субота, 29. фебруар 2020.

Novi pristup starom problemu...RMerkur sekstil Uran...i šta sa tim ima meditiranje....


Zvezdani(n) zapis 2818
Subota. Saturnov dan.
Saturn je u Jarcu na 28°

Počeo vikend onima koji ga "slave" ;)
Na prvi pogled rekli bih da Saturn "miruje"...na drugi pogled :) već druga priča! 
U mart Saturn će ući na 28° već 22.marta prelazi u Vodoliju prošle subote opet na dan Saturna pisala sam o tom za neke od vas jedvačekanje prelazak iz Jarca u Vodoliju:

Od 22.marta Saturn u Vodoliji - Ispred svog vremena!

Tamo u martu, tačnije 03.marta Saturna će dočekati Venera u Ovnu na 28° u energiji kvadrata! I opet priča o sukobu i svađi dve "rogate" energije (Ovan vs Jarac). Još se neće Venera ohladiti od kvadrata sa Jupiterom i Plutonom eto još jedan za početak meseca u kome dolazi proleće...ali o tom potom :)

Danas je zvezda nebeskog programa, ko drugi nego RMerkur u Ribama

Kada se RMerkur probudi...
Sanjivi, pospani Merkur u Ribama još uspavaniji i sporiji jer je retrogradan danas ima priliku da se razdrma i probudi...Potrudiće se da tako bude ko drugi nego Uran u Biku! RMerkur je na svom putovanju u rikverc stigao na 3° Riba! Već su bili Merkur i Uran u istom aspektu 05.februara tada na 2°! Biće i treća sreća susret 22.marta na 4° na sam dan ulaska Saturna u Vodoliju! Ono neka se zna...neka se čuje! Potrudiće se Merkur i Uran da se ta vest proširi k'o požar na društvenim mrežama! Na kraju krajeva Uran je vladar Vodolije i on će da se potrudi da ta vest ne prođe ne zapaženo!


Šta nudi ova energija...
Da se rasanimo pre svega :), da razbijemo rutinu...ali i da se vratimo u nedavnu prošlost na početak februara kada je Merkur još bio direktan (ali u pre retrogradnoj senci)...Vraća nas da dovršimo nedovršeno, da revidiramo, da ponovo razmotrimo...Tada u vreme prvog sekstila ja sam vas pitala:

Koji je vaš Eureka momenat.....

Možda nije najoriginalnije ovo sa copy-paste....ali ja bar kopiram samu sebe i zapravo vas na ovaj način podsećam na ovu energiju!!! 

Dakle, nudi ova energija da uradite nešto šašavo, drugačije...originalno!
Vreme je da se malo zabavimo...Možda da odete negde iznenada, negde gde ste već nekada bili ali uvek ste želeli da ponovo odete...Nikada niste slavili prestupnu godinu ili jedan dan više u godini...krenite sada da slavite :).
Prepustite se ovoj oslobađajućoj energiji...ma koliko vas RMerkur vuče unazad...
Savet: Pronađite novi pristup starom problemu!
Budite spremi i za neke iznenadne vesti, informacije...ideje...i zapamtite to...jer ovu energiju ćemo imati još jednom treći put 22.marta!!!

Poznati sa ovim aspektom: Che Guevara, Mick Jagger, Albert Camus, Sinéad O'Connor, Paulo Coelho, Charles Dickens, Donatella Versace, Hermann Hesse, Nadia Comaneci, Martina Navrátilová, William Faulkner, Jacques Prévert, Tatum O'Neal, Nicole Kidman, Cameron Diaz...

★★★


Mesec je i danas u Biku...
Ovaj Mesec ne voli mnogo iznenađenja...voleo ili ne juče ga je Uran dobro prodrmao...
Od jutros nas je dočekao sekstil Meseca i Sunca u Ribama....lepa energija za početak dana, subote, vikenda...duša i volja sarađuju... a kada ima volje ima i načina. Plus današnji sekstil RMerkura i Urana...šta čekate...pročitajte do kraja tekst i izlogujte se :) pa pravac negde gde je voda....jer danas imamo i Mesec sekstil Neptun, ako vam se ipak nigde ne ide...meditirajte, "izvadite čarobni ćilim" pa na neki oblak :)...


P.S. Često ćete negde pročitati ovo: meditirajte!!! I ako sam sigurna da svi znate šta zapravo ova reč znači mislim da se ona prečesto koristi i gura u razne tekstove, poruke....Najčešće ja dodam (kada ne žurim) meditirajte na svoj način!!! Evo kako ja to radim...zažmurim....mislima se uvek vraćam na jedno isto mesto gde sam stvarno bila.....stena, lagano koračam korak po korak do mesta gde sednem i čekam da sunce izađe....Nekada zamislim jednu plažu gde sam takođe stvarno bila...peskovita je....opet lagano koračam i korak po korak ulazim u more...zaronim i plivam...plivam...Kod mene uvek "upali"...smiri me!!! Dakle ne morate da budete Dalai Lama ili da ste joga poklonik...meditaciju mogu praktikovati sve kulture, sve religije i sve profesije. I da....nisam rekla koliko to bar kod mene traje....oko 15 minuta!!! Koristim ovu reč meditiranje jer je opšte prihvaćena ali ja to više doživljavam kao "odlazak negde na čarobnom ćilimu" jer i taj vid meditiranja koristim....zamislim sebe da sam na nekom oblaku sa kog ne gledam dole već gore prema zvezdama :))). Ranije sam pisala o "pet tibetanaca" tu vežbu najčešće koristim od proleća...Dakle kada ja našišem: Meditirajte....mislim na ovo što sam napisala!!!

Pred sam kraj dana 23:41 Mesec će biti u trigonu sa Jupiterom u Jarcu....divna energija za kraj dana, za "groznicu subotnje večeri"...i bilo da ostajete u svom domu bilo da izlazite negde "u život" ovo je energija "anđela čuvara"....energija koja će vas svakako uvesti lepo u sledeći dan...gde nas čekaju harmonični aspekti Meseca pre nego što će preći u Blizance!!!


Нема коментара:

Постави коментар