravlja sa Blizancima.....

I ne samo u vazduhu, u mislima, rečima, porukama...
Da vas podsetim Venera je u Blizancima od 3.Aprila!!! Da prilično dugo je bila u tom znaku. Sutra  tačno u 3:34pm ulazi u znak Raka. Šta ste (smo) sve doživeli i proživeli u ova četiri meseca. Boraveći u ovom znaku Venera je i jedno vreme od 15Maja do 27.Juna bila retrogradna, to je tek bila priča za sebe. A ja sam vas udavila sa svojim tekstovima o Veneri. Šta da radim kada Venera vlada mojim podznakom (Vaga) i ja svaki njen uticaj i tranzit posebno DOBRO osetim!!! Pisala sam vam o Merlin Monro, jer je ona meni oličenje Venere. Onda sam vam pisala o emotivnom vremeplovu, pisali ste i vi meni više nego obično  - svuda. Mnogi su me i zvali u to vreme zbog Venere, i meni je mene bilo preko glave :-))), zbog Venere.  Trigon koji su pravili Venera i Saturn u to veme bio mi je posebno interesantan pa sam naravno pisala i o njemu. Ovaj trigon je ponovo bio aktuelan 31. Jula i naravno više puta sam ga spomenula u različitim tekstovima. Naravno da mi nije bilo dosta pa sam još pisala o Veneri, a tekst nazvala baš inventivno ... Još Venere :-)) Imalo je ipak smisla proleće je bilo a proleće pokreće i leptiriće i svašta nešto ;-))) Onda su neke druge teme došle na red... čak i politika. U Junu sam puno pisala i o duši - Mesecu. A onda da valjda dokažem kada se nešto radi dva puta mora da bude i treći i napisala sam još jedan tekst o retrogradnoj Veneri...uh sada se pitam da li sam vas udavila? Kada je Venera krenula opet napred, a to smo svi željno čekali, nekima je svanulo, a mnogi su i dalje bili zbunjeni. I naravno mene Venera nije puštala (a nisam ni ja nju) ni u Julu, i ja sam vam pisala o poljupcima i o Veneri :-* Bilo je još nekih tekstova o ljubavi koji nisu direktno vezani za Veneru, ali bez Venere nema ljubavi, a ona je bila u Blizancima i ja sam pisala, pisala.... o ljubavi, na ovaj ili onaj način. Pred moj jubilarni rođendan napisala sam još jedan tekst tek da spomenem i Veneru :-), šalim se naravno ali ona je zaista bila deo tog teksta.... U Avgustu sam se vratila na trigon Venere i Saturna, i to je uglavnom bilo to. 
Sutra o drugačijoj Veneri.

Poljubi me dok sam još tu - Boris Bizetić 

 



Нема коментара:

Постави коментар