петак, 6. новембар 2020.

Na Venerin dan, aspekti Venere i Šta to beše ljubav :)...uprkos kvadratu Merkura i Saturna...



Moto dana:
Podseti me šta to beše ljubav...

Zvezdani(n) zapis 3067
Petak. Venerin dan.
Venera je u Vagi na 11°18’

Šta to beše ljubav :)
Trenutno su aktuelna dva aspekta Venere: inkonjukcija Venere i RUrana Orb 2°51' od 04.novembra i opozicija Venere i RMarsa Orb 4°19’ 09.novembra...

O inkonjukciji Venere i RUrana i opoziciji Venere i RMarsa pisala sam pre neki dan...


Bitno je da zapamtite možda i zapišete ovaj datum 27.novembar - "Za točak se bršljan ne hvata"
Oko ovog datuma dogodiće se neka kulminacija...u ljubavnom i finansijskom delu vaših života!
Ono što je započeto konjukcijom Venere i Urana u Biku 08.marta krajem novembra doživeće kulminaciju - završetak i novi početak!
08.marta je bio drugi susret (konjukcija) Venere i Urana od kako je Uran prešao u Bika - prvi susret se dogodio 18.maja 2019. Bio je to njihov prvi susret u Biku posle 80 godina. Tada sam napisala: .★Zapamtite ovaj njihov prvi susret!!!  
U martu posle ove konjukcije SZO je proglasila pandemiju i kod nas je uvedeno vanredno stanje...Inkonjukcija 04.novembra nas je ponovo podsetila na to vreme, ponovo se priča o vanrednom stanju...27.novembra nas očekuje kulminacija! Verujte mi ja bih pisala samo o Ljubavi...ali to je nemoguće jer na ceo naš život utiče nešto zbog čega nam se život menja pred očima...


Mnogo bliža nam je opozicija Venere u Vagi sa RMarsom u Ovnu - 09.novembar - "Vodite ljubav a ne rat".....  ovde će se dogoditi kulminacija onoga što je počelo konjukcijom Venere i Marsa u Devici 24.avgusta 2019. - Shape of My Heart.....Sting i konjukcija Venere i Marsa u Devici...

Od 24.avgusta 2019. do danas mnogo toga se dogodilo...
Svima nama i na ličnom i na globalnom planu...
Posebno su na nas uticali kvadrati Venere i Marsa u januaru, junu i septembru!
Sada 09.novembra očekuje nas kulminacija!!!
Ali čeka nas i četvrti završni kvadrat Venere u Vodoliji i Marsa u Biku na 22° 19.februara 2021. dva dana posle prvog kvadrata Saturna i Urana!!!


"Ljubav nikad ne umire prirodnom smrću. 
Umire jer joj ne znamo obnoviti izvor. Umire od slepoće, grešaka, izdaje. 
Umire od bolesti i rana, umire zbog dosade, gubitka svežine i sjaja."


I da...sve je počelo konjukcijom Venere i Marsa u Devici 

I dalje mislim i uvek ću misliti da je Ljubav sila prirode...
I dalje mislim da prava ljubav nikada ne umire...
09.novembra nas čeka neka kulminacija...na globalnom nivou mislim da je to očigledno zbog toga sam i nazvala ovu opoziciju Vodite ljubav a ne rat...Na ličnom nivou? Sve zavisi od vaših horoskopa, vaših karaktera jer naš karakter je i naša sudbina!

Sa ovakvim aspektima na zvezdanom nebu a pri tom mislim na sve druge aspekte nevezano za Veneru....milim da mnogi u glavi imaju ovu rečenicu (pesmu):
Podseti me šta to beše ljubav...
Mene već mesecima "opseda" ova pesma...jer ona je kao lajt motiv nečemu što mi se događa...posebno ovo: Kadgod došla dobro došla mi...Jer jedno za drugo mi smo stvoreni...?!?
Sve je mnogo komplikovanije nego što izgleda...i negde sam sigurna de će se neke stvari rešavati u februaru 2021. A onda 03.jula 2021. u Lavu na 19° sledi nova konjukcija novi ciklus novi početak i ja se sada tome nadam....E sad...da li će to biti novi-stari početak ili će to biti sasvim novi početak o tome sada ne želim da mislim....

Do jula 2021. mnogo toga nas čeka i mnogo toga će se dogoditi...i sada je najbitnije da ostanemo psihofizički zdravi!!! Da mi prvo "preživimo" konjukciju Jupitera i Plutona, da sačekamo i Marsovo direktno kretanje, sezonu pomračenja Meseca i Sunca, prelazak Jupitera i Saturna u Vodoliju i Veliku konjukciju...i da se konačno rasturi Društvo u Jarcu...i da se okrenemo Novom dobu...
A tamo nas čeka Novo društvo...Društvo u Vodoliji!!! 
Tamo nas čekaju kvadrati Saturna i Urana...ali to je jedna sasvim drugačija priča...priča o borbi, sukobu starog i novog...Priča o još jednom ciklusu planeta (konjukcija Saturna i Urana) koji je počeo 1988. Do kraja tekućeg ciklusa Saturna i Urana ostalo je još 12 godina! 2021. godina biće godina velikih promena zbog kvadrata Saturna i Urana! Ovo su završni kvadrati pred novi ciklus koji će početi 28.juna 2032. u Blizancima!

Za kraj ovog čudnog :) teksta o ljubavi reći ću vam samo ovo: Volite se ljudi!!!

P.S. Nisam zaboravila da je danas na zvezdanom nebu egzaktni kvadrat Merkura u Vagi i Saturna u Jarcu...kako mogu da ga zaboravim....samo toliko sam pisala o njemu da mi je dosadilo :). Danas nisam gledala ni čitala vesti...nije mi se dalo...Nisam želela da mi dan počne sumornim vestima...Ali ja kasnim jer sam imala jednu prepisku zbog nečeg što me je i razbesnelo i rastužilo....jer neki ljudi izigravaju Boga...Nego da se vratim na kvadrat...Merkur će koliko sutra u 07:51 CET posle mirovanja preći na 27° Vage (gde je već bio 24.septembra i 31.oktobra)...i (po)krenuće se sve..Idemo dalje...



Dnevni aspekti
Mesec je u Raku

Prespavali smo trigon Meseca i Sunca u Škorpiji...prespavali smo ugodnu i harmoničnu energiju gde su Duša i Volja sarađivali...a možda ipak niste mogli da spavate ili ste se probudili pred zoru jer Mesec je u kvadratu sa RMarsom u Ovnu...Sa ovom energijom počelo je jutro...Srećom već u 10:13 Mesec je formirao trigon sa RNeptunom u Ribama i bar na kratko nam pružio predah, odmor...znate već na krilima mašte...i kroz meditiranje...
A onda nas čekaju (teške) opozicije Meseca u Raku sa Društvom u Jarcu: sa Jupiterom u 17:00, sa Plutonom u 18:41 i sa Saturnom u 01:51 (subota)...a sve u vreme egzaktnog kvadrata Merkura i Saturna...Šta da vam kažem....sačuvajte prisebnost i vežbajte mir i suzdržavanje...i brojanje do___.
Sve dođe i prođe...proći će i ovo...Danas je petak, Venera je vladar...podsetite se Šta to beše ljubav...



Нема коментара:

Постави коментар