уторак, 3. април 2018.

"Zašto kasni nedeljni horoskop"....Odogovor na pitanje....


Juče sam dobila poruku "zašto kasni nedeljni horoskop", zar ne možete kao i ostali da ga postavite ranije pre nego što krene nedelja?
Malo sam se iznenadila...iskreno....i nisam baš imala ideju kako da odgovorim na to pitanje. Moj Nat Merkur u Lavu bi to prećutao i ignorisao....On je vremenom postao mudar :)), posebno zbog opozicije sa Saturnom, naučio je neke lekcije. Međutim ovaj nestašni Tran RxMerkur u Ovnu misli (i radi) drugačije....On baš ne voli da ćuti :))). I tako nisam odgovorila u inbox ostavila sam da odgovorim ovde javno....baš kako to voli Merkur u Ovnu :)).
Ovako...:-))), u dva dana 1.i 2. april trebalo je napisati dva poduža teksta: Zvezde u aprilu i Nedeljni horoskop!!! Trebalo je da ceo vikend provedem u pisanju, a imam i ja šta drugo da radim kao i sve žene ovog sveta....kućnu pomoćnicu odavno nemam (iz zdravstvenih razloga - rad po kući je odlična vežba :). Naravno da sam pisala i radila....tako je to kada nešto "padne" u vreme vikenda ili nekog praznika....Znam ja da je svakako potrebno ranije napisati nešto što sledi....ali nije uvek sve onako kako treba ili želimo. Meni je bitno da uvek mesečni izveštaj bude na vreme svakog prvog u mesecu, jer tu je sve što je potrebno!!! Zašto ne pišem unapred, ranije i sl.? Nemam za to vremena, tokom nedelje od ponedeljka do petka jedva imam vremena da zbog zdrave ishrane u pauzi napravim nešto za ručak...to mi je ujedno i odmor....Pišem svako jutro bez izuzetka, sem ponekad kada mislim da izuzetak od pravila neće nikome škoditi :)))). Šalu na stranu, zaista se maksimalno trudim da Blog uvek bude na prvom mestu nekad i na uštrb posla!!!




Ponedeljak 02.april 17:44: Mars konjukcija Saturn
Sreda 04.april 09:05: Merkur kvadrat Mars 
Četvrtak 05.april 10:22: Merkur kvadrat Saturn
Subota 07.april 15:36: Venera trigon Saturn


Rade li rade energije....i jučerašnja konjukcija Marsa i Saturna i skorašnji kvadrati sa RxMerkurom!!! Retko sam nervozna, moj Nat Mars u Blizancima uvek pametno reši neki problem....dobro razmisli, uvek ima dve mogućnosti i više i izabere najpametniju....Tran Mars i Saturn u Jarcu su u 3.kući (komunikacija), RxMerkur u Ovnu u 6.kući (posao)....i sve je jasno, moram i ja ponekad da budem nervozna :))). Rekoh sebi: prikoči....i prikočila sam, sačekala sam sa odgovorom.....što je brzo to je i kuso, ispekla sam pa rekla :)))....napisala!!! 
Eto i ovaj primer je dobro došao da vidite kako energije deluju i na astrologe :))).
A, vi kako ste? :))) Retoričko je ovo pitanje, samo hoću da kažem da znam i da ste vi nervozni, nestrpljivi, neko ljut, neko tužan....svi smo u istom "nebeskom loncu"....malo tolerancije neće nam škoditi....Nadam se da smo se razumeli....


Нема коментара:

Постави коментар