среда, 14. август 2019.

"Jarko Sunce ljepša sam od tebe!".....Sunce konjukcija Venera..



Zvezdani(n) zapis 2629
Sreda. Merkurov dan.

Merkur je u Lavu na 3°

Merkur je u društvu Sunca, Venere i Marsa. Nije sa njima u konjukciji ali jeste u istom znaku...Jedini trenutni aspekt Merkura je kvadrat sa RxUranom u Biku egzaktno - 18.avgusta. Međutim njegov uticaj već traje, tek da znate...
Aspekti Merkura i Urana su aspekti inspiracije, intuicije, ideja...lepo ga je imati u harmoničnim aspektima. U neharmoničnim aspektima ovaj aspekt podseća na reli automobile, gde brzina zapravo donosi opasnosti. Sa Uranom naša mentalna aktivnost se povećava. Kvadrat sa Merkurom tu aktivnost ubrzava. Uran prekida neki vid rutine, status quo...samo sa kvadratom ta energija donosi šok, neprijatna iznenađenja, skandale...
Ne morate previše da brinete. Postavite sebi ova pitanja: Koja oblast života traži promenu, traži nove ideje, nove sveže ideje? Kuće u kojima su Merkur i RxUran će vam pomoći da dodatno shvatite priču. Da li možete da utičete na ovu energiju? Možete ako ste je svesni. Mirom i suzdržavanjem svaki aspekt se može ublažiti ako se ne može izbeći (ono što nije u vašoj moći)...

"Sunce se devojkom oženi"
Narodna lirska pesma o nastanku zvezde Danice :)

"Jarko Sunce ljepša sam od tebe!"
★Od jutros budni sa Sunce konjukcija Venera energijom (aspekt)!!!
Jedno je sigurno.... dobro ga je imati u natalnom horoskopu, u tranzitu kao danas, u tranzitu gde Tran Sunce prelazi preko Nat Venere ili obrnito Tran Venera prelazi preko Nat Sunca, dobro ga je imati u Solarnom-godišnjem horoskopu (rođeni danas i nekoliko dana oko tranzita), dobro ga je imati u predikcijama...
★Jedino što ovu konjukciju može da "pokvari" su današnji aspekti Sunca/Venere sa RxPlutonom u Jarcu. Oni su danas u egzaktnoj inkonjukciji. I to sam ranije objasnila. Taj aspekt samo traži od vas prilagođavanje. Samo....u smislu da obratite pažnju na negativni uticaj RxPlutona: posesivnost, ljubomora, opsesije, demonstracija moći, manipulacije....
Venera vlada Vagom, Vaga su naši odnosi i veze i emotivne i one druge...Obratite pažnju na te odnose, ljubavne, partnerske, bračne, poslovne, prijateljske...

Neka bude kao u narodnoj pesmi....ljubavni sastanak gde će se Sunce zaljubiti u devojku (Venera) i "odvesti" devojku...Neka bude ljubav kao u pesmi između Sunca i zvezde Danice...U pesmi se Sunce zaljubilo u devojku i "odvelo je na nebo, oženio i ona postala zvezda :)). Na zemlji to je ljubavni sastanak...neko će danas možda negde na Zemlji odlučiti da zaprosi devojku, neko će se baš danas oženiti/udati....Pluton (vladar podzemlja) će možda pokušati da pokvari sve ovo...rekoh pokušati!!! U septembru će Sunce i Venera biti u trigonu sa RxPlutonom, dakle život ide dalje...i ide ka rešenju bilo koje situacije!!!

Izlazak Sunca na Kritu (Rethimnon)
Mala sećanja, zahvaljujući FB
15.avgusta 2013.
krenula sam na Zakintos...Bio je to jedan interesantan period u mom životu. Jupiter je tada bio u trigonu sa mojim Nat Jupiterom, Sunce u Lavu preko mog Nat Urana!!!
14.avgusta 2015. bio je Mlad Mesec u Lavu, 15.avgusta Sunce konjukcija Venera u Lavu na 22°, ja sam tada uplatila letovanje za Skiatos (moja Mamma Mia avantura)...Putovanje sam započela sa ovom snažnom energijom...i bila oduševljena Skiatosom....Sunce i Venera su bili u sekstilu sa mojim ASC u Vagi!!! Jupiter je bio tada u sekstilu sa mojim Nat Mesecom....
14.avgusta 2016. dočekala sam zoru u luci Rethimon i krenula put Santorijinija :))). Sunce je i tada bilo u sekstilu sa mojim ASC, a Venera "preko" moje Venere....
14.avgusta 2018. znala sam da ću na Rodos krenuti 26.avgusta, ali pisala sam tada o Veneri i sunčanim naočarima :)))

A šta Mesec radi...


Mesečeva magija
(dnevni aspekti uz kaficu)

Mesec je u Vodoliji na 8°

Probudio nas je sekstil Meseca i Kirona....probudio nas je hladniji vazduh, temperatura je naglo pala za čitavih 10°...Prbudio nas je i kvadrat Meseca i RxUrana...neko se jutros probudio nervozan...Neko je dobio neku neprijatnu vest....Čudno jutro....Kiron nudi lek i ključ, Uran nudi uzbuđenje koje bi radije propustili....
Ipak, radujmo se, večeras kasno pred spavanje Mesec će biti u sekstilu sa Jupiterom u Strelcu...aspekt anđela čuvara na delu....Spremamo se za sutrašnji Pun Mesec u Vodoliji!!!

Нема коментара:

Постави коментар