недеља, 10. март 2019.

Osam godina sa vama....Thank You, Stars....



Zvezdani(n) zapis 2479
Nedelja. Dan Sunca



Aktuelni aspekti Sunca:
07.mart 01:59: Sunce konjukcija Neptun - k'o na zlatnom ćilimu
13.mart 15:29: Sunce sekstil Pluton - Energija promena
14.mart 02:29: Sunce kvadrat Jupiter - Preterivanje i precenjivanje
15.mart 18:40: Sunce trigon RxJMČ

Sunce je u dubokim vodama Riba....malo plovi uzvodno, malo nizvodno...malo roni.....Od skoro je u društvu Neptuna vladara Riba....pa je malo ili više pospano....intuitivno, kreativno, maštovito....mada i zbunjeno, kao u magli da je....možda i na nekom oblaku ili čarobnom ćilimu....Od juče je dobilo podršku i poručuje nam Nikada ne odustajemo...Očekuje nas i pred prolećno čišćenje i promene zahvaljujući Plutonu...Malo ili više euforije i preterivanja je pred nama sve zbog Jupitera....A onda "raskrsnica" na jednoj strani RxJMČ, na drugoj RxSMČ.....i jasna poruka: Sledite svoje srce, ono uvek zna......


Svi ljudi imaju zvezde, ali one svima ne znače isto. 
Za one koji putuju zvezde su vodiči. Za druge, one su samo male svetiljke. 
Za naučnike one su problemi. Za mog poslovnog čoveka one su bile zlato. 
Ali sve te zvezde tamo gore ćute. 
Ali ti, ti ćeš imati zvezde kakve niko nema …
Mali princ (Antoan de Sent-Egziperi)


10.mart 2011. - 10.mart 2019. 
Osam godina Bloga Zvezdani(n) dnevnik....

U sredu je Uran prešao u Bika....to već znate :)), prešao je iz Ovna...i to znate :)))
Ono što je jako interesantno je da je Uran u Ovna ušao 11.marta 2011. godine :))) a ja sam prvi tekst na Blogu napisala 10.marta samo dan ranije....
Tada tog marta 2011. godine Uran je napravio veliku promenu u mom životu...Ušao je u moju 6.kuću i sasvim promenio moju svakodnevnu životnu rutinu...onda je napravio i promenu u poslu tako što sam odlučila da napravim astrološki blog...Tada nisam ni slutila da će on ubrzo postati prilično čitan...To se dogodilo u kratkom vremenskom periodu...i ako sam pisala svaki drugi ili treći dan ubrzo je blog imao priličan broj pregleda....Ima smisla jer tadašnji Tran Uran u Ovnu iz 6.kuće i moje Nat Sunce i Merkur iz 10.kuće (karijera, profesija) bili su u trigonu....Ubrzo me je blog lansirao na internetskom nebu....I ono što je u prvi mah bila moja ljubav - pisanje, postalo je više od toga...Da sve bude tako pomogao je i tadašnji Tran Jupiter u Ovnu koji je takođe bio u trigonu sa mojim Nat Suncem i Merkurom u Lavu. Saturn je bio u Vagi na samom mom ASC i on je pomogao da se dogode neke bitne promene meni lično....i evo sada posle osam godina Zvezdani(n) dnevnik ima ozbiljnu priču.....Saturn je u međuvremenu prošao kroz moju 2.kuću i sada je u 3.kući....

Godine brzo prolaze...ili vreme ubrzava što smo stariji :)). Ipak meni je ovih osam godina brzo prošlo...Napisala sam i objavila ukupno 2479 postova ili tekstova :)) u pripremi je uvek nekoliko tekstova. Blog do današnjeg dana ima 8.725.224 pregleda....Osam godina i skoro 9 milinona pregleda....Dnevno blog ima nikada manje od 5 ili 6 hiljada pregleda....Trenutno pre podneva ima 1.157 pregleda juče u toku dana 5.130...




Zvezde padaju i danju, samo to mnogi nisu u stanju da vide.
Momo Kapor

Ovo jeste astrološki blog... Ali ovo je i više od astrološkog bloga... On je zapis o zvezdama, on je dnevnik o zvezdama, on je i moj dnevnik (otuda naziv), ali on je i zapis o mnogim drugim životnim temama...Gledali smo zajedno u zvezde :)), učili smo zajedno o zvezdama...ali učili smo i kako da upoznamo sebe, kako da zavolimo sebe, kako da vrednujemo sebe, kako da slušamo sebe i srce svoje, kako da slušamo druge i kako da dođemo do neke istine....o sebi i drugima....Mislim da smo najviše učili o ljubavi....jer ljubav je sve i ljubav je sve što nam zapravo treba...



Odavno sam naučila da dan ima "samo" 24 sata :)), ovih osam godina sam postepeno učila kako da rasporedim vreme....U početku nisam pisala svaki dan....pisala sam kada mi se pisalo :)). Onda sam uhvatila ritam i retko kada preskočim neki dan i ne napišem tekst. Uvek sam bila odgovorna....i pre ću da uskratim sebi vreme za odmor nego da nekog ko očekuje tekst razočaram....

Uran u Ovnu i ovaj blog su svih osam godina imali zajednički ritam....on nije bio lagan....Blog je za mene bio nešto sasvim novo....Uran u Ovnu je probudio moj pionirski duh....i ja sam krenula hrabro u nešto nepoznato a to je pisanje bloga....Uran je sada u Biku....u narednih sedam godina sve bi trebalo da bude nešto sporije ako ništa drugo....Uran u energiji Bika nagoveštava više uživanja....


Posle zvezdanih letova valja imati mesto gde možeš da se spustiš.
Miroslav Antić


Uran u Biku, se nalazi u mojoj 7.kući....pored svega što predstavlja ova kuća i što je vrlo lično i privatno....ova kuća je i kuća javnosti i odnosa sa javnošću....U ovom trenutku ne znam šta on hoće od mene....samo znam da će me ozbiljno prodrmati....Sa druge strane Saturn u Jarcu u mojoj 3.kući je odlično aspektovan sa mojom Nat Venerom....očigleno je da ću i dalje pisati...i zato što to volim (Venera) ali i zbog odgovornosti (Saturn). Jupiter u Strelcu je takođe u 3.kući i trenutno tako je tako aspektovan da preteruje :)), preterujem i ja i tekstovi su mi prilično dugi :)). Možda Uran želi da budu kraći :)))....Možda Uran od mene traži neko ažuriranje....Zašto ova reč? Zbog činjenice da sve ide preko tehnike, preko interneta....onda je i sama ta reč adekvatna i ako nije naša...a po naški :)) to bi bilo neko osvežavanje...
Generalno Uran i traži od nas svih neko ažuriranje....sada je u Biku pa to ima veze sa tom energijom...Na svim tehničkim spravama koje imam (laptop, telefon, Ipad) postoji automatsko ažuriranje....Ovde se radi o ažuriranju koje ću morati sama :))...ili će to Uran da uradi za mene....



Mesečeva magija:
#dnevnihoroskop
Mesec je u Biku od 08:09 CET....
★Prvi aspekt Mesa u Biku je konjukcijsa sa Uranom u Biku na 0° u 08:30 CET
Nedelja je....a nebeski alarm (Uran) ima plan da probudi...razbudi, uzdrma, iznervira :)))
Mesec konjukcija Uran:
Niste navili alarm nedelja je....ali nešto bi sa ovakvom energijom moglo da vas razbudi....Sve je moguće sa ovim aspektom....iznenadne vesti, iznenadni događaji.....
Hoće li danas odnos sa majkama biti u prvom planu? Majke, tetke, udate sestre, supruge...danas bi mogle da urade nešto neobično, drugačije...Mesec je generalno porodica, tako da osim žena i ostali članovi porodice mogu danas da budu predmet nekog uzbuđenja, iznenadnog dešavanja...Pored svega ovog postoji mogućnost da vi uradite nešto, nešto ekscentrično, drugačije, originalno....Danas će najverovatnije mnogi otići iz kuće, neko besno zalupivši vratima, neko tek tako jer osećaju potrebu da budu van kuće....
Ova konjukcija obično donosi iznenađenja....i prijatna i neprijatna!!! Ovo je vrlo buntovna energija, često bez kontrole...
Kada su u pitanju negativni uticaji nekog aspekta uvek se setim Mileta Dupora (jedan od naših najuspešnijih astrologa) i njegovih tumačenja...koja često zvuče vrlo zlokobno i uznemirujuće. Ovu konjukciju je nazvao PREPAD!!! On je za konjukciju Meseca i Urana između ostalog napisao ovo: "opasno i tragično naročito u vatrenim znacima"....
Ova sadašnja konjukcija se dešava u zemljanom znaku u Biku!!!
Bikom vlada Venera a Venera je u Vodoliji....i trenutno ima jedan aplikacioni (dolazeći) aspekt sa Marsom u Biku!!! Daleko je egzaktni uticaj (21.mart) ali uticaj ovog kvadrata već možemo osetiti - Udario tuk na luk!!!

Pogledam malo vesti (https://naslovi.net/): U Etiopiji se srušio avion, druga vest je horor let za Njujork....Dramatična situacija u Venecueli...četvrti dan bez struje, nema pijaće vode, u bolnicama ponestaju lekovi....Sve slabiji odziv na protestima žutih prsluka (Francuska) - nema duha s' početka....Kod naših komšija (Brdoviti Balkan) aktuelne su neke afere i skandali....Kod nas za sada ništa novo....



Danas jedan egzaktni aspekt
Budite kreator svog života....

  • 10.mart 17:19: Mars sekstil Neptun

Mars u Biku, Neptun u Ribama na 16°
Lepa je ovo energija, pokreće maštu, kreativnost, istraživanje... Sa ovim aspektom energija je više usmerena na potrebe drugih, tu se ova energija najviše i troši. Pomaže se onima kojima je vaša pomoć potrebna onima koji su u nekoj nevolji... Ova energija će nekog od vas povući u neku vrstu meditacije, drugi će imati neka mistična iskustva ili potrebu za mistikom.. Od fizičkih aktivnosti dobri su svi sportovi u vodi ali i  ples, joga... Kreativnost je podstaknuta ovom energijom, tu su muzika, ples, film, fotografija.. Sa ovim aspektom pokreće se i versko nadahnuće, ili duhovnost primenjana na neke vaše životne ciljeve i potrebe...Vreme je za kreativnost (Neptun)....za takve poduhvate, aktivnosti (Mars).


Ovako sam pisala ranije o ovom aspektu:
"Sa svim današnjim aspektima uz ovu energiju vreme je za romantiku... vreme je za maštu, kreativnost, fantaziju, čuda...Neptun je viša oktava Venere, možda je vreme da sretnete svoju srodnu dušu....vreme je da vam se ispune želje (Mars)...Budite kreator svog života....iskoristite ovu zaista lepu energiju! Ovaj aspekt imaju mnogi glumci, pevači, umetnici...U tranzitu ovaj aspekt kratko traje, ali tu je dan, dva, tri...Taman da izrazite (Mars) svoje kreativne sposobnosti (Neptun)...Bilo da verujete u čuda i magiju ili ne...vreme je da nešto uradite za sebe...Zaplešite uz muziku....jer ova energija nudi dobar ritam.....Ili oživite Petra Pana i Zvončicu u vama...otiđite u Nedođiju :-))). Što da ne....samo vratite se bezbedno :))...Ako ste ipak praktičnije duše :)), možete ovu energiju iskoristiti i na druge načine, za opuštanje, masažu, meditiranje,.....Imajte vreme samo za sebe....a ne treba vam puno, vaš kutak i vaš trenutak :))..."


I na kraju Thank You, Stars....Hvala i vama koji čitate ovaj Blog....Blog, vi i ja ulazimo u devetu godinu.....Idemo dalje!!!

Нема коментара:

Постави коментар