среда, 25. април 2018.

Šta imaju zajedničko "pet tibetanaca" i sekstil Venere u Blizancima sa Kironom u Ovnu :)

Podnaslov: What a Wonderful World

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world

Danas na zvezdanom nebu:
02:41: Venera sekstil Kiron
23:27: Merkur kvadrat Saturn


Sreda je...Merkurov dan...
Merkur je u Ovnu na 8*....
Danas je Merkur u poslednjem trećem kvadratu sa RxSaturnom u Jarcu na 9* u 23:27 CET!!! Prethodna dva dogodila su se: 11.marta i 05.aprila!!!
Ako uzmemo u obzir dozvoljeni orbis delovanja, ovaj aspekt u promenljivom intezitetu (slabiji i jači) prisutan je skoro ceo mart i april!!! I da sve bude još dodatno komplikovano ovaj kvadrat bio je u isto vreme kada i neki drugi kvadrati...
Prilično dugo, još ako na to dodamo subjektivan osećaj imam utisak da nas je sve smorio!!!
Od sutra će ova energija biti sve slabija!!!


Da li se sećate kada sam pisala o sudaru energija Ovna i Jarca (20.mart)

Danas to ovako izgleda:
U Ovnu su: Kiron 0*, Merkur 8* i Uran 28*
U Jarcu su: RxSaturn 9*, Mars 20* i RxPluton 21*
Od svih kvadrata koje smo imali unazad dva meseca ostali su:
Danas su Merkur u Ovnu i RxSaturn u Jarcu u egzaktnom kvadratu
Uran u Ovnu kvadrat RxPluton u Jarcu!!!
Merkur kvadrat Saturn će uskoro da prođe negde do kraja meseca, ovaj drugi kvadrat Urana i Plutona je poprilično dugo prisutan....Oni koji čitaju redovno blog, mogu da se prisete da nam je poprilično uticao na život u periodu od juna 2012 do marta 2015!!!

U novembru 2017. ovako sam pisala o ovom kvadratu:

Skrenuću vam pažnju na jedan aspekt koji je ponovo (već) aktuelan...nekada je "harao" i skoro da smo ga zaboravili!!! To je kvadrat Urana i Plutona!!! Uran je retrogradan i stigao je do 25* Ovna, Pluton je direktan i sada je na 17* Jarca!!! Ovaj kvadrat svakako nije jak ali zbog dozvoljenog orbisa delovanja i zbog njihove (nedovršene) prošlosti opet ćemo ga osećati...Upravo sam se setila da sam pisala o trajanju ovog aspekta i evo pronašla sam :-)), pisala sam ovo 10.marta 2015.!!!:
"Kako god...."naoružajte se" strpljenjem, mirom, iskulirajte kad god je to moguće, ne reagujte na prvu loptu, i čekajte da prođe, a proći će :)). Najpre će proći egzaktni uticaj - tačan kvadrat (90*) između ovih planeta....Onda će oni i dalje biti u kvadratu jedno vreme u dozvoljenom orbisu delovanja tako da ga se baš realno i nećemo skoro rešiti.....Tek kada Uran pređe u Bika 2019. a Pluton tada stigne na oko 20* Jarca ovog kvadrata više neće biti.... Mnogo daleko ili ne tako daleko? Naravno zavisi od toga kako na to gledate i u kom ste životnom dobu i životnoj fazi (tranziti).....Ja bih rekla kad god došlo dobrodošlo :-))."
Osetićemo ovu energiju od sada pa do kraja ove godine i početka sledeće!!! Uran će doći u nekom trenutku unazad na 24* Ovna, Pluton unapred na 18* Jarca, tako će biti i kada Uran 02.januara 2018. krene u direktan hod!!! U godinama kada je ovaj aspekt bio egzaktan pisala sam o njemu nadugačko i naširoko....Poslednji (egzaktan) sedmi kvadrat ovih planeta dogodio se 17.marta 2015. Svi na jednom mestu ovde za one koji žele da se prisete njegovog uticaja: Sedmi kvadrat 17.Mart 2015..


Zaključak: Ovo su poslednji trzaji ove energije (kvadrat Urana i Plutona)!!! Uran je danas na 28*, Pluton je na 21* (retrogradan je), pored svih napetih energija u martu i aprilu i on je bio tu i sada je tu da "začini" stvari!!!
Uran će preći na ove nedelje na 29* Ovna tačno - 27.aprila u 13:15 CET!!! Tada će najaviti svoj prelazak u Bika!!! Uran će preći (prvi put) u Bika 15.maja u 17:16 CET!!!


Na mene je očigledno uticao kvadrat Merkura i RxSaturna pa sam kasnila sa Nedeljnim horoskopom, umesto da ga postavim ponedeljak ja sam to uradila juče!!! Nisam stigla da se posebno osvrnem na ulazak Venere u Blizance!!! Ispravljam to :))):

Venera je juče prešla u Blizance u 18:39 CET
Mesec je juče prešao u Devicu u 22:40 CET, od jutros je na 5*
Već u 23:03 CET Mesec u Devici je bio u kvadratu sa Venerom u Blizancima...tako je počeo tranzit Venere u Blizancima...


Mesec je od jutros u trigonu sa Suncem, kasnije će biti u trigonu sa RxSaturnom...Posle Prve Mesečeve Četvrti od pre neki dan, ovaj trigon Meseca i Sunca je tu da nas umiri, stabilizuje...Vole se energije Bika i Jarca (zemlja-zemlja)...Proleće je....sve što raste iz zemlje se budi...Na psihološkom nivou ovo je dobra energija. Dobra je i energija trigona Meseca i Saturna...još zemlje :)). Dragi moji "uzemljite se" :))), spojite se sa prirodom....Uvek kada pomislim na to spajanje sa prirodom u glavi mi se javi slika....hodanje po travi sa bosim nogama :)))). 




Venera u Blizancima...
Prva asocijacija je Venera koja voli da komunicira, priča, piše....

Tranzitna Venera u Blizancima
Venera u tranzitu kroz natalne kuće


Prvi aspekt Venere (posle kvadrata sa Mesecom) je sekstil sa Kironom!!!
Venera u Bilizancima, Kiron u Ovnu na 0* (danas u 02:41 CET)
Kiron samo što je prešao u Ovna (17.april), u ovom sekstilu sa Venerom bi mogli da pričamo o novim, svežim (Ovan) ranama (Kiron)...

Sekstil između Venere i Kirona smo imali više puta dokle je Kiron boravio u Ribama. Ovaj sada sekstil je njihov prvi (od kako je Kiron ušao u Ovna). Obično pričamo o starim ranama...kada je Kiron u pitanju...ok, one su sigurno prisutne i dalje....ali Kiron u Ovnu nam govori i o novim ranama. Ako ih ima ovaj sada sekstil sa Venerom je tu da ponudi isceljenje na emotivnom (Venera) planu, na planu srca....Kako je Venera u Blizancima možemo pričati o bolu, razgovarati...dobiti ili dati neki savet...

Venera u Blizancima će praviti neke aspekte:
07.maj 23:58: Venera kvadrat Neptun
19.maj 15:10: Venera ulazi u Raka




I tako, Venera dok bude prolazila Blizancima, neće biti previše aktivna. 
Današnji sekstil sa Kironom u Ovnu će nas usmeriti na rane koje su nove i sveže, ali poenta je u dobrom aspektu (sekstil) gde Venera i Kiron sarađuju, što nam daje mogućnost da već imamo i lek za te rane....Lek je pre svega u razgovoru (Blizanci)...Pa, razgovarajte, pišite, razmenjujte iskustva...pomažite i sebi i drugima!!!

Moja priča na ovu temu:
Kiron je u Ovnu u mojoj 6.kući, kući svakodnevnog života, navika, posla, zdravlja....Venera je u Blizancima u 8.kući, kući strasti, intime, suštinskih promena, kriza...tkz. tuđeg novca i podrške...Kada ih spojim ovako to izgleda...Vratili su mi se neki stari-novi bolovi u kičmi od sedenja, posao mi je takav da sedim za nekim stolom i lap-topom po više od 8 sati....
2013. godine bilo je slično (samo je manje bolelo :)). Tada sam praktikovala vežbe "Pozdrav suncu"...Meni iskreno joga ne leži...Kako sam tada bila u nekom posebnom psihofizičkom stanju, dobila sam savet da probam sa jogom i probala sam...Na jednom času joge ja sam zaspala :)). Kažu, to je dobro baš si se opustila :)). Međutim ja sam drugačiji tip....ja volim aktivne vežbe, ja volim aktivan odmor....To sam i uradila....Od joge sam preuzela samo pozdrav suncu...malo sam ga modifikovala :))....Posle toga moja vežba je bila glasna muzika i nešto što liči na ples :)). Tako su počinjala moja jutra...

Avgusta 2013. bila sam na Zakintosu i nije me mrzelo da to radim i na odmoru :)), samo nisam radila onaj deo sa glasnom muzikom da me ne bi izbacili iz hotela....Jedno jutro sam odlučila da pozdrav suncu kao i želju koja se pomisli u samo svitanje i izlazak sunca, uradim na jednoj steni koji sam prethodnog dana videla sa broda...ali dočekala sam izlazak sunca samo bez rituala :)

Jedno svitanje na Zakynthos-u :-)))

Još neko vreme sam nastavila sa ovim vežbama...nekih godinu dana...i onda sam lagano prestala da to praktikujem :(((. Pre neki dan kod frizera čula sam baš od mog frizera za vežbe "Pet tibetanca" i proradila je znatiželja :)). U pauzi kada ne radim krenula sam da istražujem. Vrlo brzo sam shvatila da su to odlične vežbe za leđa i kičmu....ali dodala bih i za dušu, baš je to ono što meni treba!!! Na You Tube ima veliki izbor ja sam "naletela" na ovaj: https://youtu.be/1_jSnv1gjyk
Trebalo je da krenem od ponedeljka :)), ali nije uvek kako planiramo.....jutros sam ove vežbe uradila prvi put...naravno više nespretno i konfuzno ali poenta je da mi prijaju i da će ove vežbe biti deo mog jutarnjeg rituala u buduće...:))).
Eto to je to....rešila sam da promenim navike....Odavno sam promenila navike što se hrane tiče, sada kreće da vežbam i gde će mi biti kraj :))))). Kombinacija 6.kuće (Kiron) i 8.kuće (Venera) kod mene izgleda ovako....energije su mi poručile vreme je da menjaš navike i učiniš nešto za svoje zdravlje!!!

Kada kao danas imamo ovakve aspekte Merkur kvadrat Saturn i Venera sekstil Kiron, kada posebno ovaj kvadrat može da nam pokvari dan i planove...na ovaj ili onaj način....vi se nedajte...nije on tu od juče...što se kaže...Pokušajte da saznate gde su vam Venera u Blizancima i Kiron u Ovnu (u kojim kućama), i nikako ne dozvolite (ja se recimo baš to trudim) da vam Merkur kvadrat Saturn ne pokvare planove, da vas ne ubedače, smore...ne bi li kojim slučajem odustali od nečega, ja ne odustajem :)), na protiv ozbiljna sam u nameri da nešto uradim sa bolovima u leđima...

Нема коментара:

Постави коментар